در نوروز ۱۴۰۲ به کدام شهرهای ترکیه سفر کنیم؟

در نوروز ۱۴۰۲ به کدام شهرهای ترکیه سفر کنیم؟

نوروز همیشه فصل سفر و گشت و گذار در بین ایرانیان است. از طرفی کشور ترکیه سال­هاست به عنوان یک مقصد جذاب در بین ایرانیان شناخته می­شود. از این جهت طیف وسیعی از افراد طرفدار پر و پا قرص تورهای نوروزی ترکیه همچون تور ازمیر نوروز، تور کوش آداسی و… هستند. آیا می دانستید ایرانی ها از پیشتازان سفر به ترکیه هستند؟ ترکیه در سال­های اخیر به عنوان یکی از محبوب­ترین و همچنین ارزان­ترین مقاصد گردشگری ایرانیان محسوب می­شود.

همانطور که پیش­بینی کرده­اید، ایام عید نوروز طولانی­ترین تعطیلات ایرانیان به­شمار می­رود و به دلیل مصادف ­بودن با فصل بهار، بهترین زمان برای سفر محسوب می­شود.

اما سوالی که مطرح می­شود این است که چه تفاوتی بین شهرهای مختلف ترکیه وجود دارد؟ کدامیک انتخاب شماست؟ در این مطلب قصد داریم راجع به پرطرفدارترین شهرهای ترکیه در نوروز ۱۴۰۲ صحبت کنیم. بنابراین اگر کشور ترکیه انتخاب مورد علاقه شماست، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

در نوروز 1402 به کدام شهرهای ترکیه سفر کنیم؟

تور ازمیر نوروز ۱۴۰۲

اگر قبلا تجربه سفر با تور آنتالیا و تور استانبول ویژه ایام نوروز را داشته­اید و ترجیح می­دهید این بار مقصدی متفاوت را انتخاب کنید، ما شهر ازمیر ترکیه را بشما پیشنهاد می کنیم. این شهر سومین شهر بزرگ در کشور ترکیه به حساب می­آید که در واقع یک شهر ساحلی و بندرگاه است.

شهر ازمیر فاصله خیلی کمی با دیگر شهرهای توریستی ترکیه مانند کوش آداسی، چشمه نزدیک و همچنین مارماریس دارد. به همین دلیل در سفر به این شهر جذاب به دیدن شهرهای اطراف آن هم بروید و تجربیات جالبی داشته باشید.

این شهر تابستان‌های گرم و زمستان‌های پربارانی دارد و بهترین زمان سفر به ازمیر، بهار و اوایل پاییز است.

تور ازمیر نوروز 1402

این شهر مملو از بناهای تاریخی، سواحل متنوع، طبیعت شگفت‌انگیز و بکر، تفریح‌های شبانه و… است که همگی دست به دست هم داده‌اند تا تور ازمیر نوروز ۱۴۰۰۲ را به یک شهر توریستی و خاطره انگیز برای شما تبدیل کنند.

همچنین مسجد حصار، برج ساعت، آسانسور تاریخی ازمیر، پاموک کاله و روستای شیرینجه از جمله جاذبه‌های گردشگری این شهر بندری به شمار می‌روند.

تور ازمیر یکی از محبوب­ترین و پرطرفدارترین تورهای گردشگری در ترکیه است. تور ازمیر یکی از آن دسته تورهای مسافرتی خارجی است که گردشگران زیادی علاقه زیادی به آن نشان می دهند. اما برای پیدا کردن بهترین تور ازمیر و بهترین قیمت تور ازمیر چه باید کرد؟

در این مطلب سعی داریم شما را برای رسیدن به یک تور ازمیر ارزان و یا تور ازمیر لحظه آخری و به طور کلی برای رزرو هر نوع تور ازمیر راهنمایی کنیم.

آژانس مسافرتی سفریار بی شک می تواند بهترین همراه سفر شما باشد! لازم نیست نگران قیمت تور ترکیه به ازمیر باشید زیرا آژانس سفریار آریا با ارائه تور لحظه آخری ازمیر و ارزانترین تور ازمیر هوایی، شرایط را به گونه ‌ای برای شما فراهم کرده اند تا با کمترین هزینه برای تور، بیشترین لذت را از سفرتان و پکیج تور انتخابی خود ببرید.

