با هتل های ارزان ۲، ۳ و ۴ ستاره کرمان بیشتر آشنا شوید

با هتل های ارزان ۲، ۳ و ۴ ستاره کرمان بیشتر آشنا شوید

با هتل های ارزان ۲، ۳ و ۴ ستاره کرمان بیشتر آشنا شوید

سفر به کرمان و اقامت چندروزه در این شهر تاریخی و دیدنی قطعا جذاب خواهد بود. با رزرو هتل های کرمان می‌توانید بعد بازدید از مکان‌های گردشگری کرمان مانند قلعه دختر، قلعه اردشیر، مجموعه گنجعلی‌خان، باغ موزه هرندی، بازار کرمان، بازار وکیل و… به هتل رزرو شده خود رفته و حسابی استراحت کرد.

سوغاتی‌های رنگارنگی مانند صنایع دستی، پسته، زیره، ترمه و بسیاری موارد دیگر را می‌توان به عنوان سوغات از این شهر تهیه کرد.

نکته مهم و اساسی که در سفر به کرمان بسیار حائز اهمیت است، محل اقامت و هزینه‌ای که بابت اقامت می‌پردازید را باید مورد توجه قرار داد.

انتخاب یک هتل خوب و با امکانات استاندارد و همچنین قیمت مناسب و ارزان از موارد مهم در سفر می‌باشد که با بررسی سایت‌های معتبر گردشگری می‌توان به این مهم دست یافت. در این مقاله به معرفی هتل های ارزان کرمان می‌پردازیم. 

هتل‌های ۴ستاره کرمان

هتل جهانگردی

هتل ۴ ستاره جهانگردی کرمان در دوطبقه و ۶۱ واحداقامتی با امکانات و قیمت‌های مختلف در اختیار مهمانان قرار گرفته تا رفاه و آسایش را برای آنها فراهم کند.

این هتل در سال ۱۳۷۹ تاسیس شد و زیر مجموعه هتل‌های جهانگردی در کشور می‌باشد. هتل جهانگردی با خدمات و امکانات استاندارد و مناسب از بهترین هتل های ارزان کرمان به‌شمار می‌رود.

هتل در سال ۱۳۹۷ جهت بالا بردن، سطح کیفی خدمات، مورد بازسازی قرار گرفت و با نمایی جدید و خدمات به‌روز، برای خدمت رسانی به مهمانان شهر، فعالیت خود را ارتقا داده است. موقعیت مکانی خوب هتل یکی از ویژگی‌هایی است که مورد توجه مهمانان و گردشگران قرار گرفته است.

این هتل دسترسی راحتی به اماکن دیدنی و مهم شهر مانند دانشگاه علوم پزشکی، بازار کرمان، باغ موزه هرندی، موزه آکواریوم، حمام و کاروانسرای گنجعلی‌خان و یخدان معیری دارد.

خدمات و امکانات هتل شامل رستوران، کافی‌شاپ، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، تاکسی سرویس، کافی‌نت، آسانسور، لابی، خدمات تشریفات ویژه، خدمات نگهداری کودک، خدمات خاص معلولین، خدمات باربری، سالن کنفرانس، زمین ورزشی، مرکز خرید، خدمات خانه‌داری، اتاق چمدان، خودپرداز، کتابخانه، نمازخانه، ترانسفر رفت‌ و برگشت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی،  پذیرش ۲۴ساعته، پارکینگ، اتاق تلفن، خدمات بیدار باش و… است. 

هتل‌های ۳ستاره کرمان

هتل‌های ۳ستاره کرمان

هتل هیوا

هتل هیوا یکی از هتل‌های نوساز و خوب کرمان است، که در سال ۱۴۰۰ تاسیس شد و جزء جدیدترین هتل های ارزان کرمان می‌باشد. هتل هیوا دارای ۵ طبقه و ۱۷ واحداقامتی است که در اختیار مهمانان هتل قرار می‌گیرد. ۱۲واحد هتل دوخوابه و ۵ واحد دیگر یک‌خوابه می‌باشد که بسته به نیاز مسافران، انتخاب می‌شود.

تمامی واحدها، مجهز به امکانات و تجهیزات کامل بوده تا شرایط رفاهی را برای مهمانان هتل فراهم آورد. واحدهای هتل دارای آشپزخانه و امکانات کاملی است تا مسافران برای تهیه غذا مشکلی نداشته باشند. سالن صبحانه‌خوری و کافی‌شاپ هتل نیز در اختیار مهمانان قرار دارد. موقعیت مکانی هتل یکی از ویژگی‌های خوب هتل‌آپارتمان هیوا می‌باشد چرا که دسترسی آسانی به اماکن دیدنی دارد.

