مرکز خرید آگورا ازمیر و هرآنچه که از آن باید بدانید

مرکز خرید آگورا ازمیر و هرآنچه که از آن باید بدانید

ازمیر که در لبه خلیجی وسیع و محفوظ واقع شده است، از طریق مجموعه ای از رودخانه ها و دره ها به سرزمینی غنی از شمال، شرق و جنوب متصل می شود.

موقعیت جغرافیایی ازمیر از شمال با کوه های مادرا و مرز استان بالیکسیر، از جنوب با خلیج کوش آداسی و مرز استان آیدین، شبه جزیره چشمه و خلیج ازمیر که نام خود را از شهر گرفته است. در ازمیر ترکیه مراکز خرید متعددی وجود دارد که در ادامه این مقاله به آن می پردازیم

پس با ما همراه شوید تا شما را با مراکز خرید ازمیر بیشتر آشنا کنیم. برای خرید تور ازمیر ارزان قیمت به سایت تریپ سر بزنید.

ارزانترین مراکز خرید ازمیر

بهترین مراکز خرید ازمیر

بهترین سرگرمی در ازمیر خرید کردن از مراکز خرید برتر است، از جمله این مراکز خرید Agora Alisveris Merkezi، مرکز خرید بورنوا، مرکز خرید MaviBahce، Konak Pier، Ege Park Mavisehir Moda ve Alisveris Merkezi، Kemer Plaza Alisveris Merkezi، مرکز خرید Izmir Optimum، Westpark Outlet، Hilltown و … می باشد.

مرکز خرید بورنوا ازمیر

مرکز خرید بورنوا یک مرکز خرید در منطقه بورنوا ازمیر است. این اولین مرکز خرید در این منطقه است. مرکز خرید بورنوا اولین بار توسط هلدینگ EGS در ۲۹ مارس ۱۹۹۷ به عنوان مرکز خرید EGS Park Bornova افتتاح شد و در سال ۲ هزار نام آن به EGS Bornova Outlet تغییر یافت.

دیدنی های ازمیر؛ شهر باغ های زیتون و جنگل های کاج

این مرکز خرید سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 و گواهینامه رضایت مشتری ۱۰۰۰۲ را در سال ۲۰۱۱ دریافت کرد.

مرکز خرید بورنوا در محله دوغانلار در تقاطع بزرگراه های O-30 و O-5 و بزرگراه ازمیر-آنکارا واقع شده است. این یک مرکز خرید در فضای باز است و همچنین اولین پروژه تکمیل شده مرکز خرید فروم در ترکیه است.

در سال ۲۰۰۸ توسط ICSC به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید اروپا انتخاب شد. در زمینی به مساحت ۲۰۰ هزار متر مربع احداث شد، و دارای فروشگاه هایی از برندهای معروف IKEA، Kipa، و ۱۲۳ فروشگاه مختلف و سینماهای Cinemaximum با هفت سالن است. تور ازمیر نوروز ۱۴۰۱ را با تریپ تجربه کنید.

مرکز خرید İzmir Optimum

این مرکز خرید که از سال ۲۰۱۲ در منطقه گازمیر فعالیت می کند و توسط هولدینگ رونسانس اداره می شود.

İzmir Optimum که در زمینی به مساحت ۲۳۵ هزار متر مربع و دارای ۲۵۰ فروشگاه تاسیس شده است، بزرگترین مرکز خرید در منطقه دریای اژه است.

مرکز خرید Ege Park Mavisehir در ازمیر

مرکز خرید Ege Park Mavişehir یک مرکز خرید واقع در شهر ازمیر است. در ۲۰ نوامبر ۱۹۹۹ به عنوان مرکز مد و خرید پوشاک مردانه و زنانه توسط هلدینگ EGS در منطقه Karşiyaka افتتاح شد.

دراین مرکز خرید، فعالیت هایی با همکاری نهادهای عمومی برای افزایش آگاهی جامعه و کمپین ها، نمایشگاه های متنوعی برگزار می شود.

علاوه بر این، این مرکز خرید دارای سالن ‌های سینما است که توسط زنجیره سینماهای Cinemaximum اداره می  ‌شوند. در این شهرک ۲ طبقه فروشگاه هایی با برندهای مختلف وجود دارد.

