وسایل مورد نیاز سفر در کرونا

وسایل مورد نیاز سفر در کرونا

وسایل مورد نیاز سفر در کرونا

با افزایش واکسیناسیون COVID-19 و کاهش محدودیت‌ های سفر در سراسر جهان، این احتمال وجود دارد که پس از گذراندن بیشتر سال گذشته در خانه، به دنبال برنامه‌ ریزی سفر باشید.

ما در ادامه به تعدادی از مهم ترین وسایل مورد نیاز سفر در کرونا خواهیم پرداخت که همراه داشتن آنها ضروری و مهم است.

ماسک N95

از وسایل مورد نیاز سفر در کرونا، ماسک است. ماسک صورت هنوز برای ورود در بیشتر مکان‌ ها ضروری است؛ به همین دلیل است که باید چند عدد ماسک در کیف سفر خود داشته باشید.

یکی از این نمونه ماسک‌ ها، ماسک N95 است؛ این نوع ماسک می تواند شما را در برابر انواع ویروس های جدید کووید ۱۹ محافظت کند.

با خرید کلی ماسک N95، هم این ماسک را با قیمت کم تری خریداری می ‌کنید هم اینکه به کمک این ماسک از بیش از ۹۵ درصد ذرات مضر ویروس کرونا جلوگیری می‌ کنید.

این ماسک ‌ها به طور معمول در بسته‌های ۱۰ تایی فروخته می ‌شوند و شما می ‌توانید هر کدام از این مدل ماسک ‌ها را بعد از یک استفاده کوتاه در یک کیسه فریزر نگهداری کنید و سپس آن را مجددا استفاده کنید.

هر مجموعه همراه با یک کیسه ذخیره‌ سازی قابل استفاده مجدد ارائه می‌ شود؛ بنابراین می ‌توانید ماسک خود را در زمانی که آن را نمی ‌پوشید ایمن و تمیز نگه دارید. با پوشیدن این ماسک‌ ها در مکان‌ های شلوغ و عمومی احساس راحتی و امنیت خواهید کرد.

ماسک صورت سه لایه

یکی دیگر از وسایل مورد نیاز سفر در کرونا، ماسک سه لایه است. بیشتر ماسک ‌های سه لایه از ترکیب پارچه نخی ساخته شده است که ضد باکتری و ضد حساسیت هستند.

ماسک های سه لایه معمولا به صورت یک بار مصرف هستند و شما بعد از یک بار استفاده باید آنها را دور بیندازید چون میکروب به خود گرفته و دیگر غیر قابل استفاده مجدد هستند.

توجه به این نکته ضروری است؛ زیرا می تواند به سلامت شما آسیب بزند.

دستمال مرطوب ضد عفونی کننده

از دیگر وسایل مورد نیاز سفر در کرونا، دستمال‌ های ضدعفونی‌ کننده است این دستمال‌ ها از ضروریات سفر است که خریداران از خرید آنها بسیار راضی هستند. این دستمال‌ ها یکی از محبوب ترین گزینه‌ ها برای سفر هستند؛‌ زیرا دستمال‌ های مرطوب می‌ توانند ویروس COVID-19 را در ۳۰ ثانیه از بین ببرند.

هر بسته این دستمال‌ ها دارای تعداد بالا هستند و به اندازه کافی جمع و جور هستند که بدون اشغال فضای زیادی در کیف و کیف دستی قرار می گیرند. یکی از استفاده کنندگان این دستمال‌ ها برای سفر در دوران کرونا می‌ گوید: «این ها برای در حال حرکت عالی هستند.

ما اینها را در ماشین و همچنین در چمدان خود برای مسافرت نگه می داریم. بسته‌ های کوچک تر برای حمل در هواپیما و برای تمیز کردن صندلی‌ ها و میزهای رستوران عالی هستند.

بسته‌ های  بزرگ تر دستمال‌ های مرطوب برای تمیز کردن اتاق های هتل، حمام، صندلی توالت، دستگیره و کنترل از راه دور عالی هستند.

پوشش های صندلی یکبار مصرف هواپیما

بیشتر خطوط هوایی و سایر اشکال حمل‌ و نقل عمومی هنوز هم اقدامات احتیاطی ایمنی را بسیار جدی می ‌گیرند. پوشش صندلی خصوصا در سفر با هواپیما به آنها کمک می‌ کند هنگام سفر در طول همه‌ گیری احساس امنیت بیشتری داشته باشند. با توجه به این موضوع از دیگر وسایل مورد نیاز سفر در کرونا، خصوصا در سفرهای هوایی مانند سفر با هواپیما، پوشش های محافظ صندلی هواپیما است.

این روکش صندلی های یک بار مصرف به طور ویژه برای پوشش صندلی در انواع وسایل حمل و نقل عمومی از جمله هواپیما، اتوبوس، قطار و غیره طراحی شده اند.

