دانستنی‌های مهم در مورد خرید آینه

آینه دلفین مدل 6042-G

دانستنی‌های مهم در مورد خرید آینه

بدون شک در طول روز با آینه‌های مختلفی روبرو خواهید شد که هر کدام از آن‌ها کاربردهای خاص خود را دارند. اما بسیاری از افراد اطلاعات دقیق و کاملی در مورد آینه و نحوه خرید آینه ندارند.

اگر می‌خواهید اطلاعات کاملی در این مورد داشته باشید ، بهتر است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و این مقاله را از دست ندهید.

آینه‌ها از جیوه اندود شدن شیشه‌ها تولید شده‌اند و انواع مختلفی دارند. همه‌ی افراد در طول روز حداقل یک بار از آینه استفاده می‌کنند و تصویر خود را در آینه می‌بینند.

آینه‌ها یکی از تاثیرگذارترین المان‌هایی هستند که در دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار می‌گیرند و زیبایی آن را دو چندان می‌کنند.

خرید آینه یکی از مهم‌ترین و شگفت‌انگیز‌ترین خرید‌ها می‌باشد. پس باید نهایت دقت خود را به کار ببرید که  بهترین آینه را انتخاب نمایید.

آینه‌ها عضو جدایی ناپذیر زندگی هستند که کاربردهای فراوانی دارند و در قسمت‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تاثیر آینه‌ها در دکوراسیون منزل و محیط کار را نمی‌توان نادیده گرفت. آینه‌ها جلوه‌ی نور و زیبایی هستند و در هر جایی که باشند ، زیبایی را با خود به ارمغان می‌برند.

همانطور که گفته شد آینه‌ها انواع مختلفی دارند پس باید آن‌ها را به خوبی بشناسید که هنگام خرید آینه با مشکل مواجه نشوید و آینه مناسبی خریداری نمایید.

آینه‌ها چون آب زلالی هستند که حس آرامش و تازگی به افراد می‌بخشند و تصاویر را به زیبایی بازتاب می‌کنند. همانطور که می‌دانید آینه‌ها از دیرباز تا کنون مورد استفاده قرار گرفته‌اند و کاربردهای فوق العاده‌ای دارند.

مزایای استفاده از آینه:

خرید آینه و استفاده از آن مزایای بسیار زیادی دارد که برخی از آن‌ها به صورت زیر می‌باشند:

● آینه‌ها زیبایی بخش محیط هستند و دکوراسیون شما را به زیبایی تغییر می‌دهند. طراحان دکوراسیون همواره از آینه‌ها به عنوان یک المان تاثیر گذار استفاده می‌کنند. آینه‌ها در عین سادگی ، زیبایی خاص خود را دارند و بهترین گزینه برای تغییر دکوراسیون به شمار می‌روند.

● آینه‌ها می‌توانند همه چیز را روشن‌تر کنند و نور محیط را افزایش دهند. آینه‌ها نور خورشید را انعکاس می‌دهند و نور مصنوعی ایجاد می‌کنند که این نور مصنوعی می‌تواند محیط شما را روشن‌تر از قبل کند. هدف بسیاری از افراد برای خرید آینه ، افزایش نور و روشنی محیط می‌باشد.

● با خرید آینه می‌توانید به فضای خود عمق بدهید و آن را بزرگ‌تر از چیزی که هست نشان دهید. می‌توانید از این ترفند استفاده کنید و محیط‌های کوچک خود را بزرگ‌تر از چیزی که هست نشان دهید. به طور کلی می‌توان گفت که وجود آینه در محیط‌های کوچک ضروری می‌باشد و با این کار می‌توانید فضای خود را زیباتر کنید.

● خرید آینه تاثیر مستقیمی در روحیه افراد دارد و آینه‌ها آرامش محیط شما را افزایش می‌دهند. به این صورت با خرید آینه می‌توانید آرامش را به محیط خود هدیه دهید. بدون شک شما هم با دیدن یک آینه زیبا ذوق زده خواهید شد و آرامش خاصی خواهید داشت.

