بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش فیلم برای آیفون و آیپد

بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش فیلم برای آیفون و آیپد

اگر می‌خواهید مثل یک حرفه‌ای ویدیو‌های خودتان را برای قرار دادن در پیج اینستاگرام‌تان ادیت کنید، ما در ادامه به‌سراغ بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش فیلم برای آیفون و آیپد رفته‌ایم؛ پس با ما همراه باشید.

۱. اپلیکیشن اسپلایس (splice)

شرکتGo Pro  است که یکی از کمپانی‌های برتر در ساخت دوربین‌های ورزشی در دنیاست، طراحی و تولید این برنامه را به عهده دارد. با استفاده از نرم افزار splice ، علاوه‌بر ادیت آسان می‌توانید رنگ‌وبوی تازه‌ای هم به ویدیو‌های خودتان ببخشید.

لیست پیشنهادی موسیقی برای افزودن به هر ویدیو، امکان جا دادن عکس و متن‌ در بین ویدیو‌ها و قابلیت شماره‌گذاری از برتری‌های این اپلیکشین محسوب می‌شوند.

در ضمن اگر دوست دارید آ‌ی‌دی شبکه‌های اجتماعی، یا هر لوگو و واتر مارک دیگری را روی ویدیو‌تان بگذارید، می‌توانید با این اپلیکیشن خیلی راحت این کار را انجام دهید.

دیگر ویژگی‌های برنامۀ اسپلایس

● انتخاب موزیک از آیتونز لایبرری (iTunes Library)

● تغییر رنگ پس‌زمینه

● تغییر میزان شفافیت تصویر

● اضافه کردن افکت‌های متنوع

● امکان تغییر سرعت پخش ویدیو

۲. اپلیکیشن کوئیک

(Quik)

 

اگر دوست دارید خیلی سریع ویدیو‌ی ادیت‌شدۀ مدنظرتان از تنور در بیاید، به‌سراغ نرم افزار Quik  بروید. چراکه سازندگان آن کوشیده‌اند تا کاربردی‌ترین موارد موردنیاز برای ادیت هر فیلم را در منو جای بدهند. البته سادگی این اپلیکشن از مزیت‌های دیگر آن محسوب می‌شود.

این برنامه‌ هم، درست مثلsplice  قابلیت افزودن موزیک و افکت را دارد، اما مهم‌ترین برتری‌ آن سرعت بالای پردازش ویدیو‌های شماست.

به‌علاوه اشتراک‌گذاری نتیجۀ نهایی ادیت، توسط این نرم‌افزار به راحتی انجام می‌شود. این اپلیکیشن کاملاً رایگان است اما لازم است پیش از دانلود حساب اپل خودتان را فعال کرده باشید.

۳. اپلیکیشن ادوبی پرمییر کلیپ

(Adobe Premiere Clip)

«حرفه‌ای‌ها سراغ استفاده از یک ابزار حرفه‌ای می‌روند.» این یک شعار جهانی برای کسانی‌ است که دوست دارند کار خودشان را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

اگر شما هم دوست دارید جزء این دسته باشید و به‌صورت کاملاً حرفه‌ای ویدیو‌های خودتان را ادیت کنید، بدون شکAdobe Premiere Clip بهترین گزینه است.

قابلیت‌های این اپلیکیشن در مقایسه با دیگر نمونه‌ها بسیار وسیع است، برای مثال شما می‌توانید نور و کنتراست ویدیو‌های‌تان را به کمک آن کم یا زیاد کنید.

فضای رایگان این برنامه دو گیگابایت است. برای استفاده از این اپلیکیشن لازم است تا با خرید گیفت کارت اپل سراغ شارژ کردن اکانت خودتان بروید.

۴. اپلیکیشن ویدیوراما

(Videorama Video Editor)

یکی از مهم‌ترین ویژگي‌های این اپلیکیشن توانایی اختصاصی‌سازی ویدیو‌ها برای اینستاگرام است.

