مراکز خرید کیش | خرید باکیفیت و با قیمت عالی

مراکز خرید کیش

مراکز خرید کیش | خرید باکیفیت و با قیمت عالی

یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایران که سالانه مسافران بسیاری را به سوی خود جلب می‌کند، جزیره توریستی کیش می‌باشد.

سیل گردشگرانی که هر ساله به سوی جزیره کیش روانه می‌شود همواره بر روی اقتصاد این منطقه تاثیر گذار بوده و به همین سبب هم مراکز خرید و بازارهای بزرگی برای تامین نیاز مسافران راه اندازی شده است

ما در این مقاله قصد داریم در مورد مراکز خرید کیش با شما صحبت کنیم و چند مورد از بهترین و محبوب‌ترین آن‌ها را معرفی نماییم

مرکز خرید سارینا کیش

مرکز خرید سارینا کیش در شب

جالب است بدانید مرکز خرید سارینا کیش به قدری معروف و دوست‌داشتنی است که تبدیل به یکی از جاذبه‌های گردشگری این جزیره گردیده و تمامی مسافرانی که به جزیره کیش سفر می‌کنند حتماً سری به مرکز خرید سارینا می‌زنند.

این مجموعه دارای دو شعبه مجزا از هم می‌باشد که هر دو این شعبه‌ها از مهم‌ترین و پراهمیت‌ترین بازارهای تجاری جزیره کیش به شمار می‌رود.

شعبه ۱ این مرکز خرید در ۱۰ طبقه ساختمانی احداث گردیده و زیربنایی بالغ بر ۵ هزار و ۵۰۰ متر مربع دارد. این مرکز خرید دارای بخش‌های متفاوتی می‌باشد. به همین دلیل هم شاید مسافران دچار سردرگمی شوند.

برای مثال در طبقه زیرین این مجموعه پارکینگ قرار دارد و در طبقه اول آن نمایشگاه. سایر طبقات مرکز خرید سارینا به عنوان طبقات تجاری و اداری مشغول فعالیت هستند

پس اگر با خودروی شخصی خود به جزیره کیش سفر کرده‌اید، بدون هیچ گونه نگرانی و استرس می‌توانید وسیله نقلیه خود را در پارکینگ مرکز خرید سارینا پارک نمایید.

شاید متعجب شوید وقتی بدانید مرکز خرید سارینا کیش تنها بازار این جزیره است که تمام واحدهای تجاری آن برندهای معتبر جهانی را برای فروش می‌گذارند و به همین دلیل هم اکثر جوانانی که به جزیره کیش سفر می‌کنند، عاشق مرکز خرید سارینا هستند.

این مرکز خرید با نمای فوق‌العاده زیبایی که دارد یکی از بهترین بناهای جزیره‌ کیش محسوب می‌شود؛ چراکه از لوکس‌ترین و بهترین مصالح ساختمانی برای ساخت این مرکز خرید استفاده شده است. کف این بازار با تلفیقی از سرامیک و سنگ پوشانده شده و همه دیوارهای این مرکز خرید پنجره‌های آلومینیومی با شیشه‌های دوجداره دارند که فضایی مدرن و لوکس را به نمایش درآورده است.

حتی نمای خارجی مرکز خرید سارینا کیش نیز با طراحی ویژه‌ای از بهترین سنگ‌های تراورتن با سبک کلاسیک مزین شده که در شب این زیبایی به اوج خود می‌رسد و یکی از لوکس‌ترین نماهای جزیره را به خود اختصاص می‌دهد.

مرکز خرید سارینا در مجموع حدود ۲۱۸ فروشگاه و غرفه تجاری دارد و تنوع کالاها در این مکان به قدری زیاد است که نمی‌توانید به سادگی اجناس موردنظر خود را انتخاب کنید

اجناسی که در این پاساژ به فروش می‌رسد، بسیار باکیفیت هستند و در واقع این مجموعه پر شده از معروف‌ترین برندهای دنیا.

فضای داخلی این ساختمان آن‌قدر زیبا و جذاب است که می‌تواند ساعات بسیار خوبی را برای شما رقم بزند. کالاهای ارائه شده در مجموعه سارینا شامل پوشاک مردانه، زنانه و بچه‌گانه، جواهرات، لوازم خانگی، کیف و کفش و اسباب بازی می‌باشد.

یکی از دلایل خاص به نظر رسیدن مرکز خرید سارینا کیش، وجود بزرگ‌ترین و مجهزترین فودکورت خاورمیانه می‌باشد. جالب است بدانید در این مرکز خرید پرطرفدار، تقریباً ۴ سینما ۴ بعدی وجود دارد که مسافران و میهمانان جزیره کیش می‌توانند لحظات بسیار هیجان‌انگیزی را در این مکان سپری کنند.

