راهنمای تصویری خرید انواع ماگ و قمقمه دخترانه و پسرانه

راهنمای تصویری خرید انواع ماگ و قمقمه

یکی از انواع لوازم مورد نیاز دختران و پسران، ماگ‌ها و قمقمه‌ها هستند. این ابزار به فرزندان شما کمک می‌کنند تا برای حمل و نقل مایعات مختلف و نوشیدن آن‌ها با مشکلی مواجه نشوند

اما خرید این لوازم نیز مانند سایر انواع خریدها از جمله خرید کتاب، کیف، خرید مداد رنگی و … نیازمند به کار گیری اندکی دقت و توجه است.

بنابراین در این مقاله قصد داریم راهنمای تصویری خرید انواع ماگ و قمقمه دخترانه و پسرانه را ارئه دهیم تا شما بهتر بتوانید به انتخاب این ابزار و خرید نوع مناسب آن‌ها دست بزنید و از میان انواع طرح‌ها و مدل‌ها و سایزها وسائل مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید

در این مطلب در ابتدا به راهنمای خرید انواع ماگ خواهیم پرداخت و سپس به ارائه نکاتی در زمینه خرید قمقمه‌های دخترانه و پسرانه خواهیم پرداخت.

راهنمای خرید ماگ دخترانه و پسرانه

توجه به جنس ماگ

یکی از نکات مهم هنگام خرید یک محصول، توجه به جنس آن است. در این مورد لازم است توجه داشته باشید که ماگ‌ها دارای جنس‌های متفاوتی هستند.

از جمله انواع این جنس‌ها می‌توان ماگ‌های سرامیکی، شیشه‌ای، ماگ‌های پلاستیکی و استیل را نام برد. هر یک از این محصولات دارای مزایا، قیمت و ویژگی‌های منحصر به خود هستند. اما لازم است شما به نوع نیاز فرزندتان توجه کنید و از میان این جنس‌ها جنس مطلوب را خریداری کنید که با میزان بودجه شما نیز تطابق دارد.

اندازه و گنجایش ماگ

اندازه این لیوان، به طور کامل به میزان مصرف دختر و پسر شما بستگی دارد. اما بهتر است ماگی را خریداری کنید که سایز کوچک‌تری دارد به ویژه برای فرزندانی که در سن پایین‌تری قرار گرفته‌اند توجه به این نکته ضروری است چراکه به طور معمول کودکان کم سن‌تر، کم‌تر از آب و نوشیدنی استفاده می‌کنند.

بنابراین اگر ماگ بزرگ باشد، اضافی نوشیدنی در آن، باقی می‌ماند. هر چه اندازه این ماگ کوچک‌تر باشد کم‌تر آب و مایعات درون آن جای می‌گیرد.

دسته‌دار بودن ماگ

دسته‌دار بودن در هنگام خرید ماگ برای دختران و پسران حائز اهمیت اساسی است. دسته باعث می‌شود تا فرزند شما بتواند محصول را به راحتی در دستان خود بگیرد. از طرف دیگر جابجایی و حمل و نقل ماگ دسته‌دار نیز ساده‌تر است.

داشتن در

ماگ‌هایی که دارای در هستند برای دختران و پسران بسیار مناسب‌تر از انواعی از این محصولات هستند که دردار نیستند. چراکه وجود در باعث می‌شود تا آن‌ها بتوانند برای مدت زمان بیشتری مایع درون آن را گرم نگه دارند و از طرف دیگر در صورتی که ماگ از دست آن‌ها سر بخورد مایع درون آن به اطراف پخش نمی‌شود. هم‌چنین از نظر بهداشتی و سلامت نیز نوع دردار ماگ توصیه می‌شود.

طراحی ظاهری ماگ

یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید ماگ باید به آن توجه داشته باشید طراحی ظاهری مناسب این محصول است.

طرح ماگ باید به نحوی باشد که مورد سلیقه فرزند شما واقع شود. برای این منظور می‌توانید از میان مدل‌هایی دست به انتخاب و خرید این محصول بزنید که طرح‌های متنوع‌تری را پوشش می‌دهند.

