فرشته های نگهبان انسان آیا حقیقت دارد + نحوه ارتباط

روش احضار فرشته نگهبان خود

فرشته های نگهبان انسان آیا حقیقت دارد نحوه ارتباط با فرشته نگهبان زمین روش درخواست کمک از فرشته های نگهبان احضار را در سایت فتوکده می خوانید

فرشته های نگهبان انسان آیا حقیقت دارد ؟!

فرشته نگهبان موجودی ماورایی و مهربان که بسیاری ادعا دارند آن را ملاقات کرده‌ اند

وقتی من هشت ماه دخترم را باردار بودم،‌ از پسر دو ساله‌ ام بسیار نا امید و خسته بودم، رفتار او با دیگر کودکان هم سنش تفاوت بسیاری داشت.

کمی بعد هنگامی‌ که چهار ساله شد پزشکان تشخیص دادند وی دچار اختلال کم‌ توجّهی بیش‌ فعالی (ADHD) اما من در آن زمان نمی‌ دانستم دلیل مشکلات او چیست

بیشتر وحشت من از این بابت بود که مبادا فرزند دوم نیز دچار این مشکلات باشد

پسرم شب‌ ها به سختی می‌ خوابید و متاسفانه من همسری داشتم که نمی‌ توانستم روی همدلی و مساعدت او حساب کنم. در حقیقت دچار یک بن بست و شکست عمیق شده بودم.

حوالی ساعت هفت بعد‌ از‌ ظهر بود که صدای چرخیدن کلید در قفل در خانه مرا به خود آورد. از جا بلند شدم ولی قبل از آنکه بتوانم کاری کنم در باز شده بود.

وحشت تمام وجود مرا گرفته بود؛ زیرا تنها همسرم و صاحبخانه کلید در را داشتند. شوهرم هنوز سر کار بود و صاحبخانه نیز جرات چنینی کاری را نداشت.

اما چه کسی در را باز کرده بود  !

پدر بزرگم بود که در میان راهرو به من لبخند می‌ زد. با خوشحالی فریاد زدم: چگونه به اینجا آمدی؟ او جواب داد: چه کسی شما را به اینجا آورده؟ چرا با من تماس نگرفتی ؟

آخرین چیزی که از پدربزرگ یادم است بیماری او بود که او را چند روز قبل بستری کرده بود. پدر بزرگم گفت برای لحظه‌ ای به دیدن من آمده و من از شنیدن آن ناراحت شد

او پرسید : پسرت کجاست؟ من گفتم : بالاخره خوابید و همین پرس و جو باعث شد از نگرانی و وحشت خود به‌ عنوان یک مادر تنها و وحشت زده با او حرف بزنم.

او مرا در آغوش گرفت و به من گفت برای من قهوه درست می‌ کنی؟ و بعد ادامه داد: حالا باید بروم، آمده بودم تا پسرم را برکت دهم و این کار انجام شده است.

وقتی به رختخواب برگشتم او در کنارم نشست و با عشقی پدرانه به من نگاه کرد و آرام به من گفت : تو دختر خوبی خواهی داشت و خودت نیز مشکلی نخواهی داشت.

من به او لبخند زدم و او گفت: مرا درآغوش بگیر تو دختر خوب من هستی. من ناخوادآگاه او را بغل کردم اما بعد متوجه شدم هوا را در آغوش گرفتم.

کسی با من در اتاق نبود. اولین فکری که به ذهنم رسید این بود که پدر بزرگم فوت کرده پس با مادر بزرگ تماس گرفتم. با گریه و اشک آنچه اتفاق افتاده بود را برای مادر بزرگ شرح دادم اما او اصرار داشت که پدر بزرگ زنده و خوب است.