پرسنل هتل باتجربه و کارآزموده هستند و با صبر و حوصله به سوالات مهمانان پاسخ می‌دهند. امکانات و خدمات هتل همچون رستوران، کافی‌شاپ، سالن صبحانه‌خوری، خدمات رفاهی مجهز در واحدها، نمازخانه، پارکینگ، اینترنت در لابی و واحدها، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، آسانسور، پله اضطراری، اتاق چمدان، پذیرش ۲۴ساعته، ترانسفر‌ رفت ‌و برگشت، اتاق تلفن، خدمات بیدار باش و… را می‌توان نام برد.

هتل هزار

هتل سه ستاره هزار از بهترین هتل های ارزان کرمان است که دارای ۵ طبقه و ۴۲ واحداقامتی شیک می‌باشد. این هتل در سال ۱۳۷۲ افتتاح و شروع به فعالیت کرد و در سال ۱۳۹۳ به جهت بالا بردن سطح خدمات و امکانات هتل، مورد بازسازی قرار گرفته است.

موقعیت مکانی مناسب هتل سبب شده که به اماکن گردشگری و مهم شهر مانند مراکز تجاری، اداری، گردشگری و پارک نشاط که قدیمی‌ترین پارک کرمان است،

دسترسی آسانی داشته باشد. اقامت در هتل هزار به طور حتم اقامتی شیرین و به یادماندنی خواهد بود. فضای هتل کاملاً امروزی و با دکوراسیون شیک، حال و هوای نابی را در طول اقامت به مهمانان هدیه می‌دهد.

از جمله خدمات و امکانات هتل هزار می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، مینی‌بار با هزینه، خدمات خانه‌داری، سالن ورزشی، اتاق ماساژ، آسانسور، تاکسی سرویس، فضای سبز، اتاق چمدان، خدمات بیدارباش، خدمات تور، خدمات باربری، خدمات ویژه معلولین، اینترنت، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی، سیستم اعلام حریق، تلفن در اتاق و‌‌‌… است.

هتل پویا

هتل ۳‌ستاره پویا در زمره بهترین هتل های ارزان کرمان قرار دارد که بسیار شیک و مجلل بوده و با امکانات بسیار خوبی که در اختیار مهمانان قرار می‌دهد رضایت مسافران را جلب کرده است. هتل پویا دارای رستوران، کافی‌شاپ و تالاری شیک و لوکس می‌باشد که در حال خدمت‌رسانی به مهمانان هتل هستند.

هتل پویا در ۸ طبقه و با ۴۰ واحداقامتی معمولی و ۱۶ واحداقامتی vip میزبان شایسته‌ای برای مهمانان هتل می‌باشد. رستوران و کافی‌شاپ، هتل پویا با کیفیت عالی و مواد اولیه درجه یک، ساعاتی خوشمزه و دلچسبی را برای مهمانان هتل رقم می‌زنند.

رستوران این هتل از بهترین رستوران‌های شهر شناخته شده که با طبخ بهترین غذاهای ایرانی و سنتی توانسته رضایت مهمانان خود را کسب کند. هتل با خدمات و امکانات عالی مانند روف گاردن، فروشگاه صنایع دستی، پارکینگ، لابی، رستوران، کافه و… درجهت رفاه حال مهمانان تلاش می‌کند.

هتل گواشیر

هتل ۳ستاره گواشیر در سال ۱۳۷۰ افتتاح شد و از قدیمی‌ترین هتل های ارزان کرمان به‌شمار می‌رود. هتل گواشیر در سال ۱۳۸۳ به جهت ارتقا سطح کیفی، به‌طور کامل مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل دارای چهار طبقه و ۸۰ واحداقامتی می‌باشد.

هتل گواشیر امکانات قابل قبول و مناسبی را در واحدهای خود جای داده است. کارکنان هتل کاملاً حرفه‌ای و باتجربه بوده و همواره در تلاشند تا آرامش و رفاه را برای مهمانان هتل، فراهم آورند. هتل دارای پارکینگ بوده که البته ظرفیت آن محدود است.

هتل‌های ۲ستاره کرمان

هتل اخوان

هتل دوستاره اخوان یکی دیگر از بهترین هتل های ارزان کرمان است که خدماتی فراتر از یک هتل دو ستاره، در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. هتل اخوان در سال ۱۳۶۳ افتتاح و شروع به فعالیت کرد و در سال ۱۳۸۵ به جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات و امکانات، مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفت.

