مولتی میلیاردر صنعت مبل ایران + بیوگرافی علی انصاری 

مولتی میلیاردر صنعت مبل ایران + بیوگرافی علی انصاری 

علی انصاری از جمله افراد موفق و بیزینس من در کشورمان ایران می‌باشد که اگر علاقه مند به مطالعه مجله‌های موفقیت و کسب و کار باشید به طور حتم نامش را شنیده اید.

این فرد برجسته که در انواع حوزه‌ها فعالیت داشته است، موفق ترین فرد در صنعت مبل ایران می‌باشد.‌ درمقاله فوق به بیوگرافی علی انصاری، مولتی میلیاردر ترین فرد در صنعت مبل ایران پرداخته ایم.

بی تردید علی انصاری یکی از چهره‌های معروف و بی بدیل در صنعت مبلمان می‌باشد که از شاهکارهای آن تاسیس بازار مبل در یافت آباد تهران می‌باشد که مرجع شناخته شده برای خرید انواع مبل کلاسیک و راحتی می‌باشد. 

علی انصاری کیست و چه تحصیلاتی دارد؟

علی انصاری در ۴ دی ۱۳۴۱ در پایتخت ایران شهر تهران به دنیا آمده است و بزرگ شده محله‌های پایین شهر تهران در منطقه مهرآباد جنوبی می‌باشد. انصاری در خانواده معمولی و متوسط متولد شده است، اما او که صاحب مغازه‌ی مبلمان فروشی بود از لحاظ مالی از دیگر افراد خانواده ثروتمند ترین فرد به شمار می‌آید.

در سال ۱۳۵۹ انصاری دیپلم خود را در رشته‌ی اقتصاد گرفت و بعد از دریافت دیپلم خود آماده رفتن به خدمت سربازی شد. او پس از پایان دوران خدمت خود، برای ادامه تحصیل خود وارد دانشگاه شد، و موفق به دریافت لیسانس در رشته راه و ساختمانی شد.

اولین کسب و کارهای مرد سخت کوش ایرانی علی انصاری 

علی انصاری علاقه‌ای به انجام کار و شغل خانوادگی پدرش را نداشت و مخالف آن بود، بیشتر علاقه مند بود که در حوزه‌های کاری مختلفی فعالیت کند. علی انصاری در سن ۲۵ سالگی با حمایت پدرش توانست کارخانه ای در زمینه ساخت تولید لوله و پروفیل در ماهدشت کرج با مساحت ۶۴ هزار متر مربع افتتاح کند که در واقع اولین قدم در بیزینس شخصی او بود. 

ورود به بازار میوه

انصاری پس از تاسیس کارخانه لوله و پروفیل همزمان در بازار میوه و خشکبار نیز ورود کرد، او آنقدر در کار خود موفق بود که میوه و خشکبار تولیدی خود را به کشورهای دیگری مانند قفقاز و جمهوری آذربایجان صادر کرد، البته این را باید بدانیم که استفاده از فرصت ها از تیزهوشی علی انصاری بود زیرا که طبق گفته خود باید نیازهای روز را بدست بیاوریم، شوروی قبل از تجزیه تامین کننده میوه در کشورهای نام برده بود که پس از تجزیه شدن با تیزبینی آقای انصاری این فرصت برای کشور ایران فراهم شد.

شروع به فعالیت علی انصاری در بازار آهن 

کارآفرینی و فرصت هایی که علی انصاری ساخته بود، درآمد و پیشرفت‌های مالی آن را به اندازه‌ای زیاد کرده بود که تصمیم به ورود به انواع بازار‌های دیگر را گرفت، او حالا پس از کارخانه پروفیل سازی و صادرات میوه به کشورهای دیگر وارد بازار آهن آلات شد. او در انتهای سال ۱۳۷۲ در منطقه پایین شهر تهران بازاری برای آهن آلات در شادآباد تهران افتتاح کرد. این بازار که امروزه با عنوان مجتمع تجاری بهادران نام برده می‌شود، یکی از بزرگترین قطب توزیع آهن در کشور ایران می‌باشد.

