مدل های فانتزی جدید تخت های دو طبقه دخترانه

مدل های فانتزی جدید تخت های دو طبقه دخترانه

مدل های فانتزی جدید تخت های دو طبقه دخترانه

تخت خواب های دخترانه دو طبقه طرفداران بسیار زیادی دارد؛ اما باید به شما بگویم که نیاز است حتماً این محصولات از مراکز خرید معتبر خریداری شود؛ زیرا در کنار زیبایی ایمنی نیز بسیار هائز اهمیت است. همه شما به خوبی می دانید که تخت خواب دو طبقه دخترانه از دو تخت خواب جداگانه برای قسمت بالا و پایین در نظر گرفته شده است. شما با استفاده از پله های که از طبقه هم کف به قسمت بالا منتهی می شود به راحتی می توانید به تخت خواب خود در طبقه دوم نیز بهره بگیرید.

این محصولات باید از شاستی های آهنی بسیار قوی بهره گرفته باشند تا شما در زمان استفاده از ایمنی صد در صدی آن خاطر جمع باشید. از سوی دیگر باید یراق آلاتی که برای کشو، کمد و قفسه های این تخت خواب های چند منظور مورد استفاده قرار می گیرد نیز مطمئن باشید زیرا دوام و طول عمر محصول شما را چندین برابر می کند.

در همین راستا سعی بر آن داریم تا وب سایت برگزیده ای که به صورت حرفه ای در حوزه تولید تخت خواب های دو طبقه فعالیت می کند را با نمونه محصولاتی آشنا را به شما عزیزان معرفی کنیم. با ما همراه باشید تا پیرامون مبل و میز و مدل های فانتزی تخت خواب های دو طبقه آن بیشتر شما را آشنا کنیم.

مدل های فانتزی جدید تخت های دو طبقه دخترانه

تخت خواب دو طبقه دخترانه پرنسسی

اگر می خواهید شبیه قصر قصه ها به دیزاین اتاق خواب دختر خود بپردازید ما به شما خرید تخت خواب دو طبقه  فوق را توصیه می کنیم.

در قدم اول می توانیم به زیبایی بصری خیره کننده ای که برای این کار در نظر گرفته شده است اشاره کنیم. شاستی بندی بسیار مقاوم و با دوام که شاید به چشم دیده نشود امر دیگری است که برای این محصول برگزیده مد نظر قرار داده شده است.

شما از نمای روبرو شاهد یک ساختمان دو طبقه هستید که در طبقه اول از یک در به صورت نمادین و در طبقه دوم از یک پنجره باز و زیبا بهره گرفته است.

این امر برای قید پشت تخت خواب نیز به صورت فانتزی در نظر گرفته شده است که زیبایی کار را چندین برابر کرده است. استفاده از سه پله و قیدهای مقاوم در کناره های تخت خواب طبقه دوم خیال شما را از بابت این محصول کاربردی زیبا در زمان استراحت راحت کرده است.

مدل های فانتزی جدید تخت های دو طبقه دخترانه

 تخت خواب دو طبقه دخترانه فانتزی

 سبک طراحی این کار در نگاه اول توجه همه را به خود جذب می کند؛ اما نیاز است که بگویم بر خلاف خانه بدون سقف این تخت خواب از یراق آلات بسیار با دوامی بهره گرفته است که خیال شما را از هر جهتی آسوده کرده است.

استفاده از کشو برای تخت خواب طبقه اول و در نظر گرفتن پله های ایمن و قیدهای کنار تختی از مهمترین پارامترهای است که برای این محصول ساده و در عین حال فانتزی در نظر گرفته شد است. از یک سقف بدون رویه برای کار استفاده شده است که در صورت نیاز می توانید با پارچه های فانتزی یک روکش زیبا نیز به سلیقه فرزندتان برای آن طراحی کنید.

تخت خواب دو طبقه دخترانه طرح کلبه صورتی

 تخت خواب های که شبیه به کلبه طراحی و ساخته شده است نظر دختر خانم ها را به خود بیشتر جلب می کند. از آنجایی که این محصولات به صورت کلبه ای طراحی و تولید شده است بدون تردید محصول فانتزی و ایده ال تری برای شما محسوب می شود. سبک طراحی و شاستی بندی به یک صورت است اما در نمای تخت خواب ایده های متمایز تری در نظر گرفته شده است.

همان طور که در تصویر فوق مشاهده می کنید از یک کلبه جنگلی بسیار زیبا و شیک در طبقه دوم این کار به صورت هنرمندانه ای استفاده شده است که سبب جذابیت بیشتر کار شده است. اگر دو فرزند دختر دارید این کلبه جنگلی حال و هوای اتاق خواب آن ها را تغییر خواهد داد.

تخت خواب دو طبقه دخترانه کلبه رویایی

همان طور که در تصویر مشهود است برای این نمونه درست شبیه سایر نمونه های دیگر علاوه بر تخت خواب دو طبقه از سایر اکسسوری های همراه سرویس خواب از قبیل، میز توالت، میز تحریر، کمد، درآور در همین راستای کلبه ای شکل بهره گرفته شده است.

برای این محصول کشو، بوفه دکوری، دو تخت خواب و یک کتابخانه جذاب در دو سویه ستون های تخت خواب در نظر گرفته شده است که صفر تا صد نیازهای شما را مرتفع می کند.

از آنجایی که شبیه یک دژ ایمن این کاخ طراحی شده است باید بگویم چشم هر بینند ای را به خود جذب می کند؛ زیرا حتی میز تحریر این کار نیز روی تخت خواب سوار شده است تا تمام نیازهای شما رفع شود.

کلام آخر پیرامون تخت خواب های دو طبقه فانتزی

دنیای مدرن امروز طلب می کند از وسایل کوچک تر و کارآمد تر بهره گرفته شود تا خانه های آپارتمانی و نقلی ما خیلی آشفته و شلوغ جلوه نکند. در همین راستا خرید تخت خواب های دو طبقه را به شما توصیه می کنیم که با یک تیر صدها نشانه را برای شما به هدف می زند

میتوانید مدل را در سایت https://moblomiz.com/Products/Doublebed رویت کنید. در قدم اول می توانیم به جایگیری کمتری این محصول اشاره داشته باشیم. در قدم بعد به سبک طراحی متفاوت، تم های رنگی جذاب، ایده پردازی های مدرن و مقاومت بیشتر کارها نیز گوشه چشمی می ندازیم.

برای دیدن محصولات بیشتر در این راستا می توانید به وب سایت مبل و میز سری بزنید.

مطلب مفید بود ؟ ۴ ۰

شما هم بخوانید