مرکز خرید آگورا

مرکز خرید آگورا که در ۱۴ مارس ۲۰۰۳ افتتاح شد، نام خود را از کلمه  “AGORA” به معنای محل تجارت یا بازار در دوران باستان گرفته است.

آگورا از سال ۲۰۰۳ بر رضایت مشتری و خدمات با کیفیت تمرکز کرده است و به نام مفهومی پویا و نوآورانه از مد و سرگرمی در منطقه ازمیر تبدیل شده است.

با رشد تقاضای مشتریان و برندهای سرمایه گذار، در ۱۰ سپتامبر ۲۰۰۸ آگورا تعداد فروشگاه ها را از ۸۵ به ۱۷۸ افزایش داد، مساحت کل مرکز خرید از۴۱ هزار متر مربع به ۸۹ هزار متر مربع نیز افزایش پیدا کرد، و ظرفیت کل پارکینگ را نیز افزایش داد که در آن ۱۳۵۵ وسیله نقلیه جا می شود.

عکس های شهر ازمیر ترکیه

امکانات مرکز خرید آگورا

مرکز خرید آگورا گزینه های بسیاری را در زمینه پوشاک، لوازم جانبی، لوازم آرایشی، منسوجات خانگی، کتاب های موسیقی، لوازم الکترونیکی، خدمات، فروشگاه های بزرگ، سینما، سرگرمی، اسباب بازی و بخش های سرگرمی ارائه می دهد.

در این مرکز خرید شما می توانید انواع رستوران های بین اللملی و رستوران ها با غذاهای فست و فوت و سنتی را پیدا کنید.

پس از گسترش این مرکز خرید، تعداد و تنوع غذاهای بین المللی افزایش یافته است و رستوران هایی در فضای باز که بعد از ساعت ۱۰ شب از مهمانان پذیرایی می کنند نیز اضافه شده است.

همچنین در این مرکز خرید شما می توانید از ۱۹۰ فروشگاه بین المللی خرید کنید، این فروشگاه ها از پوشاک زنانه و مردانه و همچنین بچگانه گرفته تا تا زیورآلات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم و تزئینات منزل، پارچه و منسوجات، ابزارآلات و محصولات و ابزار موسیقی، کتاب های متنوع، کالای دیجیتال و لوازم الکترونیکی، اسباب ‌بازی های سرگرم کننده برای کودکان و غیره می باشد که در این مرکز خرید عرضه می شود. برای اطلاع از تور مارماریس نوروز ۱۴۰۱ به سایت تریپ مراجعه کنید.

از امکانات این مجموعه هم می توان به فروشگاه های برند، سینما، شهر بازی مدرن، کافه و رستوران های مختلف برای بازدید کنندگان را نام برد. نمای جلوی مرکز خرید آگورا مشرف به خیابان Mithatpasa یکی از شلوغ ترین مسیرهای ازمیر است و نمای پشتی مشرف به بزرگراه Cesme و Izmir و خلیج ازمیر است.

آدرس سایت مرکز خرید آگورا: www.agoraizmir.com

آدرس مرکز خرید آگورا : Eğitim Mahallesi, İzmir Agora Mall, Mithatpaşa Caddesi, Balçova/İzmir, Turkey

تلفن تماس مرکز خرید آگورا : +۹۰ ۲۳۲ ۲۷۷ ۲۵ ۲۵

سخن آخر

ازمیر که در لبه خلیجی وسیع و محفوظ واقع شده است، از طریق مجموعه ای از رودخانه ها و دره ها به سرزمینی غنی از شمال، شرق و جنوب متصل می شود.

برای سفر به این مکان زیبا سامانه رزرواسیون تریپ به شما کمک می کند به راحتی از آخرین نرخ بلیط هواپیما مطلع شوید و از امکانات پرواز و نرخ آن بهره مند شوید.

شما در کمترین زمان به انواع قیمت ها در تاریخ مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت و مناسبترین قیمت بلیط را پیدا خواهید کرد.

بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی،رزرو بلیط هواپیما چارتر و خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری و سیستمی از تمامی ایرلاین ها را با سامانه تریپ (www.trip.ir) سریع و آسان تجربه کنید.

منبع:تریپ|www.trip.ir

مطلب مفید بود ؟ ۶ ۰

شما هم بخوانید