کیلید، سامانه ای مطمئن در بازار مسکن

کیلید، سامانه ای مطمئن در بازار مسکن

سایت کیلید سامانه ای مطمئن در بازار مسکن راه و روش خرید املاک آنلاین پیدا کردن آنلاین مسکن از اجاره تا رهن و فروش را در سایت فتوکده می خوانید

کیلید، سامانه ای مطمئن در بازار مسکن

مدت زیادی است که کسب و کارها شکل جدیدی به خود گرفته و همواره در حال بروزرسانی نوع فعالیت خود هستند. به طوری که بسیاری از کارها در فضای اینترنت انجام می‌شود.

یکی از پرکاربردترین ابزارهایی که این فضا در اختیارکاربران گذاشته، امکان بررسی قبل از خرید است،  به عنوان مثال می توان حتی جزئی‌ترین اطلاعات مربوط به خودرو را درسایت‌هایی که محتوای خودرویی دارند مشاهده کرد و یا برای خرید روزانه هم اپلیکیشن‌های مختلف کار خرید روزانه را راحت تر کرده‌ و فرصت مشاهده کالا قبل از خرید را مهیا کرده‌اند.

یا حتی برای تصمیم‌های بزرگتر همچون خرید مسکن با وارد کردن کیلید واژه خرید آپارتمان در قیطریه، پیشنهادهای گوناگونی از خانه‌های موجود در سایت‌های مختلف در این محله نشان داده می شود.

مسکن و املاک آنلاین

اما همانطور که اشاره شد، یکی از مهمترین بخش‌ها مسکن است که به واسطه قیمت بالای آن، خرید یا اجاره آن یکی از مهم‌ترین تصمیمات هر خانواده به شمار می‌رود.

از این رو سایت‌ها و مجموعه‌هایی وارد این حوزه شدند تا بتوانند جستجوی خانه را تسهیل کنند.

اما مجموعه‌ای که بتوان برای این تصمیم بزرگ و جدی به آن اعتماد کرد، چگونه قابل تشخیص است و چه شاخصه‌هایی را باید برای انتخاب سامانه معتمد در نظر بگیریم.

یکی ازمهم‌ترین عواملی که وجه تمایز سامانه‌های فعال در حوزه املاک است، منبع دریافت اطلاعات است. بسیاری از سایت‌ها و اپلیکیشن‌های این حوزه اطلاعات را از مشاورین املاک و خود مردم جمع‌آوری میکنند و همان‌ها را منتشر میکنند.

اما در این بین شرکت‌های دانش بنیانی هم برای بالا بردن کیفیت جستجو و ارائه اطلاعات صحیح،‌ اقدامات علمی جالب و کاربردی را در نظر گرفته‌اند تا ورای بحث جستجوی ملک به بازار و اقتصاد مسکن هم کمک کنند.

مجموعه کیلید

مجموعه «کیلید» فعالیت در این حوزه را با هوش‌مصنوعی تطبیق داده و با پردازش اطلاعات توسط هوش‌مصنوعی، پروسه دریافت و ارائه اطلاعات را کاملا بروزرسانی کرده و در کنار کمک به جستجوی ملک اقدامات دیگری همچون ارائه شاخص، تخمین قیمت ملک و ارزیابی روند رشد و کاهش قیمت ها را با نمودار و جدول در اختیار کاربران قرار می‌دهد. گفتنی است کیلید اطلاعات خود را را سامانه اطلاعات بازار املاک ایران (سابا) که متعلق به وزارت راه و شهرسازی است دریافت و پردازش میکند.

اما این ابزارها در بخش‌های مختلف ارزش افزوده‌های بی‌شماری ایجاد کرده است. به طور مثال پس از وارد کردن جمله خرید آپارتمان در الهیه، علاوه بر اینکه تمام فایل‌های بارگذاری شده توسط مشاورین املاک و کاربران را مشاهده می‌کنید، کیلید آماری از روند معاملات آن منطقه را ارائه می‌دهد.

آماری که در بازه‌های زمانی مختلف و به تفکیک مناطق به زبان ساده منتشر می‌شود. این اطلاعات به صورت نمودار آمار روند معاملات را از نظر تعداد و قیمت نشان می‌دهد تا بتوانید روند رشد و یا کاهشی قیمت مسکن در منطقه دلخواه خود را مشاهده کنید.

تخمین قیمت کیلید

همچنین تخمین قیمت کیلید برای اولین بار با ضریب خطای بسیار پایین تخمینی از قیمت ملک شمارا ارائه می‌دهد. گفتنی است همان کاری که نیروی انسانی برای تخمین قیمت یک ساختمان در نظر می‌گیرد را سامانه هوشمند کیلید در نظر گرفته و با وارد کردن کدپستی به کاربر ارائه می‌دهد.

این تخمین قیمت می‌تواند در بخش‌های مختلف به کار گرفته شود. به طور مثال برای خرید آپارتمان در قلهک دانستن تخمین قیمت یک ملک در این منطقه دید بازتری به متقاضی می‌دهد. اما یکی از دیگر از اقشار فعال در بخش مسکن که سیاست‌گذاران و تصمیم‌گیران در بازار مسکن هستند می‌توانند با رصد تخمین قیمت کیلید و تطبیق آن با نرخ معاملات در آن منطقه، سیاستگذاری خود را به همان نسبت در نظر گرفته و سیاست‌های تشویقی یا بازدارنده برای سازندگان آن منطقه اعمال کنند.

اما بازهم این بخش‌هایی از مزایای بهره‌گیری از یکی از ابزارهای کیلیدی سامانه هوشمند کیلید است. در مجموع برای اینکه تصمیمی درست، با آگاهی از روند صحیح معاملات داشته باشید، کیلید بهترین گزینه به شمار می‌رود و با رصد بخش‌های مختلف این سامانه می‌توانید از مزایای این سامانه بهره ببرید.

کیلید علاوه بر این اطلاعات در مجله خبری خود معرفی کوتاهی از مناطق مختلف شهر را منتشر می¬کند که باعث افزایش شناخت کاربران از محلات شده و آنهایی که به دنبال خرید یا اجاره هستند، می¬توانند با وارد کردن کلید واژه نام محله، اطلاعات مختصری از آن محله را مطالعه کنند.

کیلید، سامانه ای مطمئن در بازار مسکن | سایت فتوکده

مطلب مفید بود ؟ ۱ ۰

شما هم بخوانید