موقعیت مکانی هتل اخوان دسترسی راحتی به خانه هرندی کرمان و فرودگاه دارد. پرسنل هتل بسیار با تجربه و کاردان بوده و پاسخگوی مهمانان می‌باشند. هتل دارای دوطبقه و ۴۰واحداقامتی است که با امکانات و خدمات مناسبی که در اختیار مهمانان قرار داده، رفاه و آسایش را برای مسافران به ارمغان می‌آورد. پارکینگ و رستوران از دیگر امکانات کلی هتل می‌باشد. 

هتل‌های ۲ستاره کرمان

هتل امین

هتل دوستاره امین از باسابقه‌ترین هتل های ارزان کرمان است. بافت و ساخت این هتل قدیمی بوده اما امکانات و تجهیزات قابل قبول و استانداردی دارد و نمی‌توان توقع امکانات و خدمات بسیار بالایی از این هتل داشت. هتل امین با دوطبقه و ۱۸ واحداقامتی علاوه بر قیمت مناسب، امکانات قابل قبول و خوبی داشته که مورد رضایت مهمانان و گردشگران قرار گرفته است.

یکی دیگر از مزیت‌های هتل امین، موقعیت مکانی آن می‌باشد  که گردشگران به‌راحتی می‌توانند از اماکن دیدنی کرمان بازدید کنند. واحدهای اقامتی هتل با امکانات و خدمات کامل و استاندارد، مانند سرویس خواب، سرویس تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، میز غذاخوری و… در اختیار مهمانان هتل می‌باشد.

از امکانات کلی هتل می‌توان لابی، نمازخانه، رستوران و… را نام برد. هتل دارای آسانسور و پارکینگ نمی‌باشد و اگر با خودروی شخصی سفر کرده‌اید و نگران جای پارک اتومبیل خود هستید بهتر است در هتل دیگری که دارای پارکینگ بوده اقامت کنید. 

هتل آپارتمان آسام

هتل آپارتمان دوستاره آسام در سال ۱۳۹۶ تاسیس شد که هتلی نوساز و جدید به‌شمار می‌رود. به همین دلیل نما ساختمان و امکانات هتل شیک و به‌روز است. این هتل با چهارطبقه و ۱۶ واحداقامتی، امکانات و خدمات کامل و مناسبی را فراهم کرده تا مسافران اقامت خوشی را در این هتل داشته باشند.

هتل آسام  افراد مجرد بومی را پذیرش نمی‌کند و به‌همین دلیل دارای محیطی آرام و خانوادگی می‌باشد. موقعیت مکانی مناسب هتل آسام، باعث شده تا دسترسی راحتی به اماکن مهم شهر داشته باشد. هتل آسام در لیست هتل های ارزان کرمان قرار دارد. 

هتل کرمانیا

هتل دوستاره کرمانیا در یک طبقه و با ۱۴واحداقامتی، در سال ۱۳۹۷ در یک ساختمان قدیمی تاسیس شده است، به‌همین علت نمای بیرون هتل کمی قدیمی به نظر می‌رسد. اما طراحی و فضای داخلی هتل امروزی و مدرن است.

نظافت هتل همیشه به موقع انجام شده و این مورد، رضایت مهمانان را به خود جلب کرده است. نسبت به امکانات هتل نباید سخت گیر بود زیرا به اندازه استاندارد یک هتل دوستاره امکانات در اختیار مهمانان قرار داده است. هتل کرمانیا تا اماکن دیدنی و تاریخی کرمان فاصله چندانی ندارد.

هتل ناز

یکی دیگر از هتل های ارزان کرمان، هتل دوستاره ناز می‌باشد که در زمره قدیمی‌ترین و ارزان‌ترین هتل‌های کرمان قرار گرفته است. این هتل با ۳طبقه و ۲۸ واحداقامتی، پذیرای مهمانان هتل می‌باشد. موقعیت مکانی هتل ناز بسیار عالی بوده و دسترسی آسانی به اماکن تاریخی و دیدنی کرمان دارد. نمای بیرونی و داخلی هتل با وجود بازسازی که در سال ۱۳۸۰ انجام شده باز هم قدیمی بوده و باید انتظاری در حد هتل دوستاره از آن داشت.

مطلب مفید بود ؟ ۲ ۳

شما هم بخوانید