افزایش میل جنسی زنان و مردان با ۴۰ خوردنی طبیعی

.افزایش میل جنسی زنان و مردان با 40 خوردنی طبیعی

 

  راه های افزایش میل جنسی

 


 
سایت فتوکده : سایتی برای همه
 
 

افزایش میل جنسی زنان و مردان با ۴۰ خوردنی

برای افزایش میل جنسی به جای استفاده از روش‌ ها و داروهای شیمیایی با کلی عوارض، بهتر است راه‌ های طبیعی را انتخاب کنید.

با کمی تغییر در رژیم غذایی خود و گنجاندن مواد خوراکی مناسب برای تقویت میل جنسی می‌ توانید به راحتی روابط زناشویی خود را بهبود بخشید.

در ین مطلب با خوراکی های افزایش میل جنسی آشنا می شوید

راه های افزایش میل جنسی با خوراکی های طبیعی در خانه

سیب

سیب به دلیل داشتن سطح بالایی از کورستین که یک آنتی‌ اکسیدان می‌ باشد که در افزایش توان جنسی نقش مثبتی ایفا می‌ کند.

همچنین با تولید مینو کندری های جدید در قسمت سلول‌ های بدن و با افزایش میزان اکسیژن در ماهیچه‌ ها سبب شده تا در هنگام رابطه طولانی احساس خستگی نکنید.

جو دوسر

غلات صبحانه که شامل بلغور جو باشند منبع خوبی از آل آرژینین هستند، این اسید آمینه برای درمان اختلال نعوظ به کار می‌ رود

غلات کامل مانند بلغور جو به کاهش کلسترول بدن نیز کمک می‌کند.

هرچقدر آقایات کلسترول را در بدن کنترل کنید شریان‌ های خونی اطراف ناحیه تناسلی را از لخته شدن خون حفظ کرده و سبب بهتر شدن نعوظ و افزایش میل جنسی خود خواهید شد.

کوینو

این ماده مغذی به عنوان یک ماده سرشار از فیبر در طولانی مدت انرژی مورد نیاز بدن را تامین می‌ کند، چرا که یک منبع کامل گیاهی از پروتئین‌ها به شمار می‌ رود.

کوینولا یا بذر گنه یک دانه کوچک لوبیا شکل به رنگ عاج است که عطری ملایم و طعمی شیرین دارد از برنج سبکتر است ولی میتوان به عنوان جایگزین برنج از آن استفاده نمود و معمولا برای غلیظ کردن سوپ میتوان به آن اضافه کرد

چغندر قند

چغندر قند به دلیل دارا بودن نیترات جریان خون را در مناطق پایین بدن افزایش داده و به رابطه جنسی شما کمک بسیاری می‌ کند.

مارچوبه

شاید شنیده باشید که رابطه جنسی ۹۰ درصد با ذهن درگیر است و تنها ۱۰ درصد فیزیکی است، یکی از موادهای خوراکی برای تقویت ذهن و افزایش تمرکز گیاه مارچوبه است.

به دلیل داشتن ویتامین B سطح اکسیژن در خون را افزایش داده و به تولید سلول‌ های جدید کمک می‌ کند.

فلفل برای افزایش رابطه زناشویی

فلفل یکی از مناسب ترین خوراکی‌هایی است که برای افزایش میل جنسی به خصوص در آقایان توصیه می‌ شود، هر چقدر فلفل تند باشد بهتر است

فلفل تند با افزایش سطح متابولیسم در بدن و سطح اندروفین سبب تورم لب‌ ها و افزایش ضربان قلب می‌ شود، همین امر عمل خون رسانی بدن را با افزایش میل جنسی به دنبال خواهد داشت.

بادام

از گذشته بادام به عنوان خوراک باروری مورد استفاده قرار می‌ گرفت چرا که سلنیوم و روی موجود در آن به قوای باروری کمک می‌ کند.

به علاوه بادام حاوی اسیدهای چرب امگا ۳ می‌ باشد که به صورت طبیعی میل جنسی و جریان خون را افزایش می‌ دهد.

هندوانه

اسید آمینه‌ای به نام آل سیترولین که سبب تقویت نعوظ شده و جریان خون را در آلت تناسلی افزایش می‌ دهد در هندوانه فراوان موجود است.