● با خرید آینه و نصب آن می‌توانید انگیزه خاصی در افراد ایجاد کنید. به همین دلیل در باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی از آینه‌های بزرگ استفاده می‌کنند. همانطور که می‌دانید سالن‌های ورزشی به اندازه کافی بزرگ هستند و نور بسیار زیادی دارند. هدف اصلی نصب آینه در ورزشگاه ، ایجاد انگیزه و روحیه در افراد می‌باشد. به این صورت که افراد با دیدن خود در آینه ، انرژی می‌گیرند و با سرعت بیشتری به ورزش کردن ادامه می‌دهند.

● از آینه‌ها می‌توانید به عنوان دیوارپوش استفاده کنید و یک دکوراسیون حرفه‌ای و مدرن طراحی کنید. برای این کار می‌توانید قسمتی از دیوار خود را آینه کاری کنید و زیبایی را به محیط خود دعوت کنید. آینه کاری می‌تواند در قسمتی از دیوار پذیرایی باشد. البته توجه به این نکته حائز اهمیت است که برخی از افراد از آینه کاری سقفی هم استفاده می‌کنند و قسمتی از سقف خود را آینه کاری می‌کنند. آینه‌ها در هر قسمتی که باشند ، زیبایی خاص خود را دارند و محیط شما را به زیبایی تغییر می‌دهند.

مزایای خرید آینه بیشتر از مواردی می‌باشد که گفته شد و در صورت استفاده از آن‌ها می‌توانید با این مزایا به خوبی آشنا شوید.

آینه لمسی دلفین مدل TCH-Q-70

نکات مهم برای خرید آینه:

اگر می‌خواهید برای خرید آینه اقدام کنید ، بهتر است به نکاتی که گفته می‌شود توجه داشته باشید. در این صورت می‌توانید یک آینه حرفه‌ای و جذاب داشته باشید. آینه ها هم مانند بسیاری از محصولات در دو نوع اصلی و تقلبی وجود دارند و تشخیص اصلی و تقلبی بودن آن‌ها کار هر کسی نمی‌باشد.

زیرا همه‌ی آینه‌ها در نگاه اول شبیه به یکدیگر هستند اما آینه‌های تقلبی بعد از گذشت زمان ، ظاهر اولیه خود را از دست می‌دهند و جیوه پشت آن‌ها از بین می‌رود. اگر می‌خواهید از این اتفاق جلوگیری کنید ، باید به نکات مهمی که برای خرید آینه وجود دارد ، توجه داشته باشید. این نکات به شرح زیر می‌باشند:

● کیفیت آینه: کیفیت آینه‌ها یکی از مهم‌ترین مواردی می‌باشد که باید مد نظر داشته باشید و از خرید آینه بدون کیفیت و تقلبی خودداری کنید. برای این کار می‌توانید به میزان جیوه پشت آینه توجه کنید و از فروشنده سوال بپرسید. توجه به این نکته حائز اهمیت است که در آینه‌های تقلبی از آلومینیوم استفاده می‌کنند. به همین دلیل بعد از گذشت مدت کوتاهی ظاهر خود را از دست می‌دهند. آینه‌هایی که به این صورت تولید شده‌اند قیمت کمتری نسبت به آینه‌های دیگر دارند.

● محل نصب آینه: محل نصب آینه هم یکی دیگر از مهم‌ترین مواردی می‌باشد که باید به آن توجه کنید. زیرا محل نصب تاثیر مستقیمی در انتخاب آینه مورد نظر دارد. به عنوان نمونه اگر می‌خواهید برای ورودی ساختمان خود آینه بخرید ، باید یک آینه بزرگ خریداری نمایید. آینه بزرگ در قسمت ورودی منزل ، جلوه‌ی بسیار زیبایی دارد. اگر می‌خواهید برای حمام یا سرویس بهداشتی خود آینه بخرید ، بهتر است به سراغ آینه‌های بدون قاب بروید و از آینه‌های با قاب چوبی استفاده نکنید.

