رژیم لاغری با چای سبز در ۷ روز برای کاهش چربی شکم

رژیم لاغری با چای سبز

رژیم لاغری با چای سبز کاهش چربی شکم با چای سبز تجربه لاغری با چای سبز واقعیت است چای سبز را با چی بخوریم را در سایت فتوکده می خوانید

رژیم لاغری با چای سبز

پاکسازی شکم با رژیم چای یکی از روش‌ های موثر در لاغری و کاهش وزن می‌ باشد.

رژیم چای می‌ تواند در سریع‌ ترین زمان ممکن چربی‌ های دور شکمتان را کاهش بدهد و از بسیاری بیماری‌ های شایع نظیر استرس، دیابت، کلسترول و قلبی عروقی جلوگیری کند.

این تاثیر به قدری است که شما می‌ توانید با هفته اول متوجه تاثیر آن شوید! با رعایت نکات زیر در ۷ روز با کمک چای سبز، چای قرمز، چای بابوبه لاغری را در سریع ترین زمان تجربه کنید

تجربه لاغری با چای سبز

کاهش چربی شکم با چای سبز

سریع وزن کم می‌ کنید

پاکسازی بدن با چای سریعا لاغرتان می‌ کند. کافی است ظرف ۴۸ ساعت کمرتان را اندازه بگیرید و متوجه سبکی، هوشیاری و آرامش خاطرتان شوید.

علاوه بر آنکه، وزن با پاکسازی بدن کاهش می‌ یابد قند خون نیز تنظیم می‌ شود. فقط ۴۸ تا ۷۲ ساعت کافی است تا چربی‌ های شکمتان شکسته شود.

چای سبز برای لاغری

هر چای قدرت و فایده خاص خود را دارد اما چای سبز انتخابی مناسب برای پاکسازی و سم زدایی بدن ۷ روزه از چربی‌ های شکم است.

چای سبز بر روی سلول‌ های چربی متمرکز بوده و حتی اگر رژیم لاغری نگیرید باز هم چربی‌ها را از بین می‌ برد. چای سبز به طور قابل توجهی باعث کاهش غلظت تری گلیسیرید خون و چربی‌ های شکم می‌ شود.

شروع صبحانه با چای

صبحتان را با چای شروع کنید

ناهار را با اسموتی بگذرانید و شام را صرف خوردن پروتئین‌ اندک، چربی‌ های سالم و فیبر زیاد کنید و در طول روز باید حداقل ۴ فنجان چای بنوشید!

تاثیر چای در صبحانه

مطالعه‌ ای نشان داده، شام نخوردن به دنبال مصرف چای سبز (حداقل ۳۰ دقیقه قبل از اولین وعده غذایی روزانه) جذب اپی‌ گالوکتشین گالات را افزایش می‌ دهد

میزان مصرف چای در روز

محققان برزیلی دریافتند مصرف روزانه ۳ فنجان چای باعث کاهش آسیب‌ های سلولی حین تمرینات ورزشی می‌ شود، مصرف چای سبز پس از تمرین باعث ریکاوری سریع بدنتان می‌ شود.

افرادی که روزانه ۴ تا ۵ فنجان چای سبز می‌ نوشند و ۲۵ دقیقه تمرین می‌ کنند، پس از ۱۲ هفته ۲ کیلوگرم وزن بیشتری از دست می‌ دهند.

خوردن چای قبل از خواب

چای بابونه به خواب کمک می‌ کند. چای بر روی سطح استرس تاثیر بسزایی گذاشته و با افزایش احساس آرامش شما را به خواب فرا می‌ خواند.

مطالعات نشان داده، دمنوش‌های گیاهی نظیر سنبل الطیب و رازک حاوی ترکیباتی است که علاوه بر کاهش استرس خواب آلودگی را نیز افزایش می‌دهد و توانایی ذخیره چربی در بدن را می‌ کاهد.

