۲۰ راز زندگی موفق زناشویی + راز خوشبختی زن و شوهر

.راز خوشبختی زن و شوهر موفق

 

  راز زندگی موفق زناشویی


 
سایت فتوکده : سایتی برای همه
 
 

۲۰ راز زندگی موفق زناشویی + راز خوشبختی زن و شوهر

خوشبختی و دوام عشق در زندگی زوج های موفق به نحوه برخورد و نگاهشان به زندگی برمی‌گردد آشنایی با راز زندگی زناشویی موفق زوجین به استحکام روابط شما کمک میکند.

با جایگزین و تکرار مداوم رفتارهای درست و عاشقانه، می‌ توان زندگی مشترک را مملو از شادی کرد برای اینکه با راز خوشبختی در زندگی زناشویی آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

راز زندگی موفق زناشویی در ایران چیست

رازهای داشتن زندگی زناشویی موفق

در این مطلب با رازهای داشتن زندگی زناشویی موفق زوج های شاد و خوشبخت آشنا می شود، گرچه شاید به ظاهر ساده باشد، اما این موارد اصل بنای حل بسیاری از مشکلات می باشند

گفتن دوستت دارم

واژه دوستت دارم و تکرار آن هر روز میان رابطه عاشقانه زوجین معجزه می‌ کند.

زوج های موفق هر روز این واژه را به همسر خود می گویند و از اینکه هر روز زندگی را در کنار عشق خود آغاز می‌ کنند خوشحالند.

بیان احساسات

زوج‌های موفق چیزی برای پنهان کردن از یکدیگر ندارند 

آنها برای بیان احساسات خود وقت گذاشته و درباره آن با یکدیگر صحبت می‌ کنند، چرا که تا از حس و حال خود سخن نگویید همسرتان حال شما را متوجه نمی‌ شود او نمی‌تواند ذهن شما را بخواند.

جشن ساده

برای موفقیت‌های کوچک زندگی جشن گرفته و از کنار شادی‌ های کوچک خود ساده عبور نکنید.

با جشن گرفتن ساده و بدون تجملات موفقیت را به شیرینی در خاطر خود جای دهید شادی با بهانه های ساده از رازهای شاد زیستن زوج‌های موفق به شمار می‌ رود.

راز خوشبختی در زندگی زناشویی با صبر کردن

در مشکلات زندگی صبور باشید و فراموش نکنید که زمان همه چیز را تغییر می‌ دهد کافیست صبوری کرده و به مدیریت روابط خود بپردازید و در سختی ها همراهی با همسر خود را فراموش نکنید.

سورپرایز

دادن هدیه و یا رفتن مسافرت و خوردن شام بیرون از خانه همه می‌ تواند به عنوان یک سورپرایز در طول زندگی مشترک امتحان شود.

اینکه بدون هماهنگی همسرتان را با اتفاق‌ های کوچک سورپرایز می‌ کنید به او می‌فهمانید که همیشه به یاد او هستید و خوشحالی او از آرزوهای شما می‌ باشد.

وقت گذاشتن بدون فرزندان

زوج‌های موفق حتی زمانی که صاحب فرزند می‌شوند برای خود و حفظ روابط عاشقانه‌ شان وقت می‌ گذارند، به دور از فرزندان زمانی را برای رفتن به رستوران و یا پیاده روی بگذارید و با هم خلوت کنید.

ارزش قائل بودن برای خود

برای خود ارزش قائل شده و وقت بگذارید تا به ظاهرتان برسید و یا به تفریحات و هنرهای مورد علاقه خود بپردازید.

وقتی خودتان را با ارزش ندانسته و اعتماد به نفس پایینی داشته باشید نباید از همسر خود توقع کنید که احترام زیادی برای شما قائل باشد.

انتقادهای منفی ممنوع

هیچ گاه همسرتان را با انتقادهای منفی قضاوت نکنید

حفظ احترام و بیان نکات مثبت همسرتان به دوام رابطه عاشقانه کمک می‌ کند، اگر شما به دنبال ایرادهای همسرتان باشید و سعی کنید مدام آنها را به زبان بیاورید ناخودآگاه او را از خود دلسرد می‌ کنید.

انجام فعالیت مشترک

برای داشتن زندگی زناشویی موفق تلاش کنید تا کارهایی مانند آشپزی، ورزش کردن و یا باغبانی را با هم انجام دهید. با انجام این فعالیت‌ ها می‌ توانید به دوام روابط خود کمک کنید.

دوری از حالت تهاجمی

زوج های موفق مشکلات خود را به آرامی و به دور از حالات تهاجمی و خشونت حل می‌ کنند، وقتی شما عصبانی باشید ممکن است حرف‌ هایی را به زبان بیاورید که بعدها از گفتنشان پشیمان شوید.