هندوانه مانند قرص‌ های ال آرژنین عمل کرده و با تولید نیتریک اسید سبب افزایش میل جنسی خواهد شد.

زنجبیل

برای بهبود جریان خون در بدن و وضعیت بهبود سلامت قلب که در افزایش میل جنسی تأثیرگزار است کافیست هفته‌ ای چند قاشق چای خوری زنجبیل را میل کنید.

موز

موز این میوه گرمسیری سرشار از پتاسیم و کربوهیدرات‌های ساده می‌ باشد و انرژی بسیار زیادی را با مصرف آن در اختیار شما قرار می‌ دهد.

مواد معدنی آرامش بخش موجود در این میوه از اسپاسم و گرفتگی عضلات که ممکن است در حین رابطه جنسی پیش بیاید جلوگیری می‌ کند.

سیر

مصریان باستان طبق گفته‌ مورخان برای تقویت توان جنسی خود از سیر استفاده می‌ کردند، مصرف سیر از ایجاد رسوبات چربی و پلاک‌ های نانو در دیواره شریانی جلوگیری کرده که شریان‌ های آلت تناسلی را نیز شامل می‌ شود.

سیر همچنین به حفظ سلامت قلب کمک می‌کند برای بهبود نعوظ کافیست به غذاهای خود مقداری سیر اضافه کنید.

اسفناج

اسید آمینه آرژنین به مقدار زیاد در اسفناج وجود دارد، با خوردن اسفناج این اسید آمینه در بدن به نیتریک اسید تبدیل می‌ شود و به حفظ نعوظ کمک می‌ کند.

نیتریک اسید ایجاد شده رشد عضلانی بدن و بهبود روند ریکاوری و استراحت شما را به دنبال خواهد داشت.

دانه‌های کدو تنبل

دو ماده مؤثره برای افزایش سطح تستوسترون در بدن با روی و منیزوم موجود در دانه‌ های کدو تنبل در بدن ایجاد می‌ شود، منیزیوم التهاب رگ‌ های خونی را کاهش داده و سبب برانگیختگی و افزایش جریان خون در بدن می‌ شود.

انجیر

در طب سنتی انجیر برای تقویت قوای جنسی توصیه می‌ شود، این میوه خوشمزه حاوی مفدار زیادی اسید آمینه است که میل جنسی را در فرد افزایش می‌ دهد.

چای سبز

برای افزایش میل جنسی خود چای سبز بنوشید. این چای گیاهی سرشار از کاتچین می‌ باشد، بر اساس مطالعه کاتچین ها سبب کاهش چربی در ناحیه شکم، کاهش وزن شده و چربی‌ ها را در بدن به انرژی تبدیل می‌ کنند.

به علاوه کاتچین ها افزایش جریان خون را با افزایش میل جنسی به دنبال دارند.

آجیل

برای افزایش میل جنسی مقداری آجیل به غذای خود اضافه کرده چرا که منیزیوم موجود در خشکبار انرژی و توان شما را بالا ببرد.

پسته، گردو و بادام زمینی از دانه‌های مقوی خشکبار هستند که حاوی اسید آمینه آل_آرینین می‌باشند، این اسید آمینه طی واکنش در بدن به اکسید نیتریک تبدیل می‌شود که نعوظ را در آقایان حفظ می‌ کند.

وجود چربی‌ های سالم در خشکبار به کاهش کلسترول بدن کمک کرده و روند انتقال خون را به خصوص در قسمت آلت تناسلی بهبود می‌ بخشد.

آب انار

طی تحقیقات انجام شده آب انار سرشار از آنتی‌ اکسیدان هایی است که روند جریان خون را بهبود بخشیده و مشکل اختلال نعوظ را برطرف می‌ کند.

تحقیقات میدانی روی حیوان‌ ها نیز حاکی از آن است که انار به طولانی شدن رابطه جنسی تأثیر مثبت می‌ گذارد.

