اولین قرار عاشقانه چگونه باشیم + نکته های اولین قرار

.اولین قرار عاشقانه چگونه باشیم + نکته های اولین قرار

 

  اولین قرار عاشقانه

 


 
سایت فتوکده : سایتی برای همه
 
 

اولین قرار عاشقانه چگونه باشیم + نکته های اولین قرار

اولین قرارها همیشه در خاطر انسان ها باقی می مانند بنابراین تاثیر مثبت در اولین قرار با شخص مورد علاقه اتان بسیار مهم است شما باید سعی کنید در عین صداقت بهترین تصویر از خود را به جای بگذارید

در اینجا مهم ترین نکات در پوشش، نوع حرف زدن و موضوعات مناسب در اولین قرار عاشقانه را برای شما آماده کرده ایم، این اصول ساده را رعایت کنید

نکته هایی برای آداب اولین قرار ملاقات

نکته های اولین قرار عاشقانه با دختر و پسر

۲۵ نکته های اولین قرار

اگر شما به قرار ازدواج و آشنایی اولیه می خواهید بروید فرقی نمی کند اولین قرار ملاقات با دختر یا اولین قرار ملاقات با پسر، رعایت برخی نکات ساده می تواند تاثیر بسزایی در ارتباط شما داشته باشد

این نکات رو بخوانید و توام با آن بهش فکر کنید …

۱- مدت زمان قرار اول

بهتر است در چند قرار ابتدائی که هنوز شناخت کافی نسبت به طرف مقابلتان ندارید، زمان ملاقات کوتاه باشد در این صورت شما فرصت کافی برای فکر کردن و شناخت طرف مقابلتان خواهید داشت.

همچنین در مدت زمان کوتاه استرس و نگرانی شما هم کمتر خواهد شد.

۲- وقت شناس باشید

سعی کنید حتما وقت شناس باشید و در ساعت مورد نظر آن جا باشید.

عده ای بر این عقیده هستند که اگر به قرار ملاقاتی دیرتر از زمان تعیین شده سر برسند نشان دهنده کلاس و پرستیژ است اما به این مسائل توجه نکنید.

به نظر هیچ کس آدم بدقول دوست داشتنی نیست و دیر رسیدن در بهبود یک رابطه هیچ کمکی نمی کند، همچنین هنگامی که شما در مکانی در وقت مورد نظر حاضر می شوید نشان می دهد برای زندگی و وقت خود ارزش قائل هستید.

۳- متناسب با مکان لباس بپوشید

نیازی به پوشیدن لباس های گران قیمت و بسیار مجلل نیست اینکه لباس شما مرتب و تمییز باشد اولین نکته در انتخاب لباس است ، از لباس هایی که در آن ها احساس معذب بودن می کنید اجتناب کنید

همچنین نکته بعدی در انتخاب لباس آن است که متناسب با مکان لباس بپوشید، برای مثال اگر اولین قرار شما در سینما است پس مسلما از پوشیدن لباس های کلاسیک و مجلسی دوری کنید، اما اگر مکان قرار یک رستوران شیک است بهترین انتخاب لباس کلاسیک و رسمی است.

۴- مو و آرایش

بهتر است از آرایش زیاد خودداری کنید.

سعی کنید در طبیعی ترین و زیباترین حالت چهره خود را حفظ کنید و از فکر مدل موی شلوغ خارج شوید، طرف مقابل شما باید از آنچه که واقعا هستید خوشش بیاید.

۵- عطر

از عطر استفاده کنید اما بهتر است با عطر دوش نگیرید!

از زدن عطر زیادی و عطر تند خودداری کنید، شما نمی دانید طرف مقابلتان به چه چیزهایی حساسیت دارد یا از چه استایل و عطری خوشش می آید پس یک عطر ملایم بهترین انتخاب است.

۶- صمیمیت

سعی کنید زیاد صمیمی نشوید و حریم شخصی خودتان را حفظ کنید، بهتر است اگر تمایل به ادامه رابطه دارید کم کم با احتیاط پیش بروید

۷- پر حرفی ممنوع

به طرف مقابلتان فرصت حرف زدن بدهید و البته نیازی نیست قبل از پرسیدن طرق مقابلتان تمام اطلاعات خود را به او انتقال دهید.