بازار موبایل کسب و کار دیگر علی انصاری 

امروزه دیگر کمتر کسی می‌باشد که همراه خود گوشی هوشمند نداشته باشد، از آنجا که هر فرصت برای پولسازی و کارآفرینی وجود داشته باشد، علی انصاری هم همان جا می‌باشد، به فکر فعالیت در این حوزه افتاده، به این ترتیب در سال ۱۳۸۵ بازار موبایل ایران را افتتاح کرد، شناسایی نیاز شدید مردم به گوشی‌های هوشمند در آن زمان، منجر به این شد که درآمد و سرمایه‌ی انصاری به مقدار بسیار زیاد و حیرت زایی افزایش یابد و او تبدیل به یکی از ثروتمند ترین افراد در کشور شد، قابل ذکر است که فروشگاه موبایل در دو شعبه یکی در علاالدین و دیگری در یافت آباد تهران در حال فعالیت می‌باشد.

فعالیت در بازار مبل یافت آباد تهران 

پس از اینکه انصاری سرمایه و درآمد هنگفتی بدست آورده بود، در دیگر اقدام خود به فکر تاسیس مرکز خرید مبل افتاد، او که علاقه ای بسیاری به راه انداختن کسب و کار و کارآفرینی در مناطق پایین شهر تهران داشت، با این طرز فکر که اکثر افراد مستمند و مستضعف در پایین شهر ساکن می باشند بیشتر کسب و کارهای خود را با نیم نگاهی به این موضوع افتتاح می‌کرد. 

علی انصاری موفق به تاسیس بزرگترین مرکز بازار مبل در پایتخت ایران، شهر تهران شد، پروژهای ورود او به انواع بازار ها از او یک کارآفرینی موفق ساخته بود، چرا که در واقع اکوسیستم منطقه را تغییر داده بود و به برکت تاسیس فروشگاه‌ی مبلمان او، موجب شکل گیری صدها مغازه و شغل مستقل در اطراف آن شد، بازار مبل یافت آباد جزو لاکچری ترین مراکز برای خرید مبل در تهران می‌باشد که هر روزه شاهد مشتریان این بازار می‌باشد. 

تاثیر صنعت مبلمان پس از ورود آقای علی انصاری 

صنعت مبلمان همیشه برای آپدیت نگه داشتن خود باید از طرح ها و دکوراسیون های جدیدی استفاده نماید، علی انصاری پس از ورود به صنعت مبلمان، پس از مدتی موفق شد که به عنوان رئیس انجمن صنفی مبلمان کشور انتخاب شود، از همین رو با سواد و تجربه ای که انصاری بدست آورده بود، توانست به راحتی با جمع آوری چندین دانشجوی در زمینه طراحی دکوراسیون بهترین طرح های مبلمان را به بازار بیاورد و باعث تغییر سبک و سلیقه مشتریان و مغازه داران در خرید و فروش مبل شد. 

علت لقب مولتی میلیاردر صنعت مبل ایران به آقای علی انصاری 

از آنجایی که علی انصاری چندین برند و بازار کسب و کار را مدیریت می‌کند و بینش اقتصادی قوی در بازار مبل یافت آباد دارد، به عنوان فردی خاص در صنعت مبل شناخته شده است، به همین علت لقب مولتی میلیاردر صنعت مبل ایران به آقای علی انصاری اختصاص داده شده است. 

چرا قیمت مبلمان این روزها افزایش شدیدی داشته است

خرید مبلمان همیشه جزو خرید‌هایی می‌باشد که تحول خاصی را به دکوراسیون منزل شما می‌دهد، معمولا خانم‌ها به دلیل علاقه زیاد دکوراسیون منزل را بر طبق سلیقه خود طراحی می‌کنند تا منزل خود را به جایی زیبا تبدیل کنند.

همان طور که اشاره شد خانم ها نقش موثری در انتخاب مبلمان برای منزل دارند و آقایان هم وظیفه تامیین نیاز و اهداف خانم‌ها را دارند.

