زیبا شدن جنین در بارداری + راه داشتن فرزند زیبا و خوشگل

راه داشتن فرزند زیبا و خوشگل دختر و پسر

برای زیبا شدن جنین در بارداری و قبل از آن چه کنیم راه و روش داشتن فرزند زیبا و خوشگل سالم در دوران حاملگی چیست را در سایت فتوکده می خوانید

راه زیبا شدن جنین در بارداری

همه نوزادان از بدو تولد به علت اشتراکات خاص دوران شیرخوارگی جذابیت خاصی دارند و همه افراد از دیدن آنها احساس خوبی پیدا می کنند.

به عقیده بعضی از افراد این احساس خوب نشأت گرفته از پاکی و معصومیت نوزادان است و به عقیده تعداد دیگری از افراد به علت کوچکی بیش از حد آنها است.

بعضی از نوزادان هم چهره بسیار زیبایی دارند و این جذابیت آنها را چندین برابر می کند بر طبق تحقیقات و توصیه های طب سنتی و اسلامی تغذیه مادر در دوران بارداری در زیبایی جنین تأثیرگذار است

زیبا شدن فرزند در بارداری

روش های زیبا شدن جنین

مصرف میوه

مصرف بعضی از میوه ها مانند گلابی، پرتقال، سیب، خربزه، انار، هلو، نارگیل و… موجب زیبایی جنین می شود

البته به فرموده امام صادق (ع) جهت زیبایی نوزاد باید پدر کودک گلابی خورده باشد. کلیه این میوه ها باید به صورت روزانه و هفتگی توسط مادر باردار مصرف شوند

استفاده از میوه های سرشار از ویتامین C توسط مادر باردار نیز رنگ پوست و موی نوزاد را روشن و زیبا می کند

نوشیدن آبمیوه

نوشیدن آب آناناس توسط مادران باردار ضمن حفظ سلامت نوزاد پوست او را نیز سفید می کند.

جهت کسب نتیجه مطلوب در این زمینه مادر باردار باید در دوران بارداری هفته ای یکبار ترکیب آب آناناس و یک قاشق عسل مصرف کند.

اسید های هیدروکسی موجود درآب انگورهم تأثیراتی کاملاً مشابه با آب آناناس بر زیبایی نوزاد دارند.

راه داشتن فرزند زیبا با شیر

نوشیدن حداقل ۲ لیوان شیر در روز توسط مادر باردار به ویژه در سه ماهه اول بارداری ضمن حفظ سلامت جنین زیبایی و استحکام اندام جنین را در پی دارد.

مصرف منظم ترکیب شیر و زعفران توسط زنان باردار هم زمینه مساعدی را برای زیبایی جنین فراهم می کند البته توجه داشته باشید زیاده روی در مصرف این ترکیب در دوران بارداری موجب سقط جنین می شود.

روش زیبا شدن فرزند با خوردن آجیل

خوردن بعضی از مغز ها و آجیل ها نظیر مغز بادام خشک و مغز گردو توسط مادران باردار علاوه بر زیبایی نوزاد استحکام و تقویت عضلات وی را به دنبال دارد.

توصیه می شود برای افزایش این تأثیرات بادام را پس از پودر کردن و ترکیب با شیر به صورت شیر بادام بنوشید. نوشیدن معجون شیر، گردو و خرما نیز تأثیر زیادی بر زیبایی فرزند دارد.

مصرف روغن گیاهی

مصرف بعضی از روغن های گیاهی مانند روغن زیتون و دانه انگور توسط مادر باردار زیبایی و روشنی پوست جنین را افزایش می دهد.

توصیه می شود زنان در دوران بارداری به جای روغن مصرفی خود به صورت روزانه از یکی از این روغن ها استفاده کنند.

چربی های مفید موجود در این روغن ها موجب حفظ سلامت مادر و جنین هم می شود.

راه داشتن فرزند زیبا و خوشگل

زیبایی جنین با گیاهان دارویی

مصرف رازیانه و بادیان در دوران بارداری باعث زیبایی چشمان نوزاد می شود  استفاده از شنبلیله خام در دوران بارداری نیز موهای نوزاد را پر و بلند می کند.

مصرف داروهای گیاهی بهبود کبد مانند کاسنی و عرق آن هم زیبایی چهره و روشنی رنگ پوست نوزاد را افزایش می دهد.

علاوه بر این خوردن کندر توسط مادر باردار موجب زیبایی نوزاد دختر می شود.

در معرض نور آفتاب

قرار گرفتن مادر باردار در معرض نور خورشید و مصرف غذا های حاوی ویتامین D، منگنز و گوگرد در دوران بارداری زمینه مساعدی را برای نرمی پوست و مشکی شدن موی نوزاد فراهم می کند.

از مهمترین غذا های حاوی این مواد مغذی می توان به پیاز، ترب، خیار بوته ای کلم و سفیده تخم مرغ اشاره کرد. این غذا ها باید به صورت مداوم و هفتگی توسط مادر باردار مصرف شوند.

خوردن سبزی

بعضی از سبزی ها مانند اسفناج غنی از اسید فولیک هستند.

این ماده مغذی سبب افزایش کیفیت پوست و موی جنین می شود. غلات صبحانه، ماکارونی، عدس و مرکبات هم مقدار زیادی اسید فولیک دارند.

علاو بر این غذا ها مصرف منظم مکمل های حاوی اسید فولیک توسط مادر باردار نیز به زیبایی جنین و حفظ سلامت مغز او کمک می کند.

تخم مرغ و ماهی

تخم مرغ یکی از قویترین مواد غذایی است.

مصرف این ماده غذایی مفید توسط مادران باردار به ویژه در سه ماهه دوم بارداری موجب حفظ سلامت، افزایش قوای بدنی و سفید شدن پوست جنین می شود.

مصرف ماهی در دوران بارداری نیز ابریشمی شدن، براقی و زیبایی موهای نوزاد را در پی دارد. مادران باردار در صورت عدم استفاده از محصولات حیوانی می توانند از دانه کتان و تخم شربتی به عنوان جایگزین استفاده کنند.

ورزش و پرهیز از ترس و استرس

ورزش کردن مادر باردار و کاهش استرس وی از طریق به کار گیری تکنیک های آرام سازی، ریلکسیشن و … به همراه رژیم غذایی مناسب وخواب کافی زیبایی جنین را افزایش می دهد.

ترس در دوران بارداری نیز سبب ایجاد لکه های تیره در پوست نوزاد می شود.

بنابراین جهت حفظ سلامت نوزاد و جلوگیری از کاهش زیبایی وی مادران باردار باید از هر گونه ترس و وحشت در این دوران جداً خودداری کنند.

خواص ماهی در بارداری

روش زیبا شدن فرزند در بارداری | سایت فتوکده

مطلب مفید بود ؟ ۳۵ ۲

شما هم بخوانید