مصرانه خواستم حال او را بررسی کند و مادر بزرگ مجبور شد گوشی را به پدر بزرگم بسپارد تا خیال من راحت شود. آن روز چه کسی به دیدار من آمده بود ؟ چرا همانند پدر بزرگم بود؟

ارتباط با فرشته های نگهبان انسان

روش های ارتباط با فرشته نگهبان خود

فرشته نگهبان واقعیت یا توهم

داستان یکی از هزاران داستان بی‌ شمار و شنیده شده و البته باور نکردنی از تجربه کسانی است که ادعا دارند با فرشتگان روبرو شده‌ اند.

حال این پرسش خاص و مهمی اینست که آیا فرشته نگهبان وجود دارد؟ آیا آنها برنامه‌ای برای کمک بشر دارند؟ چرا تنها بعضی از افراد متوجه آنها می‌ شوند و دیگران هم نه؟

شما چه فکر می‌ کنید؟ آیا شما نیز فرشته نگهبان دارید؟ اگر چنین است چگونه می‌ توان با آن تماس گرفت؟

اعتقاد آمریکایی ها به فرشته نگهبان

در یک نظر سنجی که در مجله تایم انجام شده بود نزدیک به ۷۰ درصد آمریکایی‌ ها اعتراف کردند به فرشته نگهبان اعتقاد دارند و ۴۶ درصد آن‌ ها به صراحت گفتند که یک فرشته نگهبان شخصی دارند.

شاید چیزی همانند یک بادیگارد مهربان، متاسفانه هیچ مدرک علمی برای اثبات فرشتگان وجود ندارد. تنها اخباری است که در انواع ادیان و داستان‌ هایی است که در تاریخ از برخوردها وتجربه‌ های شخصی صحبت شده است.

فرشته نگهبان در ادیان مختلف

هر چند باور فرشته نگهبان ریشه در آیین یهود دارد ولی دیگر ادیان نیز از جمله دین زرتشت و مسیحیت و حتی اسلام نیز بر وجود آن‌ ها تاکید دارند.

همچنانکه خداوند در سوره رعد آیه ۱۱ می فرماید: برای هر کس پاسبان های از پیش رو و پشت سر برگماشته شده که به امر خدا او را نگهبانی کنند

این سخنان الهی بسیار تاثیر گذار هستند و باید قبول کرد وجود فرشتگان نشانه ایمان و اعتقاد حقیقی به خصوص در ادیان الهی است، هرچند برای آنها مدارک یا شواهد علوم تجربی یافت نشود.

با این حال افراد غیر متدینی نیز اعترافاتی از این گونه تجربه‌ ها داشتند.

گزارش‌های بسیاری هستند که باور دارند یک موجود معنوی بزرگ در زندگی آنها تاثیر گذاشته است. مسئله اصلی اینجاست که آیا تجربیات آن ها در حقیقت رویت یک فرشته یا فرشته نگهبان بوده‌ است یا علل و عوامل دیگری نیز در کار هست

در این میان بعضی نیز گامی به جلو برداشتند و مدعی شدند که راه کار هایی برای استفاده از حمایت‌ های یک فرشته نگهبان و حتی استمداد بیشتر از او در چنته دارند و در ترویج متدها و روش هایی خاص می کوشند که بر پیچیدگی موضوع و تشخیص سره از نا سره تاثیر فراوانی دارد.

فرشته‌ های نگهبان برای چی هستند ؟

آنچه که تصور می شود این است که فرشتگان نگهبان نوعی از موجودات معنوی هستند که به شیوه های مختلف به مردم روی زمین کمک می‌ کنند.

گفته شده است این فرشتگان نگهبان در زندگی همراه ما هستند و در هر زمانی که بتوانند یا لازم باشد مشکلات زندگی رابرای ما هموار می‌کنند.

این که آیا برای هر شخص یک فرشته نگهبان وجود دارد یا یک فرشته حامی چندین نفر یا قوم است بحثی مفصلی است که نیاز به وقت بیشتری دارد؛ اما فکر نمی کنم کسی با شنیدن اوصاف فرشته نگهبان در داشتن حداقل یکی از آن ها تردید کند و شاید هم مشتاق داشتن چند تا از آن‌ ها باشد.

