اشتباهات زنان و مردان در روابط زناشویی و جنسی + راه حل

.اشتباهات روابط زناشویی و جنسی

 

  اشتباهات روابط زناشویی

 


 
سایت فتوکده : سایتی برای همه
 
 

اشتباهات زنان و مردان در روابط زناشویی و جنسی

تشخیص اشتباهات زنان در رابطه جنسی و برطرف کردن اشتباه مردان در رابطه جنسی به استحکام  روابط زناشویی کمک میکند و باعث رضایت زوجین از هم خواهد شد

رفتارهای نامناسب در حین رابطه جنسی باعث می‌ شود تا زوجین از برقراری رابطه جنسی در روابط زناشویی سرد شوند که همین می تواند باعث تزلزل در ادامه زندگی و شروع مشکلات دیگری شود

رفتارهای غلط زناشویی چیست

رفتارهای غلط زناشویی + درمان و راه حل

وظیفه زن و مرد در روابط زناشویی

آشنایی با رفتارهای نادرست جنسی این امکان را به زوجین می‌ دهد تا روابط زناشویی خود را بهبود بخشند، در ادامه با اشتباهات روابط زناشویی آشنا می  شوید

رفتارهای اشتباه زنان در روابط جنسی

بی توجهی خانم‌ها به ظاهر خود

عده‌ای از خانم‌ها بعد از ازدواج کمتر به ظاهر خود می‌ رسند همین امر باعث شده تا مردان نسبت به روابط زناشویی دلسرد شوند.

از اشتباهات زنان در رابطه میتوان به بوی بد دهان، درست نکردن موها، انجام ندادن اصلاح بدن و پوشیدن لباس‌های زیر پاره اشاره کرد،که اشتیاق زوجین را برای برقراری رابطه از بین می‌ برد.

فراموش نکنید خانم‌ ها، زیبایی و پوشیدن لباس‌ های شاد و رنگارنگ برازنده‌ شماست.

بی تحرکی در حین رابطه جنسی

عده‌ ای از خانم‌ ها در حین برقراری رابطه جنسی تنها روی تخت دراز کشیده و تمام کارها را به عهده‌ همسر خود می‌ گذارند، باید اشاره کرد که آقایان هم در مقابل پیش نوازی ها و حرف های عاشقانه تمایل دارند تا ری اکشنی از خانم خود ببینند.

صحبت کردن زیاد حین رابطه

از اشتباهات زنان در رابطه صحبت کردن بیش از حد است زیرا تمرکز و لذت رابطه را از خود و همسرتان می‌ گیرد، بازگو کردن اتفاقات روز باعث عدم رضایت و حتی توقف رابطه جنسی زوجین می‌ شود.

شروع کننده رابطه نیستند

امروزه آقایان تمایل دارند تا خانم‌ ها نیز گاهی برای ایجاد تنوع در روابط جنسی شروع کننده رابطه باشند. درست است که شروع رابطه با تحریک آقایان آغاز می‌ شود اما خانم‌ ها نباید همیشه این وظیفه را به عهده‌ همسر خود بگذارند.

بدگویی از بدن خود

تلاش کنید که عیب‌ های بدن خود را ندیده و آنها را در مقابل همسر خود بازگو نکنید، (مواردی مانند چاق و لاغری اندام‌ ها و یا چین و چروک و جوش‌ های صورت و … ) برای خود ارزش قائل باشید.

وقتی از اندام خود بد میگویید به همسر خود اجازه دادید که درباره مشکل شما نظر دهد، غُر زدن و ایراد گرفتن خانم ها از خود که یکی از اشتباهات زنان در رابطه است و برای آقایان موضوعی غیر قابل تحمل است.

متوقف کردن اعمال همسر در رابطه

از دیگر اشتباهات روابط زناشویی این است که مدام در طول رابطه نظر دهید و از همسرتان بخواهید که الان چه کار بکند او را از رابطه جنسی سرد و دل آزرده می‌ کند.

