قرارداد برای ماولتفاوت (معاملات СFD) چیست

گذشته از تجارت ارز ، کارگزاران فرصت هایی را برای بهره مندی از حرکت CFD ها فراهم می کنند. این ابزار مالی به شما امکان می دهد ارزش های سهام را پیش بینی کنید ، که اساساً از پیش بینی شما سود می برد

در اینجا اصول اولیه برای کمک به شما در درک چگونگی تجارت اشتراک CFD با FXTM ارائه شده است.

مبانی: توضیحات کلی

مخفف این عبارت “قرارداد برای تفاوت” است. همانطور که این اصطلاح نشان می دهد ، این توافقنامه بین طرفین است ، در این حالت که به عنوان “فروشنده” و “خریدار” شناخته می شود. موضوع قرارداد حرکت قیمت سهام است ، اگرچه در مورد کالاها ، ارزها و شاخص ها نیز کاربرد دارد.

از جنبه های خاص ، این فعالیت شبیه به اشکال دیگر تجارت فارکس است. اول ، CFD مالکیت واقعی دارایی ها را ندارد. در حوزه ارزها ، هیچ دارایی فیزیکی خریداری یا فروخته نمی شود. ثانیا ، در هر دو حالت ، سود صرفاً مبتنی بر قیمت است که با تغییر در بازارهای رو به رشد یا سقوط تعیین می شود.

ثالثاً ، این نوع معاملات هزینه های معاملاتی مشابهی دارند که با عنوان “گسترش” شناخته می شوند. آنها همچنین به شما امکان می دهند موقعیت “کوتاه” یا “بلند” در مورد دارایی را انتخاب کنید. کلیه عملیات به صورت الکترونیکی از طریق اینترنت انجام می شود. هیچ تبادل جسمی وجود ندارد. در هر دو مورد ، شما از نسخه های همان نرم افزار برش استفاده می کنید – پلتفرم MetaTrader.

شرایط اساسی تجارت

آیا می توان از اهرم استفاده کرد؟

اهرم ابزاری بسیار مفید است که در بین معامله گران ارز و CFD محبوب است. این امکان را به شما می دهد تا وام های گرفته شده را در تجارت خود بگنجانید ، در نتیجه حجم و بازده های احتمالی را افزایش دهید.

با این حال ، در نظر داشته باشید که سرمایه گذاری بزرگ می تواند ضررهای بیشتری نیز به همراه داشته باشد. به طور کلی ، این یک روش محبوب برای به حداکثر رساندن قدرت خرید شخص است.

میزان پخش چقدر است؟

حساب های مختلف با گسترش های مختلف همراه است ، با شروع فقط از ۰.۱. در بخش مقایسه حساب های معاملات وب سایت ، کلیه حداقل های گسترش ، قوانین قیمت گذاری و همچنین میزان محدودیت و توقف وجود دارد.

چه زمانی می توانید تجارت کنید؟

با FXTM ، هر روز هفته ، فعالیت های تجاری خود را به صورت شبانه روزی تجربه می کنید. هر زمان که بازار باز باشد ، CFD های مشترک را می توان خریداری و فروخت.

چقدر می توانید تجارت کنید؟

این بستگی به اندازه های مجاز زیادی دارد . انتخاب حجم کاملاً به عهده شماست. اندازه های مختلف به تجربه و نگرش به خطر و ریسک ، معامله گران مختلف بستگی دارند.

تفاوت در معاملات بورس متعارف

خرید سهام فیزیکی شما را صاحب درصد مشخصی از تجارت می کند. به عنوان مثال ، وقتی سهامداران تسلا در سهام خود سرمایه گذاری می کنند ، سرمایه ای را برای به دست آوردن از موفقیت های شرکت فراهم می کنند. گذشته از سود سهام ، وقتی ارزش آن افزایش می یابد آنها می توانند سهام را بفروشند  .

در فارکس ، همه چیز بصورت آنلاین انجام می شود. CFD به شما امکان می دهد بدون نیاز به مالکیت, قیمت سهام را حدس بزنید. این ویژگی علاوه بر اهرم و راهنمای جامع کارگزار ، درخواست تجدید نظر را نیز در پی دارد

کارگزار خود را به طور خردمندانه انتخاب کنید

فارکس در بسیاری از کشورها بسیار محبوب است. با توجه به وجود وب سایتهای جعلی ، بررسی اینکه کارگزار شما مشروع است یا نه ، ضروری است. برای فعالیت باید مجوز رسمی داشته باشد.

به عنوان مثال ، FXTM ، یک برند واقعی جهانی با مشتریانی در ۱۵۰ کشور جهان ، تحت نظارت FCA انگلیس ، FSC موریس ، SEC در قبرس و FSCA در آفریقای جنوبی قرار دارد. از سال ۲۰۱۱ ، این شرکت به بیش از ۲ میلیون نفر اجازه دسترسی به بازار جهانی ارز را داده است.

مطلب مفید بود ؟ ۲ ۱

شما هم بخوانید