بیوگرافی روژانو ارجمند بایگر و همسرش با عکس و ناگفته ها از شروع تا شهرت در شبکه مخفی زنان را می خوانید
روژانو ارجمند متولد ۱۳۷۸ در سقز کردستان، بازیگر سینما و تلویزیون است
فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه هنر و معماری می باشد که فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و با مجموعه «شبکه مخفی زنان» دیده شد
از شروع نوجوانی به کلاس های مختلف در زمینه هنری، ورزشی و آموشی رفتم اما صرفا برای من یک کلاس بود و از سر اجبار و برای پر کردن اوقات فراغت می رفتم
در ۱۲ سالگی برای اولین بار و آن هم در شهرستان به دیدن تئاتر رفتم و در تمام متدت اجرا، محو بازیگران کار شدم و آرزو می کردم که جای آنها من روی سن باشم
به تماشاچی ها که نگاه می کردم و میخکوب شدنشان را می دیدم از ته قلبم می خواستم که بازیگر شوم و روزی هم مردم من را همینطور با اشتیاق نگاه کنند
بیوگرافی روژانو ارجمند با عکس
از سال ۱۳۹۲ که ۱۴ ساله شدم روزهای نوجوانی من با تئاتر رنگ دیگری گرفت و هنوزم وقتی روی صحنه یا جلوی دوربین می روم، همان حس در من زنده می شود
البته فکر می کنم مواجه من با ادبیات هم در انتخاب بازیگری به عنوان یک شغل بی تاثیر نبود
در کنار مادرش
بعد از تجربه ده ها حضور در صحنه تئاتر و تجربه اجرا در جشنواره تئاتر فجر ۳۵، اولین بار در سال ۱۴۰۰ با فیلم «سنجر خان» محمد حسین لطیفی جلوی دوربین رفت
در این فیلم چهره ایی چون جلیل فرجاد، پیام دهکردی، علی اوسیوند و حمیدرضا نعیمی حضور داشتند و می گوید کار کردن با محمدحسین لطیفی در سنجرخان نه تنها سخت نبود بلکه راه را برای من هموار کرد
روژانو ارجمند در سال ۱۴۰۱ در نقش صحب جان زنبورکچی دختر ارشد میرزا محمود در سریال «شبکه مخفی زنان» در کنار شقایق دهقان و سیامک انصاری دیده شد
از همان ابتدا که فیلمنامه «شبکه مخفی زنان» را خواندم، قلم بی بدیل آقای محمد رحمانیان من را مجذوب خود کرد
صاحب جان کاراکتری شیرین داشت، یک دختر دم بخت با هزاران آرزو و آن هم در سال ۱۳۲۰ برایم دوست داشتنی بود آن روزگار را هم تجربه کنم
عکس روژانو ارجمند و شقایق دهقان
اسم من ریشه کردی دارد و معنای آن «روز نو» یا «روز تازه» است
من فکر می کنم این کاراکتر و توانایی ها، زیستن و تلاش یک بازیگر است که می تواند یک اسم را بزرگ کند و به آن معنا ببخشید یا به اصطلاح آن را پر کند
تئاتر، هنری زنده است و بازیگران تئاتر ارتباط مستقیم با تماشاچی دارند و این ارتباط دیالکتیک را با هیچ چیز دیگری در دنیا عوض نمی کنند که بسیاری از هنرمندان حوزه تصویر، آن را ندارند
کوتاهی یا بلندی نقش برای من اهمیتی ندارد؛ مهم این است که آن نقش چقدر بازی (اکت) دارد. در برخورد با دستیاران کارگردان ها هرگز نپرسیدهام که نقشم کوتاه است یا بلند و حتی دیالوگها را در سناریو برجسته نمیکنم