اینستاگرام این روز‌ها در کشورمان از محبوبیت بالایی برخوردار است، از این رو تولید ویدیو‌های باکیفیت و تخصصی برای آن، اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است، خصوصاً اگر پای کسب‌وکار شما در میان باشد.

۵. برنامه‌ی مجیستو

(Magisto Video Editor & Maker)

این برنامه در دو نسخۀ رایگان و پریمیوم تولید شده است. البته شما با استفاده از نسخۀ رایگان Magisto Video Editor & Maker نیز می‌توانید ادیت خوبی را داشته باشید.

اما ویژگی‌های جامع‌تر مثل امکان ساخت ویدیو‌های بالای دو و نیم دقیقه و امکان حذف لوگو، در نسخۀ پریمیوم قابل دسترس هستند.

برای فعال کردن نسخۀ پریمیوم به گیفت کارت اپل نیاز دارید که می‌توانید آن را از فروشگاه موبوگیفت تهیه کنید.

۶. اپلیکیشن لوما اف ایکس

(Luma FX)

 

اگر استفاده و بهره بردن از ویژگی‌های تخصصی برای‌تان مهم است پسLumaFX  یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش فیلم برای شما محسوب می‌شود. قابلیت‌های این برنامه عبارت‌اند از:

● اضافه کردن افکت‌های متنوع

● تار کردن ویدیو‌ها

● پیکسلایز کردن

● افزودن رنگ‌های متنوه

● کم و زیاد کردن Key Frame ها

دانلود بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش فیلم برای آیفون و آیپد

شش نمونه از بهترین اپلیکیشن‌های کاربردی برای ادیت فیلم را به شما معرفی کردیم، قدم بعدی انتخاب و دانلود این برنامه‌هاست، پس لازم است به‌سراغ اپل استور بروید. البته برای شارژ حساب‌تان و دسترسی به فروشگاه‌ اپلیکیشن اپل، نیاز به خرید گیفت کارت اپل دارید.

گیفت کارت‌ها درواقع نوعی کارت‌ اعتباری‌ هستند که هر کمپانی برای شارژ کردن حساب‌، به مشتریانش ارائه می‌دهد. متاسفانه به‌خاطر تحریم‌ها علیه کشورمان، نمی‌توانیم انواع گیفت کارت را به‌طور مستقیم از سایت‌هایی هم‌چون آمازون خریداری کنیم.

اما شرکت‌هایی در ایران وجود دارند که این اعتبار‌ها را با قیمت مناسب و به‌صورت قانونی در اختیار ما می‌گذارند.

فروشگاه موبوگیفت یکی از این شرکت‌هاست که چندین سال است در زمینۀ عرضۀ انواع گیفت کارت ارزان فعالیت می‌کند.

تحویل آنی، پشتیبانی منظم و ۲۴ساعته و تضمین قیمت از برترین مزیت‌های خرید گیفت کارت از فروشگاه موبوگیفت است. هم‌چنین با انتخاب این فروشگاه می‌توانید از اعتبار واقعی کد‌ها آسوده باشید و پول خودتان را بيهوده از دست ندهید.

برای خرید گیفت کارت اپل ، گیفت کارت استیم ، گیفت کارت ایکس باکس ، گیفت کارت ps4 کافیست ابتدا به سایت موبوگیفت به آدرس www.mobogift.com  بروید.

خوشبختانه این شرکت نمونه‌های متعددی گیفت کارت را با اعتبار‌های متنوعی آماده کرده است و شما می‌توانید بسته به نیاز خودتان خرید کنید.

پس از انجام خرید، کد گیفت کارت به ایمیل و شماره‌تان ارسال خواهد شد. در مرحلۀ آخر تنها کافیست آن کد را در حساب اپل خودتان وارد کرده و آن را شارژ کنید.

در آخر از شما می‌خواهیم که اگر تجربۀ استفاده از اپلیکیشن‌های دیگری را دارید آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

مطلب مفید بود ؟ ۳ ۰

شما هم بخوانید