۸- تعادل را حفظ کنید

از فخر فروشی و تواضع بیش از حد خودداری کنید؛ از اصل و نسب، دارایی و خانواده خود بیش از حد تعریف نکنید تنها به صورت یک معرفی اجمالی از خانواده و فرهنگ خود سخن بگوئید

همچنین در مورد موفقیت ها و برنامه های آینده خود به طور کلی صحبت کنید و بیان جزئیات را به جلسات بعدی موکول کنید.

۹- اعتماد به نفس داشته باشید

اینکه در اولین قرار استرس داشته باشید و نگران باشید طبیعی است اما بهتر است آرامش خود را حفظ کنید و اجازه بدهید نفس های عمیق بکشید.

اگر از شما سوالی پرسید که باعث دستپاچگی می شود سعی کنید اول تمرکز کنید و با حرکتی مانند خندیدن یا آب خوردن کمی وقت بخرید تا تمرکزتان را جمع کنید.

سعی کنید اعتماد به نفس کافی داشته باشید.

۱۰- شنونده خوبی باشید

به وسط حرف طرف مقابلتان نپرید و سعی کنید شنونده خوبی باشید

به سخنان او با دقت گوش کنید و گاهی سرتان را تکان بدهید یا از او سوال هایی در مورد صحبتش بپرسید تا متوجه شود که شما تمام حواستان معطوف به اوست.

۱۱- تلفن همراه

اگر می خواید تصویر خوبی از اولین قرار در ذهن طرف مقابلتان باقی بماند بهتر است گوشی خود را در حالت سکوت قرار داده و در کیف خود بگذارید.

این که شخصی در اولین قرار مدام گوشی خود را چک کند و یا ساعت را نگاه کند نشان از بی علاقگی شخص به طرف مقابل است و یک بی ادبی تلقی می شود.

۱۲- صادق باشید

همه مردم دوست دارند در اولین دیدار بسیار خوب جلوه کنند اما این نباید باعث شود از خود واقعی خود دور شوید و برای خوب نشان دادن خود، نقش بازی کنید

ممکن است طرف مقابل شما متوجه مصنوعی بودن شما بشود و این باعث دلسردی و نا امیدی او از شما بشود بهترین راه و ساده ترین راه واقعی بودن شما است.

اگر کسی علاقه مند به رابطه با شما باشد بهتر است با همان چیزی که هستید رو به رو شود

۱۳- نگاهتان را کنترل کنید

مدام به میزهای اطراف و یا دور و بر نگاه نکنید تا طرف مقابلتان گمان کند حوصله شما سر رفته است، موقع صحبت کردن سعی کنید به چشمان طرفتان دقت کنید هچنین بیش از اندازه به طرف مقابلتان نگاه نکنید که گمان کند شما نگاه سالمی ندارید.

۱۴- آرام پیش بروید

با اولین قرار طرف مقابلتان را مورد قضاوت قرار ندهید، سطح انتظار خود را پائین بیاورید و توقع نداشته در اولین دیدار تمام ملاک های شما را داشته باشد و نقطه ضعفی نداشته باشد

۱۵- احترام به دیگران

اگر در جایی که قرار ملاقات دارید پرسنل یا گارسن وجود دارد با آن ها مودب و خوش بر خورد باشید، اینکه شما با دیگران با احترام بر خورد می کنید نشان دهنده شخصیت مثبت و اجتماعی شما است.

۱۶- خاص باشید

برای خاص بودن نیازی به لباس های عجیب و مدل آرایش و موی عجیب نیست می توانید در جواب بعضی سوال های ساده جملات قابل تفکر یا کلمات طنز به کار ببرید که هم در تلطیف فضا و هم در ایجاد انگیزه برای صحبت موثر است و هم اینکه از شما یک شخصیت متفاوت میسازد

۱۷- زبان بدن

سعی کنید در حد تعادل از دست های خودتان استفاده کنید، استفاده از زبان بدن مناسب در حین صحبت کردن، نشستن و یا خندیدن باعث می شود شما فردی با اعتماد به نفس شناخته شوید.

۱۸- در مورد این مسائل صحبت نکنید

چند موضوع است که بهتر از صحبت در مورد آن ها پرهیز کنید.