راهنمای خرید قمقمه دخترانه و پسرانه

قمقمه از انواع محصولاتی است که با استفاده از آن می‌توان آب و نوشیدنی‌های مختلف را حمل و نقل کرد. برای انتخاب و خرید این محصول گزینه‌های زیادی وجود دارد. چراکه در حال حاضر انواع مختلفی از قمقمه‌های دخترانه و پسرانه در بازار وجود دارند. بنابراین لازم است بدانید که چگونه محصولی را باید خریداری نمایید.

توجه به سرپوش قمقمه

برای این دسته از محصولات انواع مختلفی از سرپوش‌ها وجود دارند. بعضی از انواع قمقمه‌های دخترانه و پسرانه دارای یک در هستند که بر روی یک حلقه پلاستیکی پیچ می‌شوند و برخی دیگر به نحوی ساخته شده‌اند که به بطری متصل هستند و می‌توان آن‌ها را باز و بسته کرد. از طریق این سرپوش‌ها این امکان به وجود می‌آید که فرزند شما بتواند از کلاهک قمقمه، آب و مایعات مورد نظرش را بنوشد.

توجه به مواد سازنده قمقمه

بسیاری از قمقمه‌هایی که در حال حاضر در بازار وجود دارند از پلاستیک ساخته شده‌اند. این نوع از وسائل، مناسب نگهداری مایعات گرم نیستند و از طرف دیگر می‌توانند طعم آب را نیز تغییر دهد. اما سبک و قابل حمل هستند.

برخی دیگر از انواع قمقمه‌های دخترانه و پسرانه از فلز به وجود آمده‌اند که در هوای گرم، گرم می‌شوند و عایق خوبی را ایجاد نمی‌کنند.

بعضی دیگر از انواع این محصولات، شیشه‌ای هستند. این محصولات، کیفیت مناسبی دارند و برای سلامتی فرزند شما نیز مشکلی را ایجاد نمی‌کنند. اما شکستنی هستند و برای دختران و پسران کوچک‌تر مناسب نیستند.

توجه به سایز قمقمه

بهتر است برای فرزندان خود به ویژه فرزندانی که در سنین پایین واقع شده‌اند قمقمه‌ای را انتخاب و خریداری کنید که سایز و ابعاد کوچکی داشته باشد تا آن‌ها بتوانند به راحتی آن را حمل و نقل کنند و به سادگی در کیف خود جای دهند. بنابراین در هنگام خرید این محصول شرایط سنی کودک خود و هم‌چنین جنس او را نیز در نظر بگیرید.

توجه به ضد چکه بودن قمقمه

این عامل باعث می‌شود تا کودکان کوچکی، که مهارت کافی در استفاده از این ابزار را پیدا نکرده‌اند مایعات درون آن را به اطراف نریزند.

توجه به نحوه ساخت قمقمه

قمقمه مناسب برای دختران و پسران باید به نحوی ساخته شده باشد که کودک بتواند به راحتی آن را در دستان خود بگیرد و سر نخورد. نکته‌ای که لازم است در نظر بگیرید این است که برای فرزندانی که در سنین پایین‌تر قرار گرفته‌اند قمقمه دسته‌دار، انتخاب مناسب‌تری است.

لوازم جانبی قمقمه

بعضی از انواع این محصولات، دارای لوازم جانبی از قبیل لیوان و بند هستند. داشتن این لوازم می‌تواند استفاده از قمقمه را راحت‌تر کند. بنابراین در هنگام خرید این محصول به نوع نیاز کودک خود توجه کنید.

در این مقاله سعی کردیم راهنمای تصویری خرید انواع ماگ و قمقمه دخترانه و پسرانه را ارائه دهیم تا انتخاب و خرید این محصول از میان انواع مدل‌ها و طرح‌ها و جنس‌ها برای والدین، ساده‌تر گردد

در حال حاضر خرید اینترنتی لوازم تحریر بسیار گسترش یافته است. بنابراین می‌توانید ماگ و قمقمه وحتی کیف و کوله پشتی مورد نیاز فرزند خود را به این شیوه، خریداری کنید.

مطلب مفید بود ؟ ۶ ۰

شما هم بخوانید