در خرید فالوور ایرانی برای اینستاگرام حتما دقت کافی داشته باشید!

در خرید فالوور ایرانی برای اینستاگرام حتما دقت کافی داشته باشید!

استفاده از اینستاگرام این روزها افزایش یافته و تبدیل به پرطرفدارترین شبکه اجتماعی با میلیون‌ها کاربر شده است. این یک فرصت بسیار مناسب برای کسب و کارهایی است که می‌خواهند رشد زیادی را تجربه کنند. حتی اگر کسب و کار شما کوچک نیز باشد، با استفاده از اینستاگرام می‌توانید درآمدهای بالایی را تجربه کنید. ا

ما نکته مهم این است که برای داشتن فروش بالا، نیاز به تعداد فالوور زیاد دارید. هر چقدر تعداد فالوور بیشتر باشد، مشتری شما نیز بیشتر می‌شود و همانطور که اطلاع دارید مشتری زیاد مساوی با درآمد بالا است.

یکی از راه‌هایی که می‌توانید تعداد فالوور را افزایش دهید، خرید فالوور ایرانی است. در ادامه سعی می‌کنیم بیشتر به این مساله بپردازیم.

در خرید فالوور ایرانی برای اینستاگرام حتما دقت کافی داشته باشید!

خرید فالوور ایرانی برای رشد کسب و کار

کاربرانی که در اینستاگرام حضور دارند، با اهداف مختلفی در این شبکه اجتماعی پیج درست کرده‌اند. عده‌ای می‌خواهند مشهور شوند، عده‌ای قصد فروش کالا و خدمات خود را دارند، عده‌ای می‌خواهند از طریق تبلیغات کسب درآمد کنند. مهم نیست که شما با چه هدفی از اینستاگرام استفاده می‌کنید، مهم این است که می‌توانید با خرید فالوور ایرانی خیلی سریع‌تر به هدف خود دست پیدا کنید.

به همین خاطر است که به کسب و کارهای مختلف پیشنهاد می‌کنیم با خرید فالوور به خصوص ایرانی، برای کسب و کار خود سودهای میلیونی بسازید. اما سوالی که اینجا پیش می‌آید این است که چرا فالوور ایرانی بخریم؟

از آنجایی که این فالوورها در کشور ایران هستند، می‌توانند کمک زیادی به کسب و کار شما بکنند تا به هدف خود برسید. همانطور که اطلاع دارید اینستاگرام از الگوریتم‌های مختلفی استفاده می‌کند. بر طبق یکی از الگوریتم‌ها بهترین حالت این است که مکان دنبال کنندگان با مکان صفحه اینستاگرام یکی باشد. یعنی اگر کسب و کار شما در ایران قرار دارد، دنبال کنندگان شما نیز ایرانی باشند. به همین خاطر خرید فالوور ایرانی یکی از بهترین روش‌هاست.

خرید فالوور چطور به رشد پیچ کمک می‌کند؟

وقتی که تعداد فالوورهای پیج شما بیشتر باشد، در نتیجه پست‌هایی که قرار می‌دهید لایک و کامنت زیادی دریافت می‌کنند. بر طبق الگوریتم اینستاگرام هر چقدر که تعامل پیج شما بیشتر باشد، پست‌های شما وارد اکسپلور شده و آن را به تعداد بیشتری نمایش می‌دهد.

خرید فالوور چطور به رشد پیچ کمک می‌کند؟

در نتیجه کاربران به پیج شما مراجعه کرده و با محصولات و یا خدماتتان آشنا می‌شوند. در صورتی هم که از محتوای پیج راضی بودند، صفحه شما را دنبال می‌کنند؛ بنابراین با خرید فالوور می‌توانید تعامل صفحه را افزایش داده و در نتیجه فالوور بیشتری به دست آورید.

یکی دیگر از فواید خرید فالوور واقعی اینستاگرام این است که تعداد فالوورهای شما بیشتر نمایش داده می‌شود. بر طبق تحقیقات انجام گرفته، کاربران اینستاگرام بیشتر صفحاتی را دنبال می‌کنند که تعداد فالوور بیشتری دارند. یعنی اگر تعداد فالوور پیج شما بیشتر باشد، احتمال اینکه افراد زیادی آن را دنبال کنند، افزایش می‌یابد.

اما دقت داشته باشید که خرید هر نوع فالوور مثل خرید فالوور فیک به رشد شما کمک نمی‌کند. در صورتی که فالوور فیک خریداری کنید نه تنها به رشد پیج کمک نمی‌کند بلکه شاید به ضرر شما نیز تمام شود. می‌توان گفت که تنها مزیت فالوور فیک جنبه نمایشی آن است و هیچگونه فعالیتی از طرف آن‌ها انجام نمی‌شود.

فالوور خوب و باکیفیت چه ویژگی‌هایی دارد؟

یکی از مهمترین مواردی که در اینستاگرام به رشد پیج‌ها کمک می‌کند، داشتن تعامل است. تعامل یعنی اینکه پست‌های دیگران را لایک کنیم، کامنت بزاریم، ویدیوها را تماشا کنیم و آن‌ها نیز همین کار را با پست‌های ما انجام دهند. فالووری که خریداری می‌کنید، باید این ویژگی‌ها داشته باشد. چرا که در غیر اینصورت تاثیر زیادی نخواهد داشت. علاوه بر این موارد باید عکس و بایو خوب داشته و هر وقت یکبار در پیج خود پستی منتشر کند.

فالوور خوب و باکیفیت چه ویژگی‌هایی دارد؟

همه این موارد به این خاطر است که رفتارش شبیه به ربات‌ها نباشد. اینستاگرام به رفتار ربات گونه بسیار حساس است و اگر متوجه شود که تعداد زیادی از فالوورهای پیج شما فیک هستند، امکان دارد که پیج شما را مسدود کند.

بنابراین دقت داشته باشید که اگر قصد خرید فالوور ایرانی دارید، حتما فالوور فعال و باکیفیت باشد. این نوع فالوور، پست‌های شما را لایک می‌کند و برای آن کامنت می‌گذارد. با اینکار صفحه شما خیلی زودتر به موفقیت می‌رسد. مفتخریم اعلام کنیم که آپ فالو یکی از برترین ارائه دهندگان فالوور واقعی و باکیفیت ایرانی است. در آپ فالو می‌توانید با مناسب‌ترین قیمت، بهترین فالوور و خدمات را دریافت کنید.

مطلب مفید بود ؟ ۹ ۲

شما هم بخوانید