ناگفته نماند که مرکز خرید سارینا دارای یک رستوران بزرگ می‌باشد که انواع غذاهای بین المللی و محلی را باکیفیت بالا و تنوع بسیار زیاد سرو می‌شود. البته که در لابی این مرکز خرید، اینترنت پرسرعت و آسانسورهای بسیاری وجود دارد که از دیگر امکانات آن می‌باشد.

از همه مهم‌تر اینکه مرکز خرید لوکس سارینا، مشرف به هتل داریوش کیش می‌باشد که یکی از پرطرفدارترین هتل های این جزیره است. پس با رزرو هتل داریوش کیش از وب سایت ایران هتل آنلاین می‌توانید به سادگی به مرکز خرید سارینا کیش دسترسی داشته باشید.

آدرس: جزیره کیش، بلوار خیام، خیابان باباطاهر، روبروی هتل ارم.

مرکز خرید دیپلمات کیش

مرکز خرید دیپلمات کیش نمای بیرون

مرکز خرید دیپلمات کیش که در نوار ساحلی این جزیره قرار گرفته، مساحتی بیش از ۱۲ هزار متر مربع دارد و چشم‌اندازی بسیار فوق‌العاده از خلیج فارس را به نمایش می‌گذارد. به طور کل مرکز خرید دیپلمات دارای پنج طبقه می‌باشد که دو طبقه اول آن شامل غرفه‌های اداری و تجاری بوده و در سایر طبقات رستوران و فروشگاه‌های بسیار شیکی قرار گرفته است.

رستوران مرکز خرید دیپلمات کیش دارای مساحت ۶۰۰ متری است که همواره آماده پذیرایی از گردشگران و مسافران این جزیره می‌باشد و همچنین می‌توانید انواع و اقسام مراسمات و جشن‌ها را در این رستوران برگزار نمایید.

جالب است بدانید مرکز خرید دیپلمات دارای ۱۲۰ غرفه و فروشگاه می‌باشد که انواع کیف و کفش، شکلات، پوشاک، مواد غذایی، هایپر مارکت، لوازم بهداشتی و آرایشی و… را به فروش می‌گذارد. اگر مسافر جزیره کیش هستید می‌توانید برای اقوام و دوستان خود از این مرکز خرید، بهترین و زیباترین سوغاتی‌ها را خریداری نمایید.

علاوه بر این باید بدانید که در مرکز خرید دیپلمات کیش صرافی و دفتر بیمه هم وجود دارد که به همین دلیل بسیار پرطرفدار و پر رفت و آمد می‌باشد.

در بدو ورود به بازار دیپلمات کیش چشمتان به سرامیک‌های رنگ قهوه‌ای و کرم می‌خورد که به صورت روزانه نظافت شده و تمیزی این فضا شما را شیفته خود می‌کند. دیوار‌های این مرکز خرید با کاغذدیواری‌های بسیار مرغوب و زیبا پوشیده شده و تهویه بسیار مناسبی برای این بازار تعبیه شده است که دمای بسیار مناسبی را برای مسافران فراهم می‌آورند تا در هر فصلی مسافران بتوانند به گشت‌وگذار و خرید در این مرکز خرید بپردازند.

فضای سبزی که در بیرون مرکز خرید دیپلمات کیش طراحی شده چشم‌انداز بسیار زیبایی دارد و حس سرزندگی و نشاط را به مسافران گردشگران القا می‌کند.

از امکانات مرکز خرید دیپلمات کیش می‌توان به انبار تجهیزات، نمازخانه، پارکینگ، اتاق استراحت کارکنان، سیستم اطفاء حریق، مانیتورینگ و فضای سبز اشاره نمود

البته که این مرکز خرید هم دارای یک پارکینگ بسیار بزرگ می‌باشد که به میهمانان خود اجازه ورود و توقف می‌دهد.

مرکز خرید دیپلمات در قسمت شمال غربی جزیره‌ی کیش و در خیابان رودکی واقع شده است که با رزرو هتل شایان کیش می‌توانید به مرکز خرید دیپلمات مشرف باشید و در هر ساعت از شبانه روز به این بازار سر بزنید.

فاصله این مرکز خرید تا بازار ماهی‌فروش‌ها، بازار زیتون، بازار پارس خلیج و شهر باستانی حریره بسیار نزدیک می‌باشد و به همین دلیل هم محبوب واقع شده است.