نحوه احضار فرشته نگهبان

درخواست کمک از فرشته نگهبان

مهم ترین مطلب که اغلب فراموش می‌ شود این است که فرشتگان دارای سلسله مراتب هستند و آنگونه که بیان شده درک و ارتباط با بعضی از فرشتگان مقرب کار ساده‌ ای نیست.

در عین حال مواردی هم هست که می‌توان به عنوان استثنا در نظر گرفت از جمله درک فرشته مرگ یا همان عزرائیل که از فرشتگان مقرب است.

نکته مهم در این جا این است که از این طریق می‌ توان ادعا ارتباط با فرشتگان بزرگ را با یقین بیشتری کذب و نادرست خواند؛ در عین حال بخش دیگر از گزارش‌ ها که مربوط به فرشتگان سطح پایین تر می شود و هنوز نیاز به بررسی دارد.

نحوه ارتباط فرشته ها با انسان

در ابتدا باید توجه داشته باشیم که بحث ما بیشتر متمرکز بر گزارش‌ های امروزی است و تحلیل وقایع گذشته و مستند در تاریخ نیاز به وقت بیشتری دارد.

فرشته ها بنا به گزارش‌ های رایج از شیوه‌ های مختلفی برای ارتباط با ما استفاده می‌ کنند. گاهی این کار را در قالب الهامی برای تحریک ما انجام می‌ دهند مانند زمانی که کامیونی که ترمز بریده، در آخرین لحظات با الهامی که به راننده‌ اش می‌ شود، تغییر مسیر می‌ دهد و از یک تصادف وحشتناک با صف مسافران اتوبوس در ایستگاه جلوگیری می کند؛ یا زمانی که فرشتگان نگهبان برای لحظاتی تصور ما را دگرگون می کنند و ما احساس می کنیم قدرتی فوق انسانی داریم.

درخواست کمک از فرشته نگهبان

حتما ماجرای مادری که برای نجات جان کودکش توانسته بود به تنهایی یک خودرو را بلند کند با تغییراتی کمابیش متفاوت به گوش شما خورده است.

این اواخر به کرات از ماجراهای نجات معجزه آسا از سقوط های مرگبار را می شنویم. اغلب اوقات این حوادث را به شانس، تصادف، یا حتی معجزه تعبیر می‌ کنیم ولی آیا پای فرشته نگهبان هم در کار است.

در حقیقت در بسیاری موارد فهم بشر به اندازه ای نیست که بتواند به طور کامل علل و شرایط یک واقعه را تشریح کند، اینجا است که باید در استفاده از کلمات و مضامین بسیار دقت کنیم و خود را اسیر توهمات یا دانش‌ های ممنوعه نکنیم.

مرز افراط و تفریط در این مسایل بسیار ظریف است و به راحتی می‌ تواند با زندگی و آینده شما بازی کند. بهترین کار در این موارد سپردن تجزیه و تحلیل پرونده ها به کارشناسانی از علوم مختلف است چرا که ورود شما با تکیه بر تجربه شخصی می تواند آغاز یک راه بی بازگشت باشد.

در این مواقع به این باور توجه کنید که فرشتگان خود در وقت لازم با انسان‌ها تماس برقرار می‌ کنند و نیازی به تلاش برای ارتباط با آن ها نیست.

چگونه متوجه حضور فرشته‌ ها شویم ؟

حتی در میان کسانی که به وجود فرشتگان باور دارند ظهور جسمی فرشتگان بسیار اندک است؛ اما ادعا می‌شود علایمی وجود دارد که می تواند از حضور فرشتگان نگهبان مطلع شوید.

البته این را نیز در نظر داشته باشید که این نوع علایم می تواند دلایل دیگری از جمله دلایل پزشکی، فیزیکی و شیمیایی نیز داشته باشد.