آووکادو

وجود استرس و نگرانی سبب کاهش میل جنسی می‌شود، برای کاهش فشارهای عصبی خود آووکادو را امتحان کنید، آووکادو منبعی غنی از ویتامین‌ های B می‌ باشد که به آرامش و بهبود وضعیت سلول‌ های مغز و اعصاب کمک می‌ کند.

بعلاوه مونوس موجود در این میوه به وضعیت جریان خون در بدن به خصوص در قسمت آلت تناسلی تأثیر گذار است.

دانه چیا

دانه‌ های چیا با داشتن نسبت‌ های چربی‌ های سالم و فیبر و پروتئین به پایداری انرژی در بدن کمک می‌ کنند، چیا با تولید انسولین و کاهش مقدار قند خون در بدن سبب پایداری انرژی می‌ شود.

شکلات تلخ

حدود ۲۰ درصد از مشکلات نعوظ به استرس و نگرانی برمی‌ گردد، برای کاهش اضطراب خود و شریک زندگیتان شکلات تلخ مصرف کنید.

سروتونین موجود در شکلات تیره و تلخ وضعیت هورمون‌های بدن را بهبود بخشیده و به خلق و خوی شما و کاهش استرس کمک می‌ کند.

همچنین طی مطالعات نشان داده شد که زنانی که شکلات تلخ میل می‌کنند میل جنسی بیشتری در مقایسه با سایر زنان دارند.

آب نارگیل

برای افزایش میل جنسی خود و شریک زندگی‌ تان آب نارگیل را به برنامه غذایی‌ تان اضافه کنید، آب این میوه خوشمزه در بهبود جریان خون در بدن تأثیر گذار است.

ماهی تُن

کمبود ویتامین B12 در بدن باعث ایجاد مشکلاتی از جمله خستگی، ضعف و کمبود میل جنسی می‌ شود.

کنسرو ماهی تُن سرشار از این ویتامین مهم بوده و با داشتن ریز مغذی‌های به عملکرد مغز و سلامت آن و کسب انرژی بالای بدن کمک شایانی می‌ کند.

گوشت گاو

طی تحقیقات بهداشتی متخصصان دریافتند که مردانی که از ناتوانی جنسی رنج می‌برند می‌ توانند با مصرف مکمل‌ های نیاسین این مشکل را حل کنند.

گوشت گاو حاوی نیاسین بوده و با مصرف روزانه مقداری گوشت قرمز البته ارگانیک می‌ توانند میل جنسی خود و حرکت جریان خون را در بدن افزایش دهند.

دانه کاج برای افزایش رابطه زناشویی

افرادی که روی بیشتری را از مواد غذایی دریافت می‌کنند میل و عملکرد جنسی بهتری دارند.

دانه‌ کاج منبع غنی روی می‌باشد و شما می‌ توانید با اضافه کردن این دانه به رژیم غذایی‌ تان مانند انواع سالادها به تقویت میل جنسی خود کمک کنید.

گیاه دارویی شابانک

گیاه شابانک با برگ‌های سبز رنگ را برای افزایش میل جنسی مردان و زنان دست کم نگیرید.

این گیاه دارویی سرشار از ویتامین‌ ها و مواد معدنی بوده و به طور طبیعی یک تقویت کننده جنسی به حساب می‌ آید، این گیاه را می‌ توانید به انواع سالادها و یا سوپ و اسموتی های خود اضافه کرده و میل کنید.

ریحان

این گیاه در سلامت قلب و افزایش گردش خون مؤثر است که هر دوی این موارد از عوامل تقویت کننده میل جنسی به حساب می‌ آیند.

کافیست برای تأثیر پذیری از فواید گیاه چند برگ ریحان را همراه غذا نوش جان کنید.

سیب زمینی

فرقی نمی‌ کند سیب زمینی شیرین باشد یا نه، پتاسیم بالای سیب زمینی سبب افزایش میل جنسی زنان و مردان می‌ شود.

سیب زمینی با افزایش گردش خون در بدن و بهبود خلق و خوی افراد شما را در رسیدن به بهبود وضعیت میل جنسی یاری می‌ کند.

آب انگور قرمز

نوشیدن یک لیوان آب انگور قرمز را برای تقویت قوای جنسی فراموش نکنید.