● نوع آینه: هنگام خرید آینه باید به نوع آن توجه داشته باشید. همانطور که گفته شد آینه‌ها در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی تولید شده‌اند و هر کدام از آن‌ها زیبایی خاص خود را دارند. انتخاب نوع آینه به سلیقه شما و محل نصب آینه بستگی دارد. به عنوان مثال آینه لمسی یکی از مدرن ترین آینه های موجود در بازار است.

● برند آینه: هنگام خرید آینه به برند آن توجه داشته باشید. اگر آینه مورد نظر برند معتبری داشته باشد ، جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و می‌توانید با خیالی راحت برای خرید آن اقدام کنید. برند آینه مانند شناسنامه آینه می‌باشد و اصالت آن را نشان می‌دهد. به عنوان مثال آینه دلفین ، بهترین نوع آینه موجود در بازار است و در کیفیت و کارایی نظیر ندارد.

● قیمت آینه: قیمت آینه هم یکی دیگر از مواردی می‌باشد که برای خرید آینه باید به آن توجه داشته باشید. بهتر است از خرید آینه‌های گران قیمت خودداری کنید و از آینه‌های استفاده کنید که قیمت به صرفه‌ای دارند. پیشنهاد ما به شما خرید آینه دلفین می‌باشد. آینه دلفین در بالاترین کیفیت ممکن تولید شده است و با قیمتی بسیار به صرفه و مناسب به فروش می‌رسد.

معرفی بهترین گزینه برای خرید آینه:

اگر به دنبال بهترین گزینه برای خرید آینه هستید ، بهتر است به شرکت معتبر دلفین مراجعه کنید و از محصولات فوق العاده آن دیدن کنید. شرکت دلفین در زمینه تولید انواع آینه ، اکسسوری ، قفسه حمام ، روشویی و … فعالیت می‌کند. این شرکت معتبر با داشتن یک تیم گسترده و حرفه‌ای ، مرغوب‌ترین محصولات را تولید می‌کند و در اختیار مشتریان گرامی قرار می‌دهد.

با خرید آینه دلفین می‌توانید دنیایی از زیبایی‌ها را به محیط خود دعوت کنید و از کیفیت فوق العاده این محصولات لذت ببرید. آینه دلفین ویژگی‌های خارق العاده‌ای دارد که برخی از آن‌ها به صورت زیر می‌باشند:

● آینه‌های دلفین با بهره مندی از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه تولید شده‌اند. البته توجه داشته باشید که همه‌ی محصولات دلفین به این صورت هستند و برای ساخت آن‌ها از مواد اولیه با کیفیت استفاده می‌شود.

● برای تولید این آینه‌ها از جیوه مرغوب استفاده شده است.

● این آینه‌ها شفافیت بالایی دارند و سطح صاف و صیقلی آن‌ها همواره مورد توجه همگان قرار می‌گیرد.

● آینه‌های دلفین در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی تولید شده‌‌اند و تنوع بسیار زیادی دارند و هر نوع سلیقه‌ای را پوشش می‌دهند. به این صورت که هر فردی با هر سلیقه‌ای می‌تواند از دلفین خرید کند.

● آینه‌های دلفین با بهره مندی از دستگاه‌های به روز و پیشرفته تولید شده‌اند.

● طراحی این محصولات تحت نظر بهترین و مجرب‌ترین طراحان انجام شده است.

● هنگام خرید آینه دلفین متوجه خواهید شد که در ساخت این آینه‌ها به جزئیات دقت شده است و این محصولات زیبایی خاص خود را دارند.

● محصولات دلفین به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه‌ای در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. از این رو این محصولات قیمت بسیار مناسبی دارند و امکان خرید آن‌ها برای همگان وجود دارد.

● محصولات دلفین به صورت حضوری و غیر حضوری به فروش می‌رسند و اگر امکان خرید حضوری ندارید ، می‌توانید به صورت آنلاین خرید کنید. در این صورت می‌توانید محصول مورد نظر خود را بعد از چند روز کاری درب منزل تحویل بگیرید. ممکن است تصور کنید که آینه‌ها در طول مسیر آسیب می‌بینند ، اما این‌چنین نیست. زیرا این محصولات به بهترین نحو ممکن بسته بندی می‌شوند و در اختیار شما قرار می‌گیرند.

