خرید لوازم آرایشی از دیجی کالا با کد تخفیف

خرید لوازم آرایشی از دیجی کالا با کد تخفیف

یکی از معتبرترین منابع خرید لوازم آرایشی در کشور ما دیجی کالاست.

حساسیت‌های بهداشتی این نوع محصولات، ضرورت اصالت و کیفیت بالای آن‌ها را دوچندان می‌کند. دیجی کالا، ضمن تضمین این شرایط، محصولات خود را از برندهای معتبر ایرانی و خارجی تأمین می‌کند.

لازم به ذکر است که به دلیل حساسیت این نوع محصولات، ضمانت هفت‌روزه برگشت کالا در مورد بسیاری از آن‌ها اعمال نشده و بنابراین باید نهایت دقت را در خرید داشت.

 اما دیجی کالا چه محصولاتی را در این دسته ارائه می‌کند؟ آیا می‌توان این محصولات را از دیجی کالا با قیمت ارزان‌تر خرید کرد؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این سؤالات را دریابید.

خرید با تخفیف از دیجی کالا

خرید با تخفیف از دیجی کالا

دیجی کالا، هر از چندی، برخی از محصولات خود را با تخفیف ارائه می‌کند.

همچنین با جمع‌آوری امتیاز در دیجی‌کلاب نیز می‌توانید از این وب‌سایت، تخفیف یا ارسال رایگان بگیرید. بااین‌حال، اصلی‌ترین راه خرید با تخفیف از دیجی کالا، استفاده از کد تخفیف دیجی کالا است.

همچنین، وب‌سایت تخفیفان در سرویس بازگشت وجه خرید اینترنتی خود امکان بازپس‌گیری بخشی از هزینه‌های پرداخت‌شده را نیز فراهم کرده است.

معرفی محصولات آرایشی دیجی کالا

دیجی کالا، محصولات آرایشی خود را در دسته زیبایی و سلامت از دسته‌بندی‌های ۱۰ گانه‌اش ارائه کرده است.

اولین زیردسته از این دسته‌بندی، متعلق به لوازم آرایشی است. این زیردسته، نیز خود شامل محصولات دیگری می‌شود که در ادامه آن‌ها را بررسی و معرفی می‌کنیم.

آرایش چشم و ابرو

در این دسته از محصولات دیجی کالا با محصولاتی مانند ریمل، خط، مداد، لنز و سایه چشم، مژه مصنوعی، تقویت‌کننده مژه، برس‌ها و تجهیزات آرایشی چشم و ابرو مواجه می‌شویم.

این محصولات از برندهای ایرانی و خارجی مانند بورژوا، لورآل، مای، الگانس، دبورا و بیوتی تأمین شده‌اند.

آرایش صورت

دیجی کالا یکی از کامل‌ترین مجموعه‌های لوازم آرایش صورت را پیش روی شما می‌گذارد. این محصولات، شامل انواع کرم‌پودر، پنکیک، رژ گونه، کانسیلر، برنزکننده، تثبیت‌کننده آرایش، کانتور، هایلایتر، برس و تجهیزات آرایش صورت می‌شوند.

برندهای مطرحی همچون پریم، سینره، مای، شون، لورآل، بورژوا، بیول، گوچی، دیور و باله‌آ در این صفحه از دیجی کالا دیده می‌شوند.

آرایش لب

آرایش لب

انواع رژ لب جامد، مایع و مدادی، مداد لب، نرم‌کننده و بالم لب از محصولات دیجی کالا در این دسته هستند. این محصولات از برندهای معتبری مانند مای، الارو، هیدرودرم، لابلو، شون، نئودرم، بورژوا، لورآل و دیور تأمین شده و همگی ضمانت اصالت کالا دارند. همچنین، امکان خرید بالم لب از سوپرمارکت دیجی کالا نیز فراهم شده است.

مواد آرایش مو

انواع رنگ، ژل، اسپری، واکس، اکسیدان، بی‌رنگ‌کننده، کرم، شامپو، اسپری رنگ، پرپشت‌کننده، موس، برس و تجهیزات آرایش مو را می‌توانید در این صفحه از دیجی کالا خریداری کنید.

برترین برندهای انواع شامپو برای موهای رنگ‌شده یا آسیب‌دیده و نیز برترین رنگ موها با کمترین آسیب به مو از برندهای معتبر صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی در این بخش از دیجی کالا گرداوری شده‌اند.

بهداشت و زیبایی ناخن

آرایش و بهداشت ناخن، یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های صنعت لوازم بهداشتی و آرایشی است. در این صفحه، دیجی کالا انواع لاک، لوازم آرایش ناخن، تقویت‌کننده، آویز و نگین، لاک پایه، لاک‌پاک‌کن، لوازم مانیکور و پدیکور، ناخن‌گیر، ناخن مصنوعی، پودر لاک ناخن، قلم‌موی ناخن و مواد و لوازم برای کاشت ناخن، پیش چشمان شما چیده شده‌اند. دیجی کالا در این زمینه نیز با برترین برندها همکاری دارد.

تجهیزات جانبی آرایشی

تجهیزات جانبی آرایشی

در صفحات قبلی دیجی کالا، دسته‌ای به نام تجهیزات آرایشی وجود داشت. دیجی کالا، تمامی این تجهیزات را در صفحه‌ای جداگانه نیز گردآوری کرده تا خرید آن‌ها آسان‌تر شود.

انواع گچ مو، لاک خشک‌کن، قیچی آرایشگاهی و پیش‌بند اصلاح از نمونه محصولات این صفحه هستند. سالن‌های آرایش از اصلی‌ترین مشتریان دیجی کالا در این زمینه هستند.

مطلب مفید بود ؟ ۱۷ ۸

2 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

ح م

۱۴ تیر ۱۴۰۱


برای خانواده معلولان همه چیز خریدن سخت شده کسی هم نیست به فکرشان باشه خدایا نه خونه داریم نه توان خریدش اندک پولی که حقوق یارانه میدند اونم تنها گرایه خونه و‌پول دارو دکتر نمیشه چه برسه اجناس خونه خدایا خودت بساز تو بسازی قشنگتره😔😔😔

سعیده

۱۳ تیر ۱۴۰۱


خیلی ممنون به کارم اومد

شما هم بخوانید