درخواست کمک از فرشته نگهبان

در بعضی از این برخوردها شنیده شدن صدای فرشته‌ ها گزارش می‌ شود. صدایی که حتی بسیار رساتر از صدای انسان شنیده می‌ شود.

از موارد دیگری که مربوط به تجربه حضور فرشته نگهبان می‌ شود احساس گرما یا آرامش ناگهانی استريال حتی در بعضی از گزارش ها اینگونه ادعا شده که هاله‌ا ی در اطراف فرد با رگه‌ های ملایمی از بال فرشتگان دیده می شود.

در موارد نادری نیز احساس هجوم هوای ناگهانی در اطراف فرد به ویژه در حوادثی که تهدیدی قریب الوقوع وجود دارد گزارش شده است.

اوقاتی نیز هست که یک حضور نامری ولی بسیار تاثیر گذار که اغلب توصیف آن بسیار سخت است حال فرد را دگرگون می‌ کند.

نحوه ارتباط ما با فرشتگان

یکی از مدعیان این نوع ارتباط اظهار می‌ کند که فرشتگان سرپرست ما پیوسته مشتاق ارتباط با ما هستند ولی این ما هستیم که تنها در مواقعی سختی ها به شنیدن این صداها علاقه نشان می دهیم.

او اضافه می کند اگر ما تمرکز بیشتری داشته باشیم و تمایل مداومی نشان دهیم به مرور می توانیم پیام های ظریفی دریافت کنیم که می تواند راه گشای ما در زندگی روزمره باشد.

این افراد رمز موفیت در این کار را خلوص و صبر شما می دانند و البته این که سوالات خود را چگونه مطرح می کنید.

دانستنی ها در مورد فرشته های نگهبان انسان

شیوه های گوناگونی برای این ارتباط مطرح می شود ولی در همه آنها باید ابتدا به این حضور باور داشته باشید و بتوانید در خواست خود را به صورت ساد و روشن بیان کنید.

غافل از اینکه فرشتگان در مواقع لزوم به کمک انسان می آیند و هیچ معلوم نیست در این تلاش کور چه بر سر شما می آید.

تلاش برای ارتباط با خدا

آیا ایده فرشته نگهبان تنها برای ساخته و پرداخته شده تا آلام و رنج انسان را در مشکلات کاهش دهد ؟ آیا ما می‌ توانیم با آنها ارتباط برقرار کنیم ؟

دوباره که به این سوالات فکر می‌ کنید به چه نتیجه‌ ای می‌ رسید !

محتملا اگر این تلاش را صرف ایجاد ارتباط با خداوند کنیم برای ما خیلی به صرفه تر خواهد بود چرا که او فرمانروای تمام عالم است و فرشتگان نیز بدون اجازه او کاری نمی‌ کنند.

در حقیقت در جستجوی فرشته نگهبان بودند می‌ تواند یک بی راهه باشد در حالی که جستجوی خداوند یک راه مستقیم است

ارتباط با فرشته های نگهبان انسان | سایت فتوکده

مطلب مفید بود ؟ ۳۰۶ ۶۹

26 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

مهسا

۲۵ فروردین ۱۴۰۱


من چند سالی هست که قشنگ حس میکنم که فرشته نگهبانی دارم که تو همه سختی ها و حتی روزای عادی مراقبم هست و داره خیلی بهم کمک میکنه خدایا ممنونم و سپلسگزارم ازت بابت این توجهی که به من عنایت کردی

ماه

۱۵ اسفند ۱۴۰۰


اره منم اعتقاد دارم

مهدی

۲۷ بهمن ۱۴۰۰


من فقط یه بار وجودش رو احساس کردم اون هم وقتی بود که به نماز صبح می خواستم بیدار بشم : وقتی یه شب خوابیده بودم یه شب خوابیده بودم ، می خواستم برای نماز صبح بیدار بشم ، دقیقا ۱ دقیقه قبل از اذان صدای : الله ، الله ، الله رو تو گوشم شنیدم و بیدار شدم رفتم کنار پنجره که ببینم اذان شده، دیدم که هنوز تازه اذان شروع شده. ولی خیلی تجربه عجیب و خوبی بود ........