راهنمای خرید آینه:

بعد از اینکه با نکات مهم برای خرید آینه آشنا شدید ، بهتر است با چند مدل از بهترین آینه‌ها هم آشنا شوید. در این صورت می‌توانید یک انتخاب درست داشته باشید. این آینه‌ها به صورت زیر می‌باشند:

۱. آینه دکوراتیو دلفین مدل G-6042:

این نوع آینه دکوراتیو است و بیشتر جنبه تزیینی دارد. طراحی فوق العاده‌ای دارد و بدنه آن از ABS ساخته شده است. این آینه فوق العاده ضد آب است و در محیط‌های مرطوب به خوبی دوام می آورد. بهترین گزینه برای خرید آینه به شمار می‌رود. زیرا زیبایی خارق العاده‌ای دارد و توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

۲. آینه لمسی دلفین مدل TCH-Q-70:

این نوع آینه طرفداران خاص خود را دارد و برای ساخت آن از سنسورهای لمسی استفاده شده است. این نوع آینه دلفین هم کیفیت فوق العاده‌ای دارد ، ماندگاری بالایی دارد و برای تولید آن از آینه سوپر کریستال استفاده شده است. آینه‌های لمسی یکی از جدیدترین آینه‌های موجود در بازار هستند که زیبایی خاصی دارند و در قسمت‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

۳. آینه سرویس بهداشتی دلفین مدل ۱۰۷۳:

این نوع آینه دلفین برای استفاده در سرویس بهداشتی طراحی شده است ، از پی وی سی ساخته شده است و در محیط‌های مرطوب به خوبی دوام می‌آورد. آینه‌های پی وی سی ماندگاری بالایی دارند و مدت‌ها می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و نگران خراب شدن آن‌ها نباشید. این آینه مقاوم قابل استفاده در حمام ، سرویس بهداشتی و … می‌باشد و یکی از مقاوم‌ترین آینه‌های موجود در بازار است.

۴. آینه بک لایت دلفین مدل OV-60-ROUND:

این نوع آینه در دسته آینه‌های نوری قرار دارد و زیبایی آن همواره مورد توجه همگان قرار می‌گیرد. این آینه هم کاربرد تزئینی دارد و زیبایی بخش محیط شما می‌باشد. آینه‌های نوری زیبایی خارق العاده‌ای دارند و بهترین گزینه برای خرید آینه به شمار می‌روند.

۵. آینه دلفین مدل N-10102:

این نوع آینه باکس دلفین انتخاب مناسبی برای خرید آینه به شمار می‌رود. زیرا در عین سادگی ، زیبایی خاصی دارد ، بدنه آن از پی وی سی مقاوم ساخته شده است ، یک چراغ نورانی دارد که علاوه بر داخل باکس ، بیرون آن را هم روشن می‌کند و طراحی بسیار مدرن و حرفه‌ای دارد.

آینه دلفین مدل N-10102

۶. آینه بدون قاب دلفین مدل MQ 60:

آینه بدون قاب یکی از محبوب‌ترین و ساده‌ترین آینه‌های موجود در بازار می‌باشد که هیچ قابی در اطراف آن وجود ندارد. این آینه یک محصول مدرن می‌باشد که طراحی بسیار زیبایی دارد و قابل استفاده در حمام ، سرویس بهداشتی و … می‌باشد.

این آینه هم بهترین گزینه برای خرید آینه به شمار می‌رود. زیرا در عین سادگی ، زیبایی خاص خود را دارد و همواره مورد توجه همگان قرار می‌گیرد.

اگر می‌خواهید با نمونه‌های بیشتری آشنا شوید ، به فروشگاه اینترنتی دلفین ایران مراجعه نمایید.

مطلب مفید بود ؟ ۲ ۰

شما هم بخوانید