چرا باید به مشهد سفر کنیم؟

چرا باید به مشهد سفر کنیم؟

در تصور بسیاری از مسافران، مشهد شهری زیارتی است که صرفا جاذبه مذهبی دارد. اما همان قدر که مشهد شهر زیارت است، به همان میزان شهر تفریحی و گردشگری نیز می باشد. اگر قصد خرید بلیط هواپیما مشهد را دارید بهتر است از جاذبه های گردشگری مشهد نیز دیدن کنید

اگر می خواهید سفر خانوادگی به مشهد، سفری خاطره انگیز و به یادماندنی باشد، از مراکز تفریحی و توریستی مشهد بازدید کنید. برای آشنایی بیشتر با مکانهای دیدنی مشهد در ادامه با ما باشید.

معرفی جاذبه های گردشگری مشهد

مشهد یکی از کلانشهرهای زیبای ایران است که هر ساله تعداد زیادی از مسافران با رزرو بلیط مشهد به این شهر سفر می کنند. آب و هوای معتدل، مکان های تاریخی، پارک ها و فضای سبز، همچنین جاذبه های فرهنگی از دلایل جذابیت مشهد است.

مسافرانی که قصد تجربه کردن یک سفر زیارتی – تفریحی دارند باید در وهله اول برای خرید بلیط مشهد اقدام کنند. بعد از این رزرو هتل مشهد مهمترین اقدامی است که باید برای لذت بردن از سفر انجام دهید.

بهترین جاذبه های مشهد کدامند؟

شاید شما جزو افرادی باشید که سفر با تور مشهد را ترجیح دهید. تورهای اجرایی مشهد دارای خدماتی مانند رزرو بلیط مشهد، رزرو هتل و گشت و گذار شهری می باشند که به همین جهت سفر راحت تری را تجربه خواهید کرد.

در چند سال‌ اخیر مکان های گردشگری زیادی در شهر مشهد ساخته شده اند که باعث جذب گردشگران زیادی شده است. مراکز خرید، رستوران های متعدد، مساجد، پارک ها و بازارهای متنوع از جمله مکان هایی هستند که سفر به مشهد را جذاب تر می کنند.

در سفر به مشهد از کجا دیدن کنیم؟

برای این که بتوانید بعد از زیارت بارگاه امام هشتم (ع) از جاهای دیدنی مشهد دیدن کنید، بهتر است از جاذبه های گردشگری معروف دیدن کنید. در ادامه به برخی از آنها می پردازیم:

کوه سنگی زیباترین پارک مشهد

پارک ‌های مشهد از زیباترین مکان های دیدنی این شهر هستند. پارک کوه سنگی از قدمت بالایی برخوردار است که محل تاج گذاری شاه عباس صفوی بوده است.

مسیر پارک کوه سنگی بسیار زیبا و تماشایی است که از امکانات بالایی برای اقامت چند ساعته مسافران برخوردار است. می توانید ساعاتی را در این پارک استارحت کنید و از سفر به مشهد لذت ببرید.

پارک وکیل آباد مشهد

این پارک وکیل آباد مشهد با وسعت ۷۰ هکتار یکی از بزرگترین پارک های مشهد است که در یک محیط ییلاقی با چشمه‌های آبی زیبا محیطی سرسبز برای استراحت مسافران فراهم می کند. باغ وحش و مناظر چشم نواز پارک جنگلی وکیل آباد سوژه مناسبی برای ثبت عکس های خاطره انگیز شماست.

با خرید بلیط ارزان مشهد می توانید مبلغ بیشتری را برای انجام تفریحات لذتبخش در مشهد در نظر بگیرید.

باغ گیاه شناسی ملی

باغ گیاه شناسی ملی با ۲۵ هکتار مساحت در سال ۱۳۹۲ تاسیس شده است که ۱۸۰ گونۀ مختلف از گیاهان دارویی به همراه ۴۰۰ گیاه ژنتیکی، یکی از بهترین مکان ها برای بازدید از گونه های مختلف گیاهی است. برای بازدید از این باغ ملی بهتر است بلیط لحظه آخری مشهد را رزرو کرده و سفری ارزان قیمت به مشهد را تجربه کنید.

شاندیز از زیباترین مکان های دیدنی مشهد

شاندیز منطقه ای خوش آب و هوا با مناظر زیبا و چشم نواز است که در ۱۵ کیلومتری مشهد قرار دارد. رصد خانه، پارک جنگلی، موزه و مجموعه تفریحی به همراه رستوران های معروفی که کباب شاندیز سرو می کنند، از جاذبه های این منطقه زیباست. در سفر به مشهد، شاندیز را فراموش نکنید.

بازار رضای مشهد

اگر اهل خرید سوغاتی هستید، بازار بزرگ رضا بهترین مکان برای رفتن است. این بازار با محیط تاریخی یکی از بازارهای قدیمی مشهد است که با عرضه محصولاتی مانند زعفران، زرشک، ادویه جات و شیرینی های متنوع محل خوبی برای خرید سوغاتی می باشد.

این بازار در سال ۱۳۵۵ ساخته شد و علاوه بر این که مرکز خرید است یکی از جاذبه های تاریخی مشهد نیز محسوب می شود.

با استعلام قیمت بلیط مشهد از سایت های معتبر می توانید هزینه کمتری را برای خرید بلیط هواپیما پرداخته و بودجه بیشتری برای خرید سوغاتی در نظر بگیرید. همچنین با خرید چارتر مشهد امکان صرفه جویی در هزینه های سفر بسیار بیشتر است.

خرید بلیط هواپیما مشهد

برای سفر به مشهد کافیست که بلیط مشهد را تهیه کنید. امروزه سایت های زیادی برای خرید بلیط هواپیما وجود دارد که می توانید با مراجعه به یکی از آنها بهترین گزینه را انتخاب و رزرو نمایید. خرید اینترنتی بلیط مشهد بهترین و با صرفه ترین راه برای سفر است.

بنابراین با یک جستجوی ساده می توان انواع سایت های معتبر گردشگری را مشاهده کرد که با مراجعه به یکی از آنها می توان بلیط خود را به صورت آنلاین رزرو کرد. اما انتخاب سایت نیز مقوله مهمی است. برخی از سایت ها خدمات بهتری را با قیمت مناسب تری ارائه می دهند. علی بابا، تیک بان، قاصدک، مستر بلیط و سفرمارکت از جمله معتبرترین سایت های گردشگری هستند که می توانید بلیط مشهد را به راحتی از آنها خریداری کنید.

سفر به مشهد با تیک بان

وب سایت تیک بان به عنوان سامانه معتبر خرید اینترنتی بلیط هواپیما یکی از بهترین سایت هایی است که انواع خدمات مسافرتی را در اختیار کاربران قرار می دهد. شما با جستجوی www.tikban.com  می توانید بلیط ارزان مشهد را به راحتی رزرو کنید. مهم ترین ویژگی این سایت قیمت مناسب بلیط هواپیما می باشد.

مطلب مفید بود ؟ ۶ ۷

شما هم بخوانید