سوگند

۱۱ آذر ۱۴۰۰


من به اینجور چیز ها خیلی اعتقاد دارم بعضی زمان حس میکنم یه چیزی داره منو میبینه خیلی می ترسیدم الان متوجه شدم که واقعا ترسناک نیستن اما بعضی زمان ها هم یه باد عجیبی رو حس میکنم اما وقتی توجه میکنم میبینم از جایی باد نیومده و خیلی خوشحالم که خدا آنقدر به بنده هاش کمک میکنه حالا میفهم که خدا خیلی برای ما انسان ها ارزش قائل هست خدا خیلی مهربونه ای کاش همه درک می‌کردیم

گیسو

۰۹ آذر ۱۴۰۰


منم یه روز ک داشتم مراقبه میکردم حس کردم کنترل دست و پام رو ندارم و دست و پام بی حس شدن چشمامو باز کردم و دیدم داستان دلره توی هوا می چرخه فقط نفس نفس میزدم اون لحظه حس کردم واقعا تو ی دنیای دیگه.دفعه بعدی ک مراقبه کردم خواستم اسم فرشتم رو بدونم و چند لحظه بعد تو هوا داستان ب حرکت در اوند ناخودآگاه و انگار داشتن تو هوا مینوشتم.اون روز فرشته نگهبان اسمی رو تو هوا با دستان نوشت ک تا حالا نشنیده بودم.تو نت سرچ کردم دیدم معنی اسمه میشه سرور و بزرگ(= واقعا جواب میده.هر وقت سوالی داشته باشم فرشته نگهبان بهم جواب میده.مثلا یهو دستم میره سمت کتابخونه و یه کتابو بر میدارم نا خودآگاه ورق میزنم و جوابمو میگیرم.نحوه ارتباط با فرشته نگهبان تو کتاب بخواهید تا ب شما داده شود از استر هیکس رو کامل نوشته

راز زندگی

۲۲ مهر ۱۴۰۰


اونا وجود دارند ولی ما ازشون بی خبریم . خود من هر وقت میخواد اتفاقی بیفته که خیر توش نیست بنا به دلایلی . یه نیروی نامرئی باعث میشه که نیت بد اون اتفاق جلوه گر بشه و کل ماجرا زیرسوال بره و کلا نابود بشه و خود طرف مقابل ناخودآگاه باعث روشدن دستش میشه و من این طوری جون سالم به در می برم و ازم محافظت میشه . اینه که در هر رویدادی خودم رو به خدا می سپارم و منتظر کمک از سمتش میشم که نیت اصلی رو به من نشون بده

پریسا

۲۰ مهر ۱۴۰۰


دوستان امشب یک صدای خیلی خوب و عاشقانہ اسم منو واضح امشب یہ صدای خوب و عاشقانہ واضح منو صدا زد و من از خواب بیدار شدم دیدم کسی نیست بعد کہ خوابیدم تو خواب دیدم 3 تا فرشتہ ی کوچولوی پسر بہ من کمک میکنن و میگن ما مواظب تو ایم ۔ واسہ ھمین اومدم این مطلب رو اینجا جستجو کردم ودیدم راستہ

شهره

۱۲ مهر ۱۴۰۰


سلام من هرشب تو دفترم نامه مينويسم و دفتر اين دفعه بازگذاشتم فردا صبح وقتي بيدار شدم با اينكه كولر روشن بود وقتي رفتم دفتر ببندم دفتر گرم بود مثل گرماي خورشيد به اشيا و متوجه حضور فرشته تو اتاقم شدم

بنده خدا

۲۳ مرداد ۱۴۰۰


من گاهی اوقات که خیبی تنها بودخ دلم گرفته بود وجود چیزی احساس کردم که منو بغل کرده بود ارامش خاصی داشت یا خدا بود یا فرشتش برام مهم نیست باور کنید یانه اما من احساس کردم

