برند ضد آفتاب و کرم پودر سلبریتی ها چیست

برند ضد آفتاب و کرم پودر سلبریتی ها چیست

برند ضد آفتاب و کرم پودر سلبریتی ها چیست

با وجودی که استفاده از ضد آفتاب به تمام روزهای سال مربوط می شود اما با گرم شدن هوا و تابش شدیدتر آفتاب، خرید ضد آفتاب هم بیشتر می شود.

تمام ضد آفتاب ها برای محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب و جلوگیری از آفتاب سوختگی تولید می شوند اما مقدار این حفاظت و زمان ماندگاری برندهای مختلف متفاوت است.

از آنجایی که استفاده از ضد آفتاب برای همه افراد از زن و مرد و سنین مختلف از کودک تا افراد مسن لازم و ضروری است، بنابراین باید درباره این محصول اطلاعات کاملی داشت.

انتخاب صحیح ضد آفتاب با توجه به نوع پوست و برند بسیار مهم است. از این رو در این مطلب به سراغ بررسی ضد آفتاب های مورد علاقه سلبریتی های ایرانی و خارجی که به سلامت پوست خود اهمیت می دهند، رفتیم تا ببینیم آن ها از چه برندهایی استفاده می کنند و چه تجربه هایی به دست آورده اند

در کنار ضد آفتاب، کرم پودر نیز یکی از مواد آرایشی پر کاربرد است که باید به درستی انتخاب شود تا علاوه بر استفاده آرایشی، سلامتی پوست را هم حفظ کند.

از آنجایی که سلبریتی ها معمولا به پوست صورت خود بسیار اهمیت می دهند و به همین دلیل از برندهای معتبر و محصولات مناسب استفاده می کنند

در کنار بررسی ضد آفتاب های سلبریتی ها، با کرم پودرهای مورد علاقه آن ها هم آشنا می شویم تا خرید کرم پودر مناسب تری داشته باشیم.

برند ضد آفتاب و کرم پودر سلبریتی ها چیست

ضد آفتاب و کرم پودر مورد علاقه سلبریتی ها

جنیفر لوپز

ضد آفتاب L’OREAL مدل Sublime Sun با SPF بالای ۵۰، یکی از انتخاب های جنیفر لوپز بازیگر و خواننده آمریکایی است که به گفته وی، او این ضد آفتاب را برای دو قلوهای خود مکس و اما هم استفاده می کند.

همچنین اسکات بارنز میکاپ آرتیست جنیفر لوپز درباره کرم پودری که برای او استفاده می کند عنوان کرده است: من از کرم پودر Dior مدل Forever روی صورت جی لو استفاده می کنم زیرا در کنار سبک بود، پوششی مات به همراه کمی درخشندگی به صورت می دهد.

نیکول کیدمن

نیکول کیدمن بازیگر ۵۲ ساله استرالیایی اولین و مهمترین چیزی که قبل از بیرون رفتن استفاده می کند ضد آفتاب Neutrogena مدل Ultra Sheer با SPF 100 استفاده می کند تا بالاترین حفاظت را روی پوست خود داشته باشد.

کیدمن در این باره گفته است: با اینکه می دانم این مقدار محافظت بیش از حد است اما پدر و مادر من هر دو به سرطان پوست مبتلا شده اند و من باید خیلی مراقب خود باشم

او این ضد آفتاب را برای فرزندان خود هم استفاده می کند و بسیار از آن راضی است.

زک افرون

زک افرون خواننده و هنرپیشه محبوب آمریکایی هم استفاده روزانه از ضد آفتاب را به شدت توصیه می کند و برند محبوب خود به خصوص برای کنار ساحل را EltaMD معرفی کرده است

البته این ضد آفتاب محبوب کورتنی کارداشیان و بروک شیلدز از بازیگران آمریکایی هم عنوان شده است.

کیم کارداشیان

کیم کارداشیان دیگر بازیگر معروف آمریکایی دو ضد آفتاب را برای صورت خود مورد استفاده قرار می دهد. یکی ضد آفتاب La Mer با SPF 50 است.

او این برند را بسیار دوست دارد زیرا تولیدات آنها بسیار سبک بوده و به پوست رنگ سفیدی نمی دهد. همچنین SPF 50 این برند حفاظت کامل از پوست را انجام می دهد. دیگر ضد آفتاب کیم کارداشیان، ساخته متخصص پوست اوست که SPF 30 دارد.

همچنین کیم کارداشیان بارها از کرم پودر Giorgio Armani تعریف کرده است و این برند را نه تنها محبوب خود بلکه محبوب تمام خانواده کارداشیان و جنر معرفی می کند.

کایلی و کندال جنر نیز استفاده مداوم از کرم پودرهای جورجیو آرمانی را تایید کرده اند و از پوشش آن بسیار تعریف می کنند.

پریانکا چوپرا

یکی از بازیگران محبوب هندی، پریانکا چوپرا است که در حال حاضر در آمریکا زندگی می کند.

وینسنت اوکندو میکاپ آرتیست این بازیگر، عنوان کرده است که برای پریانکا از کرم پودر Maybelline مدل Dream Radiant استفاده می کند زیرا این کرم پودر در ترکیبات خود، هیالورونیک اسید و کلاژن دارد تا از پوست محافظت کرده و جلوه طبیعی درخشانی به آن ببخشد.

یارا شهیدی

یارا شهیدی بازیگر ایرانی – آمریکایی است که از پدری ایرانی و مادری آمریکایی آفریقایی متولد شده است. وی پوستی به رنگ تیره دارد و میکاپ آرتیست محبوب او امیلی چنگ است.

امیلی کرم پودری که برای یارا استفاده می کند را از برند Shiseido معرفی کرده است که این کرم پودر تن های مختلفی دارد و می توان برای انواع پوست و آرایش مورد استفاده قرار داد. این کرم پودر حاوی مرطوب کننده هم بوده و جلوه اطلسی زیبایی به پوست می دهد.

کمند امیر سلیمانی

کمند امیر سلیمانی بازیگر ایرانی درباره کارهایی که برای مراقبت از پوست خود می کند، گفته است: هر فردی با توجه به ژن و نوع هورمون ها نیازهای متفاوتی برای مراقبتی پوستی دارد که با مراجعه به متخصص می تواند آن ها را شناسایی کند اما من به دلیل حساس بودن پوست صورتم، اولین مراقبتی که به آن توجه می کنم، استفاده از ضد آفتاب است تا در برابر اشعه های آفتاب آسیبی به پوستم وارد نشود.

ضد آفتاب هر روزه من از برند Clinique با SPF 45 است که در کنار مراقبت از پوست، روشن و شفاف کننده پوست صورتم نیز بوده است و من تا به امروز از آن بسیار راضی هستم.

در این مطلب برندهای منتخب و محبوب سلبریتی های ایرانی و خارجی را معرفی کردیم اما به دلیل تحریم ایران از سوی کشورهای دیگر برخی از این برندها امکان حضور در ایران ندارند و اگر محصولات آن ها موجود باشد احتمال تقلبی بودن این محصولات زیاد است.

فروشگاه آنلاین میس و مستر همیشه به دنبال تهیه بهترین محصولات و برندها برای مشتریان خود است اما از آنجایی که به سلامت مشتریان خود هم بسیار اهمیت می دهد تمام تلاش خود را در جهت تهیه محصولات اصل و مطمئن انجام می دهد.

بنابراین شما با خیال راحت می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی میس و مستر وارد شوید و از محصولات آن خریداری کنید.

مطلب مفید بود ؟ ۷ ۱

شما هم بخوانید