بازار زیتون کیش

بازار زیتون کیش که یکی از مراکز خرید بسیار بزرگ و زیبا این جزیره می‌باشد دارای اجناس باکیفیت و همچنین مقرون‌به‌صرفه است. این بازار در محیطی به مساحت ۵۰۰۰ هزار متر مربع بنا شده است و قدمت ۱۴ ساله دارد. مرکز خرید زیتون کیش که معماری بسیار خاصی داشته، همواره مورد استقبال مسافران و گردشگران بسیاری قرار می‌گیرد. علاوه بر جلوه‌های ظاهری، این مرکز خرید دارای مرغوب‌ترین کالاها و اجناس وارداتی از کل دنیا می‌باشد که با نازل‌ترین قیمت‌ها برای فروش گذاشته شده‌اند.

اگر هتل پارسیان کیش را رزرو کنید فاصله بسیار نزدیکی به بازار زیتون خواهید داشت و با کمی پیاده‌روی می‌توانید خودتان را به این مرکز خرید برسانید.

ناگفته نماند که بازار زیتون فاصله بسیار نزدیکی به مرکز خرید پانیذ، اسکله تفریحی کیش، شهربازی هایلند و سایر جاذبه‌های تفریحی این جزیره دارد. این ساختمان ۵۰۰۰ متری، دارای ۱۰۸ غرفه و فروشگاه می‌باشد که ۹۶ عدد از این مغازه‌ها تجاری و سایر آن‌ها اداری می‌باشند.

تنوع محصولات در بازار زیتون بسیار بالاست و شاید چندین ساعت در این بازار وقت‌گذرانی کنید؛ چراکه مغازه‌ها و غرفه‌های بسیار لوکس و شیکی دارد که هر مسافر و گردشگری جذب خود می‌کند.

یکی از سوغاتی‌های محبوب جزیره کیش شکلات‌های خوشمزه و قهوه‌های خارجی است که خوشبختانه مرکز خرید زیتون کیش در چندین غرفه، انواع اقسام این سوغاتی‌ها را ارائه می‌دهد. مسلماً پس از کمی بازار گردی نیاز به یک میان وعده خوشمزه و نوشیدنی خواهید داشت که بازار زیتون این نیاز مشتریان خود را نیز برآورده نموده و با کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های متنوع خود که در نهایت کیفیت هستند، انواع خوراکی‌ها، غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه را ارائه می‌دهد.

در این بازار می‌توانید لوازم آرایشی، عطر و ادکلن، لوازم خانگی، اسباب بازی، پوشاک و کیف و کفش را تهیه نمایید. یکی از دلایل پررونق بودن مرکز خرید زیتون کیش، مقرون‌به‌صرفه بودن کالاها و اجناس می‌باشد؛ چون این جزیره جزو مناطق آزاد کشور به حساب می‌آید و هزینه گمرکی برای این کالاها دریافت نمی‌شود. به همین سبب هم اجناس در جزیره زیبا کیش بسیار ارزان‌تر از سایر شهرهای ایران است.

جالب اینجاست که بدانید مرکز خرید زیتون موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و به تمام اقامتگاه‌ها و هتل‌های این جزیره مشرف می‌باشد که از جمله آن‌ها هتل پارمیدا، هتل آریان، هتل شایان، هتل لوتوس، هتل فلامینگو و هتل سورینت مریم می‌باشد.

آدرس بازار زیتون: هرمزگان، جزیره کیش، خیابان فردوسی.

جمع‌بندی

مراکز خرید کیش که در متن بالا به آن‌ها اشاره کردیم، از محبوب ترین بازارهای این جزیره می‌باشد. از همه مهم‌تر اینکه این مرکز خرید مشرف به معروف‌ترین و بهترین هتل های جزیره‌ کیش است.

برای رزرو هتل های نامبرده شده می‌توانید به وب سایت ایران هتل آنلاین مراجعه نمایید و در کمترین زمان ممکن اقامتگاه موردنظر خود را آنلاین و با قیمت عالی رزرو کنید.

مطلب مفید بود ؟ ۱ ۰

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

سمیرا زمانی

۲۴ آبان ۱۴۰۰


من خودم چند باری که به کیش سفر کردم به همه بازارها و مراکز خرید سر زدم و به نظرم یکی از بهترین بازارهای این جزیره مرکز خرید پردیس کیش هست که دوتا شعبه داره و میتونین هر نوع کالایی که مد نظرتون هست رو پیدا کنین. اگر دنبال لباس با برند خارجی و معتبر هستین پیشنهاد میکنم اول به مجتمع تجاری پردیس 2 سر بزنین.

شما هم بخوانید