تور کوش آداسی نوروز 1402

تور کوش آداسی نوروز ۱۴۰۲

پکیج تور کوش آداسی نوروز یکی دیگر از تورهایی است که در بازه زمانی تعطیلات عید از سمت مسافران ایرانی مورد استقبال قرار می­گیرد.

کوش­آداسی شهری در بخش غربی ترکیه است که یک تفرجگاه ساحلی و جذاب محسوب می­شود. در این منطقه انواع پارک­های آبی، جزیره کبوتر و قلعه های تاریخی متنوعی قرار گرفته است که کوش آداسی را تبدیل به یک شهر ساحلی بی نظیر و مملو از دیدنی های متفاوت کرده‎ است.

ضمنا در کنار سواحل زیبای کوش آداسی می­توانید انواع تفریحات مهیج آبی را تجربه کنید و در رستوران های لوکس این شهر انواع غذاهای ترکی و دریایی را نوش جان کنید.

در حقیقت تور کوش آداسی را می ‌توان مشابه یک تور اروپایی با قیمتی مقرون به صرفه نام برد و این تور نسبت به تورهای دیگر، کاملا اقتصادی، زیبا و به یاد ماندنی در کشور ترکیه خواهد بود. پیشنهاد می ‌کنیم برای اطلاعات بیشتر در خصوص رزرو بلیط هواپیما و هتل های کوش آداسی به صفحه ” تور کوش آداسی سفریار ” مراجعه کنید.

در وبسایت این مجموعه مسافرتی برای مقصد کوش آداسی امکان رزرو اینترنتی تور برای شما فراهم شده است. تور کوش آداسی در بازه زمانی هایی که به عنوان بهترین زمان سفر به این مقصد محسوب می شوند، برگزار شده و مسافران را به این شهر می رساند. به غیر از این شما عزیزان می ‎توانند با ورود به صفحه ” پرواز + هتل ” در وبسایت سفریار و انتخاب مقصد کوش آداسی، خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل خود را، به علاوه خرید امکاناتی چون ترانسفر فرودگاهی وCIP فرودگاه امام خمینی، به انجام برسانند.

ضمنا در خصوص تورهای هوایی کوش آداسی سفریار این را در نظر داشته باشید که پروازهایی که به کوش آداسی می ‌روند، رفت و برگشت ‌شان ۷ روزه است.

برای مثال پروازهایی که پنجشنبه به کوش آداسی می ‌روند دقیقا پنجشنبه هفته بعد بر می‌ گردند! توجه داشته باشید که این قانون برای پروازهای ایرانی و هم پروازهای خارجی چارتر شده یکسان است.

مطلب نهایی

در آخر شما وقتی با آژانس مسافرتی سفریار تماس می گیرید؛ مشاوران آژانس با توجه به علاقه، بودجه و سلیقه شما، بهترین و ارزانترین تورهای ازمیر و کوش آداسی را برای شما رزرو می کنند. این تورها شامل بهترین خدماتی هستند که در آژانس های مختلف گردشگری ایران، ارائه می شوند.

فرقی نمی کند که در کدامیک از تورها می خواهید ثبت نام کنید، هدف ما ارائه ارزان ترین و بهترین تورهای مسافرتی هوایی ترکیه در تعطیلات سال نو به شما عزیزان است. لطفا برای اطلاع از لیست قیمت تورهای متنوع ترکیه به سایت safaryaar و مراجعه نمایید

موضوع مهم بعدی در خصوص این شهر ترکیه این است که مبدأ تورهای کوش آداسی به صورت پیش فرض، از تهران است.

اما امکان تغییر مبدا به سایر شهرهای کشور وجود دارد و نیز شاید تصور می ‌کنید، همانند تمامی شهرهای بزرگ، وقتی می خواهید به کوش آداسی سفر کنید، باید بلیت یک پرواز مستقیم از تهران به کوش آداسی را تهیه ‌کنید؛ اما این را بدانید که در حقیقت چیزی به نام فرودگاه کوش آداسی وجود ندارد و شما نیز نمی ‌توانید خود را مستقیما به کوش آداسی برسانید؛ شما ابتدا باید پروازتان را از شهرهایی همچون تهران، اصفهان، شیراز، مشهد و… به مقصد ازمیر بگیرید و از آنجا با استفاده از ترانسفر فرودگاهی که در تور مسافرتی شما ارائه شده به روش های مختلفی به شهر کوش آداسی بروید.

شما هم بخوانید