آموزش دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام برای اندروید و ios

آموزش دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام برای اندروید و ios

آموزش دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام برای اندروید و ios را در این جا برای شما توضیح می‌دهیم. اینستاگرام یکی از برنامه‌های پرطرفدار است که کاربران بسیار زیادی دارد. روزانه میلیون‌ها نفر در سراسر جهان در این برنامه تولید محتوا می‌کنند. این محتواها شامل پست و استوری می‌شود. حال برخی از افراد گاهی اوقات یک ویدئو یا عکس را می‌پسندند، اما نمی‌دانند چگونه آن را دانلود کنند.

دانلود از اینستاگرام به صورت مستقیم ممکن نیست. اگر می‌خواهید محتوای موجود در اینستاگرام را دانلود کنید، باید حتماً از برنامه‌های دانلودر استفاده نمایید.

این برنامه‌ها چیزی که شما می‌خواهید را در اختیارتان قرار می‌دهند. دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام با استفاده از این برنامه‌ها به‌راحتی امکان‌پذیر است.

اینستاگرام دانلودر چه برنامه‌ای است؟

دانلودرها برنامه‌هایی هستند که زمینه را برای دانلود عکس و فیلم‌های اینستاگرام شما فراهم می‌کنند. به طور مثال، شما از وب‌سایت save insta که یکی از بهترین دانلودرهای اینستاگرام به شمار می‌رود، می‌توانید برای دانلود ویدئوهای باکیفیت بالای mp4 استفاده کنید.

این دانلودر آنلاین می‌تواند استوری‌ها، تصاویر پروفایل، ریلز و ویدئوها را برای شما دانلود نماید. برای انجام این کار کافی است روی ۳ نقطه ضربه بزنید و از آن جا لینک  عکس را ویدئو را کپی نمایید. اکنون آن را در کادری که در دانلودر وجود دارد قرار دهید.

در نهایت نیز از هر دستگاهی استفاده می‌کنید، خواه آیفون، اندروید یا رایانه شخصی ویدئو برای شما ذخیره می‌شود. قبل از ادامه، پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین زمان برای انتشار پست اینستاگرام را هم مطالعه کنید.

دانلود کردن استوری اینستاگرام با کیفیت بالا

برای دانلود استوری نیز مجدداً باید وارد سایت شوید. شما با ویژگی بسیار منحصربه‌فردی که این سایت دارد، می‌توانید هایلایت یا استوری اینستاگرام را به طور رایگان ببینید. امکان دانلود این استوری‌ها نیز فراهم شده است.

با استفاده از لینک یا نام کاربری می‌توانید استوری را ذخیره کنید، این کار باکیفیت بالایی انجام می‌شود. علاوه بر دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام قابلیت دیگری که این سرویس دارد، این است که می‌توانید از آن به‌عنوان نمایشگر استوری استفاده کنید.

یعنی به‌صورت ناشناس هایلایت ها و استوری‌های اینستاگرام را مشاهده نمایید. ترتیب مراحل در عکس زیر برای شما آورده شده است.

دانلود کردن استوری اینستاگرام با کیفیت بالا

مراحل دانلود استوری اینستاگرام باکیفیت بالا

مراحل زیر را برای دانلود استوری اینستاگرام انجام دهید:

● لینک استوری را کپی کرده یا این که نام کاربری شخصی که قصد دارید استوری آن را ذخیره کنید را وارد کنید

● روی تب استوری ضربه بزنید و سپس لینک استوری موردنظر را پیست نمایید

● اگر می‌خواهید با استفاده از نام کاربری استوری را ذخیره نمایید، باید نام کاربری را وارد کادر کنید تا استوری ذخیره شود

● استوری موردنظر خود را برای دانلود انتخاب نمایید و سپس روی دکمه دانلود ضربه بزنید

● بدین ترتیب همه استوری‌ها برای شما نمایش داده می‌شوند

دانلود کردن ویدئو در اینستاگرام

کاربران می‌توانند با استفاده از دانلودر اینستاگرام MP4 ویدئوهای اینستاگرام را باکیفیت فول‌اچ‌دی و به‌صورت آنلاین دانلود کنند.

ویدئوهای IG و لایوها نیز قابلیت ذخیره شدن دارند. لازم نیست برای دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام یا دیدن آن‌ها، وارد حساب کاربری خودتان شوید. چنین قابلیتی برای دانلود ریلز نیز وجود دارد.