همسر شما شریک زندگی عاشقانه‌ تان است نه دشمنتان.

غذای مورد علاقه

برای درست کردن غذاهی خوشمزه و مورد علاقه همسرتان وقت گذاشته و یخچال را از این غذاها پر کنید تا وقتی همسرتان خسته به خانه می‌ آید با مواجه غذاهای مورد علاقه‌ اش خوشحال شده و بداند که شما به فکر او بوده‌ اید.

راز خوشبختی در زندگی زناشویی با سازش

در مسائلی که با همسرتان اختلاف نظر دارید سازش کنید. در مواجه با این موارد همیشه مانند ترازو عمل کرده و طرف سنگین آن را انتخاب کنید.

به طور مثال وقتی شما از ۱۰ به صورت احتمالی ۵ تا دوست دارید که بیرون از خانه شام بخورید و همسرتان به دلیلی خستگی ۹ تا دوست دارد در خانه بماند

شما کوتاه آمده و به نظر او احترام بگذارید.

زندگی در حال

سختی‌ های گذشته و یا نگرانی‌ های آینده را در روابط خود دخیل نکنید و تلاش کرده تا در حال زندگی کنید.

منتظر نباشید تا خوشبختی یک روزی درب خانه‌ تان را بزند و همسرتان یک روزی عاشق‌ ترین مرد دنیا شود، خوشی‌ ها و شادی را در لحظه دریابید.

یاد کردن یکدیگر

وقتی کنار هم نیستید از یاد کردن همسرتان غافل نشوید. همیشه در طول روز حداقل ۵ دقیقه را برای صحبت و یاد کردن همسرتان در میان دل مشغولی‌های زندگی قرار دهید.

می‌ تواند این یاد کردن یک پیام کوتاه باشد یا یک تماس تلفنی و یا یک یادداشت عاشقانه در خانه.

راز زندگی زناشویی موفق با خنداندن

ما هیچ گاه کسانی را که باعث خنده‌ مان شده‌ اند فراموش نمی‌ کنیم، تلاش کنید باعث خنده همسرتان شوید شادی او شادی شما نیز هست.

حال یکدیگر را خوب کنید و لزومی ندارد همه‌ی مسائل زندگی را جدی بگیرید.

رابطه عاشقانه فیزیکی

زوج های موفق از هر بهانه‌ ای باری بوسیدن و در آغوش گرفتن همسرشان استفاده می‌کنند، رابطه عاشقانه نه تنها لفظی بلکه فیزیکی بر اسنحکام روابط تأثیر مثبت دارد.

ولخرجی ممنوع

تلاش کنید که پولتان را به اندازه خرج کرده و از ولخرجی دوری کنید، زوج‌ های موفق برای دخل و خرج خود برنامه ریزی می‌ کنند تا در زمان مناسب بتوانند در جای مناسب سرمایه گذاری کنند.

گوش کردن

مهارت گوش کردن در زندگی زناشویی نقش بسیار پررنگی دارد.

گوش دادن رابطه متقابل است همانطور که دوست دارید همسرتان به حرف‌ هایتان گوش کند همان اندازه باید برای شنیدن حرف های او وقت بگذارید.

برای اینکه او را متوجه کنید که به حرف‌ هایش گوش می‌ دادید در میان صحبت‌ هایش از او سؤال کنید.

احترام به خانواده یکدیگر

فراموش نکنید که عزت و احترام شما به عزت و احترام خانواده خود و همسرتان بستگی دارد، هیچ گاه از خانواده خود و همسرتان بدگویی نکنید با این کار ارزش خود را پایین می‌آورید.

عذرخواهی و تشکر

زوج های موفق این دو واژه عذرخواهی و تشکر را فراموش نمی‌ کنند.

غذا پختن و یا نظافت منزل را وظیفه خانم ندانید و در قبال انجام این کارها از او تشکر کنید همچنین خانم، پول در آوردن همسر خود را به عنوان وظیف تلقی نکرده و گاهی از او تشکر کنید.

همیشه در اختلافات پیش آمده نگویید طرف مقابل باید از من عذرخواهی کند شما هم برای این کار پیش قدم باشید.

۲۵ روش شاد کردن شوهر

راز خوشبختی زن و شوهر موفق | سایت فتوکده

مطلب مفید بود ؟ ۶۹ ۱۲

2 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

ابوالفضل

۰۵ شهریور ۱۳۹۹


سلام خیللللی خوب بود عالی تشکر از پیشنهادات شما

Shadi

۲۴ فروردین ۱۳۹۹


سلام.عالی و مفید بود ممنون موفق باشید

شما هم بخوانید