با این ۶ کار، تور ارزان وان را پیدا کنید

با این 6 کار، تور ارزان وان را پیدا کنید

با این ۶ کار، تور ارزان وان را پیدا کنید

ترکیه یکی از شهر‌های محبوب برای سفر خارجی ایرانی‌ها است. تور وان (https://www.alibaba.ir/tour/turkey-van) به دلیل نزدیک بودن این‌شهر به ایران از راه زمینی، طرف‌داران بسیاری دارد و می‌توان سفر ارزانی به ترکیه و شهر وان داشت. برای بسیاری از مسافران همواره یکی از فاکتور‌های مهم سفر قیمت است.

اگر نگاهی به تور‌های وان در سایت علی بابا یا دیگر سایت‌های معتبر انداخته باشید، متوجه شده‌اید که تفاوت قیمت تور‌ها بسیار زیاد است.

در این‌مقاله می‌خواهیم شما را با راهکارهای ساد‌ه‌ای آشنا کنیم که از طریق آن‌ها بتوانید تور مورد‌نظر خود را با قیمت‌های مناسبی رزرو کنید.

این‌مطلب برای همه افراد مناسب است و چه برای اولین‌بار تور خارجی رزرو می‌کنید یا بار‌ها به شهر وان سفر کرده‌اید، حتما این‌مطلب را مطالعه کرده و آن را با دوستان و دیگران به اشتراک بگذارید.

راه اول: همیشه آماده سفر باشید

اگر قصد دارید با تور وان به ترکیه سفر کنید نمی خواهید پول بیشتری بابت خرید پرواز تهران استانبول  و می‌خواهید تور مناسبی را با قیمتی بی‌نظیر بیابید باید در هر لحظه آماده باشید، سفر خود را قطعی کنید.

معمولا در ساعات مختلف ممکن است تور با قیمت‌های مختلفی ارائه شود. پس اگر توری را با قیمتی بسیار مناسب یافتید و مطمئن بودید که ارزش فعلی آن بسیار زیاد است، احتمالا وقت زیادی برای تفکر نخواهید داشت و بهتر است در اولین فرصت برای رزرو اقدام کنید.

البته ممکن است همه چیز به شانس نیز بستگی داشته باشد و در ساعات بعدی هم بتوان تور را با قیمت‌های کمتری نیز پیدا کرد.

به‌صورت کلی شما باید فاکتور‌های بسیاری را برای سفر خود در‌نظر بگیرید و با‌توجه‌به آن‌ها بدانید که تور مورد‌نظر شما تقاضای زیادی دارد یا در آن بازه زمانی ممکن است صندلی خالی نیز داشته باشد. اگر کمی جستجو کنید، با این‌موارد آشنا خواهید شد.

راه دوم: از تقویم سفر به‌خوبی استفاده کنید

همان‌طور که در قسمت قبل نیز به آن اشاره کردیم، فاکتور‌های بسیاری بر قیمت تور تاثیر می‌گذارند. یکی از مهم‌ترین عوامل، زمان سفر است. برخی از سایت‌ها ابزار‌‌های خوبی را برای مقایسه قیمت‌ها و پیش‌بینی روند آن‌ها به ما نشان می‌دهند. حتما درباره سفر به وان تحقیق کنید که چه زمان‌هایی می‌توانید تور ارزان‌تری را پیدا کنید.

با این 6 کار، تور ارزان وان را پیدا کنید

به‌عنوان‌مثال اگر قصد دارید در تعطیلات نوروز اقدام به رزرو تور وان کنید، حتما تور خود را در اولین فرصت رزرو کرده و آن را به روز‌های آخر موکول نکنید. در ایام تعطیلی مانند تعطیلات نوروز تعداد مسافرانی که به شهر وان سفر می‌کنند بسیار زیاد است و این‌موضوع باعث کم‌شدن تخفیف‌ها خواهد شد.

راه سوم: همیشه گوش‌به‌زنگ باشید

برای اطلاع از تور‌های ارزان و مناسب بهتر است جستجویی مداوم داشته باشید و به‌محض مشاهده اقدام به رزرو کنید. برای این‌کار حتما از اپلیکیشن علی بابا یا دیگر شرکت‌ها استفاده کنید و علاه‌بر جستجو از امکانات آن‌ها مانند اطلاع و آلارم دادن نرم‌افزار نیز استفاده کنید.

ویژگی‌های تور‌ها را بشناسید تا بتوانید با فیلتر‌کردن تور‌ها، هر‌‌چه سریع‌تر تور‌های مورد‌نظر خود برای وان را رصد کنید و درگیر هزاران تور دیگر نشوید.

راه چهارم: استفاده از تور‌های لحظه آخری

تور‌های لحظه آخری از نظر کیفیت با دیگر افرادی که آن‌ها را زودتر رزرو کرده‌اند، تفاوتی ندارند. این تورها به هر دلیلی که معمولا خالی ماندن صندلی‌های تور است در آخرین ساعات، با قیمت‌های بهتری ارائه می‌شوند. تنها مشکلی که برای این‌نوع از تور می‌توان متصور شد، زمان کمی است که شما تا روز حرکت دارید.

البته باید مواردی دیگری را هم در‌نظر بگیرید که ممکن است این‌نوع تور، خیلی سریع با گروهی از افراد پر شود و شما احتمال جاماندن از آن سفر را خواهید داشت.

راه پنجم: استفاده از اپلیکیشن‌ها

امروزه استفاده از تلفن همراه بسیار رایج است و ما بسیار از کار‌های خود را با استفاده از آن‌ها انجام می‌دهیم. شما با اپلیکیشنی مانند اپلیکیشن علی بابا به‌آسانی می‌توانید همه تور‌‌های ارائه‌شده برای وان را مشاهده کرده، آن‌ها را بررسی کنید و بهترین مورد را برای سفر خود از همان‌جا رزرو کنید.

این‌اپلیکیشن‌ها می‌توانند در زمان ارائه تور وان جدید به شما هشدار داده و شما را در اولین فرصت آگاه کنند.

با این 6 کار، تور ارزان وان را پیدا کنید

راه ششم: استفاده از امکانات سایت

سایتی مانند علی بابا سعی کرده با ارائه بستری ساده، همه چیز را برای مشاهده و مقایسه تور‌ها آسان‌تر کند. هنگامی که شما تور‌های وان را در تاریخ دلخواه جستجو می‌کنید، سایت ابزار‌هایی را برای آسان‌تر شدن خرید ارائه می‌کند.

شما احتمالا فرصت بررسی همه تورها را ندارید، پس با فیلترکردن تعدادی از مشخصاتی که می‌خواهید، دامنه بررسی‌های خود را به تعداد بسیار کم‌تر و مفید‌تری محدود خواهید کرد.

سخن آخر

در این‌‌مطلب سعی کردیم تا با ارائه شش راهکار ساده به شما کمک کنیم تا بتوانید تور وان را با قیمت مناسب‌تری رزرو کنید. شما می‌توانید از تجربه‌‎های دیگران برای رزرو تور خارجی هم استفاده کرده و تور وان را با قیمت و شرایط خوبی برای سفر خود رزرو کنید. آیا شما راهکار دیگری را برای این‌موضوع سراغ دارید تا آن را با دیگران به اشتراک بگذارید؟

مطلب مفید بود ؟ ۱ ۰

شما هم بخوانید