نسرین

۲۲ تیر ۱۴۰۰


من کاملا اعتقاد دارم ک فرشته مرگ وجود داره از اون جایی که تصادف کردم ماشینی ک داخلش بود چپ کرد دقیقا قبل از همون لحظه ای سر و صورتم به شیشه عقب ماشین برخورد کنه یه صدای دلنشینِ و مهربون زنانه بهم گفت نسرین چشاتو ببند ... من بعد تصادف خیلی بع اون صدا فکر میکردم به این نتیجه رسیدم اگه اون لحظه چشام باز میموند قطعا الان چشم چپ نابینا میشد چرا که پلکم هشتا بخیه خورد ... اگ اون لحظه چشام باز بود خرده شیشه ها داخل چشمم میرفت و الان معلوم نبود تو چه وضعی بودم ... واقعا دنیای عجیبی داریم پر از شگفتی ....

فرشته نگهبان من

۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰


سالها قبل هنگام غروب یه روز برفی و سرد زمستانی وقتی از دانشگاه به منزل باز میگشتم در یک کوچه خلوت مورد حمله و ازار یه فرد ناشناس قرار گرفتم و کیفم نیز توسط مهاجم به سرقت رفت. شوک شدید و سرمای هوا و ترس زیاد مانع من از دنبال کردن اون فرد شد و تنها کاری که انجام دادم گریه در وسط کوچه و تماشای فرد درحالی بود با کیف من در حال خروج از کوچه و وارد شدن به خیابان اصلی بود. اما چندثانیه بعد مرد دیگری وارد همان کوچه شد که البته من هرکز متوجه حضورش نشدم. مرد مهربان علت گریه مرا پرسید و من با اشاره به مهاجم که درحال خروج از کوچه بود دزدیده شدن کیف را توضیح دادم و مرد شروع به دویدن به سمت مهاجم کرد پس از چند ثانیه من نیز خودم را به خیابان رساندم ولی هیچ اثری از دو نفر پیدا نکردم . با نامیدی به خانه برگشتم و تلفنی پلیس را در جریان گذاشتم. کمتر از ده دقیقه از کلانتری محل با من تماس گرفتن و خبر از دستگیری سارق و پیدا شدن کیف را دادند که با مراجعه به کلانتری کیف را تحویل کرفتم ولی متاسفانه نتوانستم ناجی مهربان خود را ببینم و از او تشکر کنم .... نمی دانم اون فرد واقعا یک انسان بود یا فرشته ولی مطمین هستم خداوند او را به عنوان یک فرشته نکهبان در اون لحظه برای کمک رسانی به سوی من هدایت کرده بود و از صمیم قلب امیدوارم همیشه تندرست باشه و مورد رحمت و عنایت خداوند قرار گیرد

یسرا

۲۶ فروردین ۱۴۰۰


سلام من میگم فرشته نگهبان وجود داره پون منو خیلی وقتا از مشکلات یاسختی ها نجات داده پدربزرگم توخاونه ما مریض بود بعدوبعد ۴ روز بعد وقتی رفتم مدرسه یهو بابام اومد اجاز ه مو گرف بعدرفتم خونه دیدم چقد ادم جمع شدن بعد خبردار شدم که پدربزرگم فوت کرده وبعد ما برای تشیع جنازه رفتیم روستا وقتی خا کش کردن یهو دیدم یکی با لباس های قشنگ وبالهاش داره پرواز یک نورخاکستری ازدرونش میتابید اونوقت فهمیدم که واقعا فرشته وجود داره وفک کنم عزراییل بوده این اتفاق اوایل ماه مهرالان هفت ماه هست که از فوت پدربزرگم میگذره ومن خیلی دلتنگشم ومیگم واقعا فرشته وجودداره