اعتقادات و گرایش های سیاسی از جمله مواردی است که بهتر است در جلسه اول مورد بحث قرار نگیرد، این دو مقوله جزو مبحث های پر حاشیه هستند و در صورتی که در این موارد نگرانی خاصی دارد بهتر است در جلسات از آن ها صحبت کنید.

۱۹- پول

در مورد وضعیت و شرایط مالی و طرف مقابلتان صحبت نکنید.

اینکه شما در مورد درآمد خود یا خانواده خود خودنمائی کنید یا از طرف مقابلتان در مورد تتمام جزئیات مالی اش سوال بپرسید هیچ کمکی در بهبود یک رابطه نمی کند.

۲۰- گذشته

نیازی نیست در چند جلسه ابتدائی از روابط گذشته خود یا طرف مقابلتان سئوالی بپرسید شما هنوز نسبت به طرف مقابل خود شناخت ندارید و او هم نسبت به شما شناختی ندارد

همچنین آینده ی رابطه ی شما هنوز مشخص نشده است پس نیازی نیست با پیش کشیدن روابط گذشته خود، باعث ایجاد ناراحتی یا بدبینی در طرف مقابل خود شوید.

۲۱- تفریحات و اوقات فراغت

اینکه شما بدانید طرف مقابلتان در اوقات فراغت خود زمان خود را چگونه می گذراند موضوع مهمی است اینکه شما دارای چند تفریح مشترک باشید باعث می شود روند مکالمات در مسیر خوبی قرار بگیرد و صحبت به خوبی ادامه پیدا کند

همچنین اینکه شخصی تفریحات سالمی را دنبال کند و یا اینکه دوست داشته باشید اوقات فراغت یا تعطیلات خود را در کنار خانواده اش بگذراند یک امتیاز مثبت محسوب می شود.

۲۲- از اهداف خود بگوئید و بپرسید

از اهداف و برنامه های خود برای آینده بگوئید البته سعی کنید از جزئیات دوری نکید ولی روشن کردن برنامه شما برای آینده برای شناخت طرف مقابل از شما امری ضروریست.

همچنین این کار باعث می شود طرف مقابلتان متوجه شود شما شخصی بدون برنامه و بی هدف نیستید و اهداف زندگی شما در اولویت های شما قرار دارد، پرسیدن از اهداف و برنامه های آینده ی طرف مقابل شما برای به دست آوردن شناخت کافی از او مناسب است.

۲۳- مشارکت در انجام کارهای منزل و آشپزی

با یک شوخی شروع کنید و بحث را به مشارکت در کارهای خانه و آشپزی بکشانید، از او در مورد توانایی های آشپزی او سوال بپرسید تا هم علاقه مندی های او را متوجه شوید و هم تشخیص دهید به چه اندازه شخصی مرتب و یا علاقه مند به کار در منزل است.

۲۴- در انتخاب غذا دقت کنید

اگر به صرف غذا بیرون می روید غذایی که قبلا انتخاب نکرده اید را از لیست حذف کنید، از غذاهایی مانند همبرگر بزرگ، سوپ، غذاهای تند دوری کنید.

مطمئنا شما نمی خواهید در اولین قرار که استرس هم دارید سوتی بدهید و یا مدام مجبور شوید دور دهان خود را پاک کنید و یا بدتر از آن! دهان شما بو بدهد! پس از انتخاب چنین غذاهایی دوری کنید.

غذا و نوشیدنی را انتخاب کنید که خوردن آن راحت است و قبلا آن را امتحان کرده اید.

۲۵- لذت ببرید

این اولین قرار عاشقانه شماست و همیشه در ذهن شما باقی خواهد ماند بنابراین بهتر است به اندازه کافی از آن لذت ببرید و سعی کنید راحت باشید

بگذارید خاطره خوبی از اولین قرار در ذهن شما باقی بماند، پس با استرس های زیادی و اضطراب این خاطره را خراب نکنید.

اولین قرار ملاقات با دختر یا پسر | سایت فتوکده

مطلب مفید بود ؟ ۲۴۶ ۱۹

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

شهرام

۲۴ مهر ۱۴۰۰


ولا عالیه یعنی خیلی عالی

شما هم بخوانید