آب كردن سریع شكم و پهلو + ۲۱ درمان خانگی چربی شکم

آب كردن سریع شكم و پهلو در خانه

آب كردن شكم و پهلو سریع در خانه و درمان خانگی چربی شکم و درمان گیاهی چربی سوزی شکم و پهلو را در سایت فتوکده می خوانید

آب كردن سریع شكم و پهلو

چربی شکم با افزایش سایز کمر، تورم معده و بسیاری از اختلالات و بیماری‌ های هولناک همراه است اگر فردی از چربی شکم برخوردار باشد، به احتمال بیشتر چربی را در نواحی دیگری اعم از گردن، ران‌ها و بازوها ذخیره کرده است.

کاهش و یا رفع چربی شکم اصلا کار آسانی نیست،  علاوه بر یک رژیم غذایی دقیق باید از برنامه ورزشی منظم شامل وزنه برداری، دویدن، شنا و … پیروی کرد

با این حال، این معضل را می‌توان با برخی درمان‌های خانگی آسان کرد نه تنها چربی شکم بلکه چاقی گردن، ران‌ ها، پهلو و بازوها را می‌ توان با این درمانها کاهش داد و برطرف کرد.

درمان خانگی چربی شکم و پهلو

آرد نخودچی و جو

اگر در بسیاری از مواد غذایی خود آرد گندم به کار می‌ برید، آن را کنار بگذارید

در عوض، آرد نخودچی و آرد جو استفاده کنید. استفاده از آرد نخودچی و آرد جو باعث گردیده تا علاوه بر رفع چربی شکم، برخی قسمت‌ های چاق بدن به مرور لاغر شوند.

آب

آب یکی از مایعات موثر برای لاغری شکم است.

آب به رفع سموم و زائدات بدن کمک می‌ کند. علاوه بر این، نوشیدن آب باعث افزایش متابولیسم بدن و در نتیجه سوزاندن کالری می‌ گردد؛ تنها کاری که باید بکنید این است که هرروز ۴ تا ۵ لیتر آب بنوشید تا از معجزه نوشیدن آب بهره مند شوید.

آب کدو

با آنکه نوشیدن آب کدو چندان خوشایند نیست اما یک چربی سوز موثر برای چربی‌ های موضعی در بدن است؛ سعی کنید هر روز ۱ لیوان آب کدو را مصرف کنید تا به یک عادت روزمره تبدیل شود در این صورت، نتایج مثبت آن را خواهید دید.

به فست فود نه بگویید!

خوردن پیتزا، برگر و ساندویچ به همراه نوشیدنی‌ های گازدار یکی از لذات بشر در عصر جدید است اما با این حال، مصرف این غذاهای فوری و نوشیدنی‌ های حاوی قند به شدت شما را چاق می‌ کند.

آب، لیموترش و عسل

اگر به آب و عسل لیموترض اضافه کنید و هرروز صبح ناشتا آن را میل کنید، در رفع چربی شکم موثر خواهد بود، در واقع افزایش سوخت ساز باعث چربی سوزی خواهد شد

جوانه‌ ها

آب کردن چربی شکم یکی از امور دشوار است که مدیریت آن باید سیستماتیک و جامع باشد. جوانه‌ ها یکی از مواد غذایی حاوی فیبر هستند. خوردن جوانه‌ ها باعث پیشگیری از خوردن بیشتر می‌ شود.

اگر صبحانه، عصرانه و شام جوانه بخورید احساس سیری بیشتری خواهید کرد.

آب و عسل

آب و عسل به کمک یکدیگر چربی شکم را برطرف می‌ کنند، برای این کار می توانید دو قاشق عسل را به یک لیوان آب سرد اضافه کنید و هر روز صبح آن را بنوشید.

تغییر عادات غذا خوردن

از مصرف غذاهای سنگین در یک وعده غذایی پرهیز کنید

در عوض، سعی کنید تا تعداد وعده‌ های غذایی خود را افزایش بدهید، این تغییر عادت باعث افزایش متابولیسم بدن شده و شانس ذخیره چربی در بدن را کاهش می‌ دهد.