امروزه قیمت مبلمان افزایش شدیدی داشته است که منجر به کاهش خرید مبلمان توسط آحاد مردم شده است، چندین علت اصلی می‌تواند باعث افزایش قیمت مبلمان باشد: 

● افزایش قیمت متریال به کار رفته در مبلمان 

● خرید مبلمان از واسطه گران و دلالان صنعت مبل 

● تورم و مشکلات اقتصادی این روزهای جامعه 

انواع مبلمانی بر اساس نوع محبوبیت در بازار مبل 

امروزه دسته مبلمانی که از خرید بالایی برخوردار می‌باشد ، به سه دسته محبوب ست مبلمان کلاسیک و نئوکلاسیک، ست مبلمان استیل و سلطنتی و ست مبلمان راحتی و اسپرت تقسیم می‌شود.

ست مبلمان راحتی بدلیل قیمت مناسب، استفاده از طرحی ساده و نوع نشیمن راحتی که دارد.همیشه مورد توجه خانواده های جوان قرار می‌گیرد.

ست مبلمان کلاسیک و نئوکلاسیک از سبک هایی می‌باشد که اگر فضای مناسبی در منزل خود داشته باشید، نمای منحصر به فرد و زیبایی را به منزل می‌بخشد در طرح کلاسیک از منبت کاری و ساختاری متفاوت استفاده شده است. 

ست مبلمان سلطنتی و استیل، دکوراسیون منزل را به قصر پادشاهی تبدیل می‌کند و شما را پادشاه منزل می‌کند، در این نوع از مبلمان تاج و دسته مبلمان از نمای زیبایی برخوردار می‌باشد که زیبایی دو چندانی به دکوراسیون منزل می‌بخشد.

چرا مردم برای خرید مبل، بازار مبل یافت آباد را انتخاب می‌کنند

بازار یافت آباد، یک مرجع مطمئن و اصولی با هزاران طرح و تنوعی که دارد، بهترین انتخاب برای ساکنین شهر تهران می‌باشد که برای مشاهده و خرید انواع مبل به یافت آباد تهران مراجعه می‌کنند، اما باید به این نکته  توجه کرد که فروشگاه‌های مبلمان، اکثرا به عنوان یک  واسطه گر محصولات کارخانه و تولیدی‌ها را برای فروش به نمایش مشتریان خود در می‌آورند.

مغازه داران معمولا با توجه به متراژ و وسعت خود چندین مبل را به نمایش مشتریان خود می‌گذارند که با درصد سودی که از محصول برای فروش مبلمان حساب می‌کنند، قمت بالاتری نسبت به کارخانه و تولیدی دارد. 

خرید مبل از کارخانه به صرفه می‌باشد یا مغازه و فروشگاه

به طور حتم که خرید مبل از کارخانه و شرکت تولیدی معتبر به صرفه تر می‌باشد زیرا که تامین کنندگان مغازه و فروشگاه ها از شرکت تولیدی و کارخانه ها می‌باشد.

امکانات خرید کارخانه نسبت به مغازه و فروشگاه:

● امکان دریافت مشاوره نسبت به دکوراسیون منزلتان 

● پشتیبانی همه وقت قبل و بعد از سفارش مبلمان 

● تعیین دقیق رنگ پارچه و طرح چوب، با مدلی که مد نظرتان می‌باشد.

● از همه مهم تر قیمت به صورت مستقیم و بدون واسطه 

خرید مبل‌ از شرکت تولیدی مبلمان باروس

همانطور که اشاره شد خرید مبل از شرکت تولیدی (کارخانه) بسیار به صرفه تر از آن است که از مغازه داران خرید را انجام بدهند، زیرا که تضمین یک محصول با کیفیت و ارزشمند با قیمت مناسب و بدون واسطه می‌باشد. زیرا که مزایایی بیشتری دارد.

● امکان سفارشی سازی مبلمان در هر رنگ و سایزی 

● امکان پرداخت اقساطی‌درهنگام خرید مبلمان 

● امکان دریافت مشاوره برای خرید مبل متناسب با دکوراسیون منزل 

● خرید مستقیم و بدون واسطه مبل از کارخانه

مطلب مفید بود ؟ ۱۷ ۱

شما هم بخوانید