مقایسه هتل شایلی و هتل بین المللی کیش

مقایسه هتل شایلی و هتل بین المللی کیش

مقایسه هتل شایلی و هتل بین المللی کیش

شما چگونه هتلی را برای اقامت خود انتخاب می‌کنید؟ یکی از بهترین راه‌های برای پیداکردن هتل مناسب، بررسی آن‌ها، حذف گزینه‌ها و رسیدن به دو یا چند انتخاب آخر است. اگر بلیط هواپیما تهران کیش علی بابا را تهیه کرده‌اید و دوست دارید درباره هتل‌های بیشتر بدانید، بهتر است این‌مطلب را تا پایان مطالعه کنید.

کیش برای بسیاری از مسافران داخلی و خارجی یکی از مقصد‌های توریستی شناخته‌شده است. برای همه سلیقه‌ها و سنین مختلف در کیش جاذبه‌های فراوان و دیدنی‌های زیادی وجود دارد که سفر بی‌نظیری را رقم می‌زند.

امکانات و خدمات مناسبی هم در کیش آماده شده تا مسافران بتوانند با آرامش و در رفاه کامل سفر خود را به پایان برسانند. هتل‌های متنوع از امکانات بی‌نظیر کیش هستند. شما در کیش با انواع هتل‌ها روبه‌رو هستید که برخی از آن‌ها در کل کشور نظیر ندارند و از بهترین‌ها محسوب می‌شوند.

ما در این‌مقاله قصد داریم دو مورد از هتل‌های کیش که مسافران به آن‌ها علاقه دارند را به‌عنوان نمونه بررسی کنیم. این‌بررسی صرفا میان هتل بین‌المللی کیش و هتل شایلی نیست و برای همه هتل‌ها می‌توان از این‌قالب استفاده کرد. پس اگر به کیش سفر می‌کنید و قرار است هتل‌ها را با هم مقایسه کنید، حتما این‌مطلب را تا پایان بخوانید.

هتل شایلی کیش

یکی از هتل‌های محبوب کیش که مسافران بسیار از آن استفاده می‌کنند، هتل شایلی است. هتل شایلی کیش از سال ۱۳۹۴ میزبان مسافران جزیره بوده و سعی کرده بهترین خدمات را به میهمانان خود ارائه کند. هتل یک طبقه دارد و بسیاری از افراد همین مورد می‌تواند از مزیت‌های هتل باشد. البته برای ورودی هتل تعدادی پله وجود دارد که باید آن‌ها را طی کنید.

برای رزرو این‌هتل باید یکی از انواع اتاق‌ها را انتخاب کنید. هتل شایلی هتلی سه‌ستاره است و حدود ۴۰ واحد اقامتی را در‌اختیار دارد. اگر قرار است به پردیس دانشگاه صنعتی شریف مراجعه کنید، خوب است بدانید دسترسی خوب و آسانی از هتل شایلی به این‌محل دارید. مرکز خرید ونوس نیز در‌نزدیکی هتل قرار دارد. فاصله حدودا ۲‌کیو‌متری هتل تا ساحل نیز برای مسافران مزیت خوبی است و به‌آسانی امکان رفتن به ساحل برای آن‌ها وجود دارد.

هتل شایلی کیش

هتل بین‌المللی کیش

حال بیایید کمی درباره هتل بین‌المللی کیش بیشتر بدانیم. این‌هتل پنج‌ستاره یکی از هتل‌های محبوب جزیره است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرد. هتل ۹۶ واحد اقامتی متنوع و لوکس را در ۱۲ طبقه در‌اختیار دارد که شامل انواع اتاق‌ها و سوئیت‌ها است. یکی از بزرگ‌ترین مزایای هتل بین‌المللی کیش، نزدیکی آن به ساحل است.

اگر بلیط هواپیما تهران کیش تهیه کرده‌اید و دوست دارید در هر زمانی با پیاده‌روی کوتاه به ساحل برسید، این‌هتل انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. بسیاری از مراکز مهم جزیره و مراکز خرید هم در نزدیکی آن هستند و رفت‌وآمد برای مسافران آسان است.

اگر می‌خواهید اتاقی را در این‌هتل رزرو کنید، توجه کنید که چشم‌انداز کوچکی از دریا در اتاق‌های روبه دریا در‌اختیار شما است. اتاق‌های یک‌تخته هتل نیز پنجره ندارند و باید هنگام رزرو به این‌نکته توجه کنید. در ادامه به مقایسه برخی ویژگی‌های این‌هتل و هتل شایلی کیش می‌پردازیم.

مقایسه هتل شایلی و هتل بین‌المللی کیش

قبل از شروع فرایند مقایسه بهتر است بدانید همیشه بهترین هتل یا اتاق به شرایط مسافران بستگی دارد. ممکن است برای فرد یا گروهی هتلی بهترین انتخاب باشد ولی برای عده‌ای دیگر انتخاب‌های بهتری هم وجود دارند. به همین دلیل ما ویژگی‌های کلی هتل‌ها را مقایسه می‌‎کنیم. اگر دوست دارید جزئیات بیشتری را بررسی کنید، بهتر است به سایت علی بابا مراجعه کرده و همه اطلاعات مربوط به هتل‌ها را کامل و دقیق بخوانید.

توجه داشته باشید که هتل شایلی کیش هتلی سه‌ستاره و هتل بین‌المللی هتلی پنج‌ستاره است. قیمت اتاق‌ها در هتل‌ها متفاوت است و به همین دلیل شما باید در برخی موارد خدماتی متمایز را در آن‌ها دریافت کنید. پس همه فاکتور‌ها را ‌کنار هم بررسی کنید و نه فقط با یک فاکتور خاص.

مقایسه هتل شایلی و هتل بین‌المللی کیش

برای اقامت هتل شایلی در اواخر بهار ۱۴۰۱ باید حدود ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان پرداخت کنید و این‌رقم برای هتل بین‌المللی از ۳۰۰ تا ۱۴۰۰ هزار تومان است. قیمت‌ها با‌توجه‌به مواردی که گفتیم طبیعی و قابل‌انتظار است. برای دیدن قیمت‌های دقیق هر اتاق باید به سایت علی بابا مراجعه کنید. در هتل بین‌المللی کیش تسهیلت ویژه‌ای مانند IPTV، IP PHONE و صندوق امن نیز قرار داده شده است.

هر دو هتل جزء هتل‌های خوب هستند و امکانات اولیه مناسبی را در لابی و اتاق‌ها به میهمانان خود ارائه می‌کنند. اگر بلیط هواپیما تهران کیش را رزرو کرده‌اید، اقامت در یکی از این‌دو‌ هتل از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود. در هتل بین‌المللی امکاناتی نظیر سونا و جکوزی نیز وجود دارد.

توجه داشته باشید که هر هتل، ممکن است قوانین خاصی هم داشته باشد که باید قبل از رزرو نهایی از آن‌ها اطلاعات داشته باشید. مثلا هتل شایلی کیش، ترانسفر تا قبل از ساعت ۲۱ را قبول می‌کند. هتل بین‌المللی کیش نیز برای اقامت اجازه رزرو بیش از یک شب را می‌دهد و یک شب را نمی‌پذیرد.

مطلب مفید بود ؟ ۲ ۰

شما هم بخوانید