آنها از مواد درجه پزشکی ساخته شده اند و دارای یک پشتی ژله ای هستند که به افراد کمک می کنند تا صندلی های با اندازه های مختلف را در خود جای دهند.

این پوشش‌ ها به صورت تکی و در بسته های چهار یا هشت تایی فروخته می شوند و در برابر گرد و غبار و آب مقاوم هستند. یکی از خریداران نوشت: «این را برای سفر با هواپیما خریدم. کاملاً تناسب داشت و با دانستن اینکه یک لایه حفاظتی اضافی برای خودم اضافه می ‌کردم، احساس راحتی می ‌کردم.

دماسنج پیشانی بدون لمس 

از وسایل مورد نیاز سفر در کرونا و قبل از ورود به بسیاری از مکان‌ ها یا سوار شدن به هواپیما یا قطار، دماسنج پیشانی است که بررسی دما را انجام می دهد و ممکن است بخواهید یک دماسنج را در چمدان خود بسته بندی کنید تا دمای خود را قبل از رسیدن بررسی کنید. یکی از مشتریان گفته است که: استفاده از این دماسنج ‌ها در خارج از جعبه بسیار آسان است و به اندازه کافی کوچک است و فضای زیادی در چمدان نمی گیرد. همچنین اعداد دما را به اندازه ای بزرگ نشان می دهد که بدون عینک مطالعه بخوانم.

تسترهای سریع آنتی ژندیگر وسایل مورد نیاز سفر در کرونا تستر های سریع آنتی ژن است که بسته به کشوری که به آن می‌ روید، ممکن است از شما خواسته شود که آزمایش‌ های سریع آنتی‌ ژن (ART) خود را برای

انجام خودآزمایی همراه داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که برای تمام آزمایشاتی که ممکن است برای ورود و قبل از خروج انجام دهید، به اندازه کافی تست سریع آنتی ژن همراه داشته باشید.

ضدعفونی کننده دست

یکی دیگر از وسایل مورد نیاز سفر در کرونا، ضد عفونی کننده دست است. برای یک سفر ضروری حتی اگر فقط برای یک بار به یک فروشگاه می ‌روید، ضدعفونی ‌کننده دست به اندازه سفر در لحظاتی که جایی برای شستن دست‌ ها وجود ندارد، بسیار مفید است. چنین لحظاتی ممکن است به خصوص در سفر اتفاق بیفتد؛ بنابراین ضدعفونی کننده دست قطعا مفید خواهد بود.

اغلب این ضدعفونی‌ کننده ها در اندازه کوچک هستند و شما می توانید چند بطری از آنها را برای سفر خود کنار بگذارید تا بدون نگرانی به اندازه کافی برای کل مسیر داشته باشید.

شارژر قابل حمل

شارژر قابل حمل یکی از وسایل مورد نیاز سفر در کرونا است. تقریباً برای هر کسی که تلفن همراه دارد، اهمیت شارژر قابل حمل فراتر از نیاز به زنده نگه داشتن اینستاگرام و خطوط ارتباطی در خارج از کشور است!

ریش تراش

یکی دیگر از وسایل مورد نیاز سفر در کرونا، ریش تراش است. خصوصا اگر مدت زمان سفر شما طولانی باشد. همراه داشتن این وسیله برای آقایانی اهمیت دارد که به اصلاح صورت خود اهمیت می دهند. اگر از ریش تراش قابل شارژ شدن کمک بگیرید، بهتر می توانید در هر مکانی که باشید از آن استفاده کنید.

شاید در زمینه لیست وسایل مورد نیاز سفر در کرونا ریش تراش یا شیوور بی اهمیت به نظر برسد اما لازم است بدانید که اتفاقا همراه داشتن یک ریش تراش شارژ شده از مهم ترین لوازم سفر در دوران کرونا محسوب می شود.

ریش تراش های معمولی هم گزینه خوبی در این مورد هستند و شما با همراه داشتن یک ریش تراش معمولی می توانید از وسیله شخصی خود استفاده کنید؛ بدون اینکه بخواهید استفاده مشترک داشته باشید.

کیت های ایمنی

وقتی به تعطیلات رویایی‌ تان فکر می‌ کنید، هر چقدر هم که بی‌ معنا به نظر برسد، هرگز نمی‌ توان خیلی مراقب بود. کیت های ایمنی شما باید شامل داروهای ضروری مورد تایید پزشک، ماسک صورت، ضدعفونی کننده دست، دستمال مرطوب ضد عفونی کننده و دستکش باشد. این اقلام کوچک کمک زیادی به شما می کنند تا از خود در مقابل میکروب ها محافظت کنید.

گستره استفاده وسایل مورد نیاز سفر در کرونا، با توجه به چگونگی و نوع سفر شما متفاوت خواهد بود. 

مطلب مفید بود ؟ ۱ ۱

شما هم بخوانید