دانلود کردن ویدئو در اینستاگرام

جهت دانلود کردن IG یا ریلز مراحل زیر را انجام دهید:

● لینک ویدئویی که مدنظر دارید را کپی نمایید

● وارد دانلودر ویدئوی اینستاگرام ۴K شوید سپس لینک را در کادر وارد کنید و روی کلمه View کلیک کنید

● در زیر ویدئویی که قصد دانلود آن را دارید روی کلمه دانلود کلیک کنید، پس از آن ویدئو در گالری شما ذخیره می‌شود

دانلود کردن عکس از اینستاگرام

شما می‌توانید عکس‌های اینستاگرام خود را بسیار راحت از طریق پست‌ها ذخیره نمایید. این سرویس برای دانلود یک یا چند عکس کار می‌کند. انجام مراحل نیز برای دانلود یک یا چند تصویر به طور یکسان پیش می‌رود.

دانلود کردن عکس از اینستاگرام

● لینک عکسی که قصد دانلود آن را دارید را کپی نمایید

● روی بخش photo ضربه بزنید و لینک آن را در کادر قرار داده و روی کلمه view کلیک نمایید

● عکسی که می‌خواهید دانلود شود در این مرحله برای شما ظاهر می‌شود

● روی کلمه دانلود ضربه بزنید و بعد از آن تصویر در دستگاه شما ذخیره می‌شود

دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام با استفاده از سایتی که معرفی کردیم بسیار آسان است.

دانلود ریلز در اینستاگرام

چنانچه مایل هستید تا ریلزهای اینستاگرام را با صدا و به‌صورت آنلاین دانلود نمایید، باید روی تب ریلز ضربه بزنید. حال در این بخش می‌توانید لینک ریلز موردنظر را از طریق اینستاگرام دانلود کنید و در کادر کپی نمایید. بعد از دانلود ویدئوی ریلز در گالری موبایل شما ذخیره می‌شود.

معرفی چند اپلیکیشن دانلودر اینستاگرام

در این بخش چند برنامه را به شما معرفی می‌کنیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید فیلم‌ها و عکس‌های اینستاگرام را دانلود کنید. این برنامه‌ها عبارتند از:

اینستا ایکس

یکی از برنامه‌های بسیار پرطرفدار است که می‌توانید با استفاده از آن ویدئو، IG و عکس‌ها را دانلود کنید. شما از طریق این برنامه می‌توانید وارد اکانت خود شوید و فیلم و عکس‌های موردعلاقه خود را دانلود نمایید.

جم دانلودر

شما بدون نیاز به لاگین کردن می‌توانید با یک کلیک ساده فیلم و عکس‌های موردنظر را دانلود نمایید. با استفاده از جم دانلودر می‌توانید پست‌های چندتایی را نیز دانلود کنید. همچنین می‌توانید به‌صورت آفلاین به ویدئو و عکس‌ها دسترسی یابید.

جم فالوور

این برنامه علاوه بر دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام می‌تواند فالوور نیز برای شما جذب کند.

تصاویر و ویدئوهای شما با بالاترین کیفیت با استفاده از این برنامه دانلود می‌شوند. قابلیت آنتی بلاک این برنامه از ریپورت شدن پیج شما جلوگیری می‌کند.

Fast save for insta

این برنامه یکی از بهترین دانلودرها برای گوشی‌های اندروید به شمار می‌رود. شما می‌توانید با استفاده از این برنامه تصاویر و ویدئوهای موردنظر خود را دانلود نمایید. این برنامه از نظر تعداد دانلود محدودیتی برای شما ندارد. جست‌وجوی فیلم و عکس‌ها با استفاده از این اپلیکیشن بسیار راحت انجام می‌شود.

جمع‌بندی

دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام را در این مقاله بررسی کردیم. اگر قصد استفاده از این برنامه‌ها را دارید تنها باید وارد اینستاگرام خود شوید و لیک عکس یا ویدئو مدنظر را کپی کنید. بعد از کپی‌کردن لینک آن را در دانلودر پیست کنید و گزینه دانلود را بزنید. به همین راحتی محتوای مدنظر شما دانلود می‌شود.

متأسفانه امکان دانلود از طریق پلتفرم اینستاگرام فراهم نشده است.

شما برای دانلود باید حتماً از طریق سایر برنامه‌های جانبی یا سایتی که معرفی کردیم، اقدام نمایید. استفاده از این برنامه‌ها بسیار راحت است. برای آموزش های بیشتر هم وب سایت ادمین دیدوگرام را ببینید.

مطلب مفید بود ؟ ۱ ۰

شما هم بخوانید