مهتاب

۲۵ فروردین ۱۴۰۰


من چهار سالم بود خوابیده بودم بیدار که شدم سه تا فرشته دیدم که به من نگاه میکردن سریع رفتم به بقیه بگم اما اونا رفته بودن

مهسا

۲۵ اسفند ۱۳۹۹


من یک بار کار هایی که باید انجام میدادم رو تو یه دفتر نوشتم خیلی زیادبود بعد دیدم یکی آخر نوشته ها نوشت فقط برو مثل خدا که به حضرت موسی گفت فقط برو . من در جواب نوشتم تو کی هستی. ؟ شاید باورتون نشه ولی اون نوشت من... خدام. ???

ستاره

۰۶ اسفند ۱۳۹۹


سلام ببخشید بیشتر فرشته های نگهبان به دیدن چه کسانی می آیند؟

سمیه

۰۲ اسفند ۱۳۹۹


درسته که فقط باید از خدا کمک خواست ولی همین خدا مگه این فرشته ها رو برای کمک به انسانها نفرستاده پس جای هیچ حرفی باقی نمیمونه که میتونیم از فرشته ها کمک بخواهیم

لیلا

۰۸ بهمن ۱۳۹۹


سلام کسی هست ک با فرسته هادر ارتباط باش میشه ب منم بگید

فاطمه

۰۵ بهمن ۱۳۹۹


منخودم فهمیدم فرشته های نگهبان وجود دارن چون یک شب من در ر ختخواب ام ب ودم و و دست چپم رو بالای سرم برده بودم بالایکدفعه دست یکی دست چپ منو گرفت و منو از خواب بیدار کرد . ساعت 3 بامداد بود .پدرم خواب بود ، مادرم خواب و برادرم هم خواب بود . ولی یک چیز جالب این بود که وقتی در حالت خواب و بیداری بودم سعی داشتم دستم رو از دستش ول کنم اما اون دستِ مقاومت می کرد .

سپهر مصباح

۰۹ دی ۱۳۹۹


من نمی فهمم آخه مگه می شه با خدا ارتباط بر قرار کرد

حبیب

۰۵ دی ۱۳۹۹


سالها قبل به این یقین رسیدم که وجودهایی نامرئی و لطیف در زمان و لحظات حساس و احساسی زندگی به همراهی و همدلی با من میان و و تمایل به سبک کردن کوله بار سختیها رو برام دارن و یا تلاش میکنن برای آگاه کردن من از یک مسیر و یا اتفاق بد ، من از همین جا ازشون تشکر میکنم و دستشون رو میبوسم ، امیدوارم ازم رازی باشن

Asal

۲۱ آذر ۱۳۹۹


من خودم به شخصه حضور چندین نفر گاهی یک نفر رو حس میکنم فقط حس میکنم نه میبینمشون نه صدای نه چیزی. ولی با بودنشون حس امنیت دارم

آریان کیانوش قویم

۱۲ مهر ۱۳۹۹


منم موافقم فرشته نگهبان وجود داره ولی فقط در لحظات خطرناک بهت کمک میکنه چون یه بار واسم این اتفاق افتاد.

کاوش۳۱۳

۰۳ مهر ۱۳۹۸


کامل شدن اولین قدمش عشق به خداست نه موجودات فنا پذیر انسان کامل شه به تمام جواب های غیر نسبی می رسه

عبدالله محمودی

۰۲ مهر ۱۳۹۸


نظری ندارم متشکرم

رسول میکانیک

۰۲ مهر ۱۳۹۸


سلام واقعا همینطورهست که دراخرمطلب گفتید ولی همه اینها لازم هست تا خود خدا رو بهتر ببینی وبشناسیم منم دوتا ازاونا دارم وباهشون ارتباط دارم

سوفی

۰۱ مهر ۱۳۹۸


واقعا به فکر‌ رفتمم چه دنیای عجیبی داریم که به اتفاقات آن بی توجهیم

شما هم بخوانید