راه های چاق شدن افراد لاغر + برای چاقی چی بخوریم ؟

.برای چاقی چی بخوریم ؟

 

  راههای چاق شدن کل بدن

 


 
سایت فتوکده : سایتی برای همه
 
 

راه های چاق شدن افراد لاغر + برای چاقی چی بخوریم ؟

حتما شنیده اید که چاق شدن سخت تر از لاغر شدن است !

برای چاق شدن بخصوص افرادی که استعداد چاقی ندارند و لاغرند، بسیار سخت است آنها باید بیشتر مراقب باشند و هر مواد غذایی را برای افزایش چاقی و وزن مصرف نکنند

در این مطلب با راه های چاق شدن افراد لاغر آشنا می شوید

چاق شدن  + راه های چاق شدن افراد لاغر

۱۷ راههای چاق شدن کل بدن

اگر شما هم دنبال جوال سوال برای چاقی چی بخوریم ؟ هستید، این مقاله مختص شماست، برای جاقی با بهترین و سالم ترین مواد آشنا بشوید و در برنامه غذایی خود قرار بدهید

در زیر مواد غذایی برای چاق شدن را نوشته ایم

شیر پرچرب

شیر پرچرب منبع غنی چربی، پروتئین و کربوهیدرات می باشد. از این رو، نوشیدن دو لیوان شیر پرچرب به عنوان دو میان وعده غذایی پیش و پس از تمرین یا عصرانه و قبل از خواب به وزن گیری شما کمک موثری می کند.

تخم مرغ

تخم مرغ حاوی پروتئین و چربی می باشد. از این رو، یک ماده غذایی غنی و سالم برای چاق شدن محسوب می شود.

بهترین راه برای چاق شدن سریع برنج

برنج منبع سرشار ار کربوهیدرات می باشد. خوردن یک فنجان برنج معادل ۲۰۰ کالری به بدن شما می رساند. بدین ترتیب، برنج یک ماده چاق کننده است.

چاق شدن با کره بادام زمینی

یک قاشق کره بادام زمینی حاوی ۴ گرم پروتئین و ۱۰۰ کالری می باشد. و از آنجا که کره بادام زمینی از چربی و پروتئین غنی است، می توان در جهت چاق شدن از آن مصرف کرد.

موز

موز نیز از راههای چاق شدن کل بدن می باشد

موز دارای فیبر، پتاسیم و قند طبیعی می باشد. اگر موز را به صورت اسنک پس از تمرین ورزشی مصرف کنید، یک گام در جهت چاق شدن برداشته اید.

کافه لاته

اگرچه قهوه بدون شیر و شکر لاغرکننده است اما یک فنجان کافه لاته حاوی شیر پرچرب و شکر می تواند شما را چاق کند!

شکلات تلخ از راه های چاق شدن افراد لاغر

شکلات تلخ یک منبع سرشار از آنتی اکسیدان و آنزیم های مفید می باشد. خوردن شکلات تلخ که جزء سالم ترین نوع شکلات محسوب می شود، در طول روز می تواند شما را کمی چاق تر کند.

گرانولا

گرانولا یک صبحانه کامل و میان وعده غذایی شامل جو پوست کنده، آجیل و عسل می باشد. خوردن گرانولا می تواند شما را چاق کند.

پنیر

پنیر یک منبع سرشار از پروتئین و کلسیم می باشد که نمی توان از میزان پرکالری بودن آن چشم پوشید. خوردن پنیر می تواند به وزن گیری شما کمک موثری کند.

اسموتی

اسموتی یکی از راه های چاق شدن افراد لاغر است

اسموتی ها اکثرا حاوی کالری زیادی هستند. به خصوص که از ترکیب شیر نارگیل، کره بادام زمینی، میوه ها و… درست شوند. از این رو، اسموتی یک خوشمزه چاق کننده است!

میوه خشک شده

به لطف محصولات جدید خشکباری ها میوه های خشک شده زیادی موجود و قابل دسترس می باشند. خرما، کشمش، موز، انبه و… از جمله میوه های خشکی می باشند که حاوی انرژی زیادی هستند. بدین جهت می تواند شما را چاق کنند.

آووکادو

آووکادو یک میوه پرچرب محسوب می شود که علاوه بر چربی سالم دارای فیبر، پتاسیم، ویتامین ای، اسید فولیک و … می باشد. از این رو، بهتر است برای چاق شدن از میوه های سالم نظیر آووکادو استفاده نمایید.

میوه های گرمسیری

میوه های گرمسیری مانند موز، انبه، نارگیل، آناناس و پاپایا حاوی قند طبیعی می باشند که خوردن آن ها به طور منظم می تواند به شما انرژی و وزن بدهد.

ماهی سالمون

ماهی سالمون منبع غنی از پروتئین محسوب می شود که بسیار سالم تر از گوشت قرمز است. خوردن ۱۷۰ گرم ماهی سالمون ۳۴ گرم پروتئین دارد که به وزن گیری شما کمک موثری می کند.

ماهی تن

از جمله مواد غذایی برای چاق شدن ماهی است

ماهی تن دارای پروتئین و چربی زیادی است که می تواند شما را فورا چاق کند. می توانید از تن ماهی هم در این جهت استفاده نمایید.

مکمل پروتئین

مکمل پروتئین از پروتئین غنی هستند اما تنها برخی از آن ها دارای چربی های سالم می باشند. سعی کنید برای وزن گرفتن از مکمل های پروتئین دارای چربی سالم و بی قند استفاده کنید.

گوشت قرمز

اگر سعی کنید گوشت قرمز سالم مصرف کنید، به بدنتان پروتئین رسانده اید. رساندن پروتئین یکی از بهترین شیوه های چاق شدن است.

راه های چاق شدن یا لاغری !

در این مطلب با مواد غذایی برای چاق شدن آشنا شدید، این مواد بهترین راه برای چاق شدن سریع است، اما اگر دنبال لاغری هستید کاهش وزن با سبزیجات را تجربه کنید

راههای چاق شدن کل بدن چیست | سایت فتوکده

مطلب مفید بود ؟ ۳۹ ۴

شما هم بخوانید