به خصوص زنانی که ۱ تا ۲ لیوان آب انگور در طول روز مصرف می‌ کنند نسبت به سایر زنان از میل جنسی بالاتری برخوردارند.

افزایش رابطه زناشویی با دارچین

دارچین سبب گرم کردن بدن و تقویت قوای جنسی فرد به خصوص در آقایان می‌ شود.

کافیست مقداری از دارچین را در ماست و یا چای خود ریخته و میل کنید به علاوه می‌ شود از دارچین برای تهیه انواع کیک و کلوچه و مافین و یا انواع غذاها استفاده کنید تا تأثیر آن را ببینید.

بلوبری

میوه بلوبری را روزانه به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا شاهد افزایش میل جنسی خود و همسرتان باشید، به علاوه بلوبری می‌ تواند نعوظ را بهبود بخشیده و اختلال در نعوظ را برطرف نماید.

تخم مرغ

تخم مرغ منبع عالی از ویتامین‌ های B5 و B6 می‌ باشند که در تقویت میل جنسی افراد بسیار تأثیر گذار است، برای کنترل سطح انرژی بدن و هورمون‌ ها بهتر است صبحانه یک تخم مرغ آب پز سفت شده میل کنید.

گزنه

برای تقویت میل جنسی ۵ گرم از برگ و گلهای خشک شده گیاه گزنه را در یک استکان آب جوش ریخته و اجازه دهید تا ۱۵ دقیقه دم بکشد.

بعد محلول را از صافی عبور داده و به مدت یک ماه برای تأثیرپذیری صبح و ظهر و شب یک استکان البته قبل از غذا از این دمنوش میل کنید.

کرفس

برای افزایش میل جنسی در زنان و مردان کرفس را انتخاب کنید.

البته کرفس اگر ارگانیک باشد بهتر است چرا که اگر هنگام کاشت از کودهای شیمیایی و سم استفاده شده باشد تأثیر معکوس بر قوای جنسی می‌ گذارد.

جنسینگ

جنسینگ می‌ تواند بر روی باروری، قدرت، استقامت و انرژی میل جنسی تأثیر مثبت بگذارد، ریشه‌ جنسینگ را برای تأثیر پذیری همراه با صبحانه میل کنید.

صدف

روی جزو مواد معدنی است که برای افزایش سطح هورمون تستوسترون مفید می‌ باشد. این هورمون رشد عضلات و عملکرد فیزیکی را افزایش می‌ دهد.

کمبود روی در بدن سبب ناباروری می‌ شود پس برای تقویت عضلات و افزایش میل جنسی صدف را دست کم نگیرید.

چیلی

تلاش کنید این ماده خوراکی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید

چیلی به دلیل داشتن کپسایسین می‌تواند ضربان قلب را افزایش داده و سبب آزاد شدن اندروفین در بدن شود همه این موارد به بهبود میل جنسی فرد کمک می‌ کند.

عسل

عسل سرشار ویتامین‌ های B و E و روی می‌باشد که همه‌ی آنها جزو عناصری هستند که بر تقویت قوای جنسی فرد تأثیر مثبت می‌ گذارند.

توت فرنگی

این میوه خوشمزه غنی از ویتامین ث می‌ باشد

توت فرنگی با افزایش جریان خون به افزایش میل جنسی فرد کمک می‌کند، اگر این میوه خوشمزه را همراه با شکلات تلخ بخورید تأثیر آن بر افزایش میل جنسی چند برابر می‌ شود.

راه های افزایش میل جنسی با آرتیشو

آرتیشو به دلیل اینکه حاوی اسیدفولیک است به منظور افزایش میل جنسی خانم‌ ها و آقایان و استفاده آن در رژیم غذایی توصیه می‌ شود.

خردل

به منظور تقویت میل جنسی از خردل استفاده کنید

تندی و گرمای ایجاد شده در بدن بعد از خوردن آن سبب افزایش میل جنسی می‌شود، در زمان قرون وسطی به دلیل تقویت قوای جنسی خوردن خردل در صومعه‌ ها ممنوع شده بود.

درمان کم شدن میل جنسی با روش خانگی | سایت فتوکده

مطلب مفید بود ؟ ۱۰ ۵

شما هم بخوانید