کاهش جذب قند

با افزایش سن باید از مصرف قند به شدت پرهیز کرد، هر ۱ قاشق غذاخوری شکر حاوی ۵۰ تا ۶۰ کالری است، افزودن ۲ یا ۳ قاشق شکر به چای یا قهوه ریسک ابتلا به قند خون را افزایش می‌ دهد

از طرف دیگر، برخی مواد غذایی شامل سیب زمینی، برنج و نان شامل مقادیر زیاد قند هستند. مصرف قند در بدن ذخیره شده و تبدیل به چربی می‌ شود.

اطریفل

استفاده از اطریفل (ترکیب هلیله و بلیله و آمله) در طب باستانی آیورودا توصیه شده است، این ترکیب سنتی باعث هماهنگی عضلات و فرم دادن به بدن می‌ شود.

از پودر اطریفل هر روز صبح و عصر استفاده کنید.

میوه‌ ها

میوه‌ های فصلی بخورید. میوه‌ ها حاوی فیبر، ویتامین و مواد معدنی هستند. خوردن میوه‌ جات نه تنها از ابتلا به بیماری‌ ها جلوگیری می‌ کند؛ بلکه باعث سیری بیشتر می‌ شوند.

پاپایا

پاپایا به دو صورت خام و رسیده باعث کاهش چربی به خصوص در نواحی شکم می‌ شود. وجود ترکیبی بنام پاپئین در پاپایا باعث تاثیر مستقیم روی چربی شکم می‌ شود.

چای سبز

چای سبز غنی از آنتی اکسیدان است.

مصرف چای سبز به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان شما را لاغر می‌کند،  منتها چای سبز را بدون شکر مصرف کنید تا از خواص کلی آن بهره مند گردید.

سرکه سیب

سرکه سیب تند و تیز است اما اگر با آب یا آبمیوه مفید برای لاغری مصرف شود، هنوز هم می‌ تواند برای لاغری و چربی شکم موثر باشد.

نعناع

۱ قاشق غذاخوری شربت نعناع را به همراه ۲ قاشق غذاخوری عسل میل کنید. این دستور را به مدت ۱ ماه انجام بدهید تا شاهد نتیجه آن شوید.

از استرس دوری کنید

وقتی استرس دارید، بدنتان شروع به تولید کورتیزول می‌ کند که تجمع چربی در بدن را تسهیل می‌ بخشد. برای دوری از استرس بهتر است به برخی تکنیک‌ های یوگا پناه برد.

روغن نارگیل

روغن نارگیل به جهت ساختار خود باعث هضم آسان غذا شده و متابولیسم بدن را جهت استفاده بیشتر از چربی های انباشته شده در پهلو تحریک می کند

کاهش مصرف کربوهیدرات

استفاده منظم کربوهیدرات‌ ها باعث ذخیره قند در بدن شده و چاقی و مشکلات مربوط به آن را نیز به دنبال دارد بجای آن با افزایش مصرف پروتئین چربی سوزی شکم را تسریع ببخشید

یوگا

ورزش یوگا برای سوزاندن کالری و چربی شکم و تمام نواحی بدن موثر است، برخی از تکنیک‌های یوگا باعث هماهنگی و انعطاف پذیری بیشتر شده و سیستم ایمنی بدن را بهبود می‌ بخشد.

استفاده از ادویه جات

وجود ماده ای بنام کورکومین در ادویه هایی مثل زردچوبه منجر به کاهش التهاب بدن شده و سرعت سوخت و ساز در بدن را بالا می برد تا سریعتر از شر چربی های شکم خلاص بشید

خواب کافی

در کنار راه های بالا برای کاهش چربی به میزان خواب خود حساس باشید

مطالعات نشان می دهند خواب کافی ۶ تا ۸ ساعت منجر به حفظ انسولین در بدن شده و هورمون های استرسی که یکی از عوامل چربی و اضافه وزن است کاهش پیدا می کند

بهترین چربی سوز گیاهی

چگونه چربی شکم را از بین ببریم | سایت فتوکده

شما هم بخوانید