گرسنگی‌ تان کاهش می‌ یابد

قبل از شام سبک یک فنجان چای سبز بنوشید

مواد تشکیل دهنده فعال چای سبز، اپی‌گالوکتشین گالات، سطح کوله‌ سیستوکینین را افزایش می‌ دهد، این سطح مرتبط با هورمون گرسنگی بوده که افزایش آن منجر به سیری می‌ شود.

چای سبز را با چی بخوریم

چای سبز یا سفید پایه خوبی برای اسموتی‌ ها می‌ باشند.

مطالعه‌ ای درباره اضافه وزن و چاقی نشان داده، نوشیدن منظم اسموتی‌ ها از خطر ابتلا به چاقی جلوگیری کرده و وزن را سریع‌ تر کاهش می‌ دهد.

چای سبز را با دانه چیا مغذی کنید

دانه‌ های سیاه چیا غنی از فیبر، پروتئین و اسید های چرب امگا ۳ می‌ باشد. چای سبز را با دانه چیا مغذی‌ تر کنید تا قدرت چربی سوزی بیشتری ایجاد کنید.

اوتمبل محرک چربی سوزی چای

برنج، کینوآ و اوتمیل خواص چربی سوزی چای سبز را افزایش می‌ دهند.

یک قابلمه کوچک را با ۲ فنجان آب پر کنید و ۴ تی بگ‌ چای سبز را باز کنید و محتوای آن‌ها را در قابلمه بریزید بگذارید آب جوش بیاید و سپس غلات مد نظرتان را به قابلمه اضافه کنید.

غذایتان را تند کنید

وقتی با سالاد یا سوپ چای می‌ نوشید، مقداری فلفل سیاه به غذایتان اضافه کنید. ترکیباتی به نام پیپرین سطح اپی‌گالوکتشین گالات خون را بهبود بخشیده و با هضم بهتر جذب بدن می‌شود.

متابولیسم بدنتان افزایش می‌ یابد

غلظت اپی‌ گالوکتشین گالات موجود در چای سبز ۱۳۷ بار بیشتر از چای ماچا می‌ باشد. این موضوع همزمان بر روی تجزیه چربی و تشکیل سلول‌ های چربی جدید تاثیر می‌گذارد.

افرادی که چای سبز مصرف می‌ کنند، دو برابر وزن بیشتر از دست داده و طی دوره ۳ ماهه چهار برابر بیشتر چربی‌ های شکمشان از بین می‌ رود.

استرس کاهش می‌ یابد

چای قرمز با استرس روزانه مبارزه می‌ کند.

این چای تسکین دهنده بوده و حاوی فلاونوئید منحصر به فردی به نام آسپالاتین می‌ باشد. ترکیب فوق، باعث کاهش هورمون استرس شده و گرسنگی و ذخیره چربی را کم می‌کند.

اجتماعی شدن = لاغر شدن

مطالعه‌ ای جدید نشان داده، احساس تنهایی سطح هورمون‌ های اشتها را افزایش می‌ دهد و افراد حتی پس از خوردن غذا باز هم سریع‌ تر احساس گرسنگی می‌ کنند.

صرفه جویی

لاغری با رژیم چای یکی از سریع‌ ترین و ارزان‌ ترین روش‌ های لاغری و کاهش وزن می‌ باشد.

معرفی رژیم لاغری در فصل بهار

روش های کاهش چربی شکم با چای سبز | سایت فتوکده

مطلب مفید بود ؟ ۱۳۹ ۲۰

2 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

الهه

۲۸ مرداد ۱۴۰۱


منم دارم چای سبز استفاده میکنم واقعا عالیه البته بیشتر سایز کم کردم

پری شاد

۱۹ شهریور ۱۳۹۹


من واقعا رژیم گرفتن برام عذابه، الان یه دمنوش لاغری خریدم، روزی نیم ساعت هم پیاده روی می کنم،تا الان 3 کیلو کم کردم، اسمش چای سبز شوروبه

شما هم بخوانید