خانمها این یکی از اشتباهات زنان در رابطه حساب میشود با گوش زد کردن جملاتی مانند الان لباسم را دربیاور یا الان موهایم را نوازش کن، حالا وقت بوسیدن است در اصل آزادی عمل را از همسر خود گرفته و او را خسته می‌کند.

اشتباهات روابط زناشویی و جنسی چیست

وظیفه زن و مرد در روابط زناشویی

رفتارهای اشتباه مردان در روابط جنسی

خشونت زیاد حین رابطه

زن‌ ها بیشتر تمایل دارند که آقایان در روابط جنسی محکم بوده و مانند یک مرد واقعی عمل کنند و در حین رابطه رفتار سست و زنانه از خود نشان ندهند، اما در عین رفتار مردانه از خشونت به دور باشند.

از اشتباه مردان در رابطه داشتن خشونت است ،خشونت تحریک زن را حین رابطه سرکوب کرده و آرامش را از او می‌گیرد.

رعایت بهداشت فردی

بوی بد دهان و بدن مردان در رسیدن خانم به لذت و تحریک او اثر منفی می‌ گذارد، آقایان به دلیل اینکه وقت بیشتری را بیرون از خانه به فعالیت می‌ پردازند طبیعی است که بدنشان عرق کرده و لباس‌ هایشان بو بگیرد.

حتماً قبل از شروع رابطه آقایان دوش بگیرید و با انجام اصلاح صورت، زدن مسواک و استفاده از لباس‌ های تمیز و زدن عطر خانم‌ ها را به روابط جنسی ترغیب کنید.

پیش نوازی و جملات عاشقانه

یکی از اشتباه مردان در رابطه این است که تنها دخول را لازمه به ارگاسم رسیدن همسرشان میدانند، خانم‌ ها برای لذت بردن از رابطه به پیش نوازی و شنیدن حرف‌های عاشقانه نیازمندند.

اگر این موارد را رعایت نمی‌ کنید انتظار این را نداشته باشید تا همسرتان در حین رابطه فعال و اکتیو باشد، آقایان می‌ توانند با نوازش کلیتوریس و سایر اندام‌ ها خانم را تحریک کنند

با عجله بودن در رابطه

برعکس آقایان که سریع تحریک شده و زود به انزال می‌ رسند، خانم‌ ها برای رسیدن به اوج لذت جنسی نیاز به زمان دارند. با عجله انجام دادن رابطه خانم را از ادامه رابطه دلسرد کرده و او را به ارگاسم نمی‌رساند.

باید پذیرفت که آناتومی بدن خانم‌ها با آقایان متفاوت است و در حین رابطه خانم ، توجه همسر خود به سایر اندام‌هایش را نیاز دارد.

رعایت نکردن تنوع در رابطه

بعضی از آقایان گمان می‌کنند برقراری رابطه جنسی تنها در اتاق خواب باید انجام شود، تنوع در رابطه جنسی می‌تواند سردی و یکنواختی رابطه را از بین ببرد.

چون اکثراً شروع کننده رابطه جنسی آقایان هستند بهتر است رابطه را به محیط‌های دیگر خانه به غیر از اتاق خواب بکشانند.

نپرسیدن نظر خانم در مورد رابطه

تحریک زن در حین رابطه به شرایط روحی او بستگی دارد و گاهی نزدیکی سیکل قاعدگی می‌تواند بر روی روحیات او تأثیر بگذارد، برای اینکه بتوانید قسمت‌های مختلف بدن همسرتان را که باعث تحریک او می‌شود پیدا کنید بهتر است از خود او سؤال کنید.

به طور مثال با پرسیدن (از این نوع نوازش لذت بردی؟) یا (خودت بگو چه کار کنم؟) تلاش کنید، که همسرتان را به اوج لذت برسانید و در رابطه تنهایی پیش نروید.

۲۰ راز خوشبختی زن و شوهر

راه حل رفتارهای غلط زناشویی چیست | سایت فتوکده

مطلب مفید بود ؟ ۱۵ ۵

شما هم بخوانید