تکنولوژی‌های نو را در سال جدید به خانه دعوت کنید!

تکنولوژی‌های نو را در سال جدید به خانه دعوت کنید!

چیزی به سال نو نمانده است و همه منتظر جذابیت‌های جدیدی هستیم که سال جدید می‌تواند برای ما به دنبال داشته باشد. حتما شما هم قبل از ورود به سال جدید بیش از هر چیز به فکر خانه‌تکانی و آماده کردن خانه برای سال جدید هستید.

ممکن است برخی از لوازم خانگی نیاز به تعمیر داشته باشند و یا اینکه کاملا کهنه شده باشند و قابل استفاده نباشند. بهتر است تا قبل از آغاز سال نو نگاهی به ابزارها و لوازم اطراف خود در خانه بیاندازید و هر چیزی که نیاز به تعمیر دارد، تعمیر کنید. همچنین لوازم کهنه را به استراحتی طولانی مدت بفرستید. آن‌ها به اندازه کافی به وظایف خود عمل کردند!

امسال بیشتر از گذشته به فکر تغییراتی جذاب در آشپزخانه باشید. آشپزخانه قلب هر خانه است و همه ما بدون اینکه بدانیم، بعد از ورود به خانه به سمت آشپزخانه کشیده می‌شویم. واقعا چرا؟!

اگر شما هم به محیط آشپزخانه و تغییری جذاب در آن اهمیت می‌دهید، در ادامه این نوشتار همراه ما بمانید. گزینه‌های جذابی برای تغییر در آشپزخانه و بهبود حال و هوای آن وجود دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

تکنولوژی‌های نو را به آشپزخانه بیاورید!

بیایید امسال بیشتر از گذشته به پختن کیک توجه کنید! مهم‌ترین ابزار در هر آشپزخانه، ابزار و وسایل پخت‌وپز محسوب می‌شوند. در این میان برای ورود به سال جدید تصمیم بگیرید که بیشتر از گذشته کیک بپزید و بچه‌ها را خوشحال کنید. ممکن است آن‌ها عاشق پیتزا باشند، بنابراین امسال زمان خوبی است تا بچه‌ها را به سمت آشپزخانه بکشید و پیتزاهای خوشمزه‌ای برای آن‌ها آماده کنید.

در حال حاضر ابزارهای متفاوتی برای پخت کیک و پیتزا در اختیار شما قرار دارد. البته ممکن است دوست داشته باشید کار خودتان را کمی سخت کنید و بدون تکنولوژی و فقط با ابزارهای ابتدایی مانند قابلمه، کیک و پیتزا بپزید. اگرچه این روش هم امکان‌پذیر است، اما کیفیت و سرعتی که لوازم آشپزخانه مناسب به شما می‌دهند، ندارد.

برای پخت کیک اولین ابزاری که به آن نیاز دارید، بک اجاق‌گاز فر دار است. همچنین می‌توانید از توستر و یا مایکروفر استفاده کنید. ولی گزینه جذابی که مطابق با تکنولوژی‌های روز می‌تواند بهترین کیک و پیتزا را به شما ارائه بدهد، سولاردوم است.

با استفاده از یک سولاردوم خواهید دید که لذت آشپزی بیشتر از چیزی است که تصور می‌کنید. همه چیز در مسیر تکنولوژی پیش می‌رود و کیفیت، سرعت و خوشمزگی همزمان با هم روی میز غذا آماده است.

البته نمی‌توان انکار کرد که قیمت سولاردوم بیشتر از اجاق‌گاز فر دار و یا مایکروفر و توستر است. اما کیفیت بسیار بالاتری دارد. همچنین برای خرید یک سولاردوم عالی می‌توانید به سراغ خرید قسطی مایکروویو سولاردوم ال جی بروید تا هزینه‌های آن برای شما سنگین نباشد و در طول زمان به‌راحتی آن را پرداخت کنید.

هوشمندانه از آشپزخانه مراقبت کنید!

آشپزخانه محلی برای جمع شدن افراد خانواده در کنار هم است. به همین دلیل نظافت، امنیت و هوشمند سازی آن می‌تواند آسایش و رفاه را برای همه افراد خانواده به دنبال داشته باشد. یکی از موضوعات مهمی که در این میان باید به آن توجه کنید، حفظ امنیت این فضا است. خطر نشت گاز مهم‌ترین خطر در این فضا محسوب می‌شود و تمام خانه و افراد ساکن در خانه و حتی همسایگان را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. بنابراین به این موضوع تا جای ممکن اهمیت بدهید.

برای این کار داشتن یک آشپزخانه هوشمند بهترین گزینه برای ورود به سال جدید محسوب می‌شود. بهتر است برای امنیت بیشتر این فضا یک سنسور مادون قرمز در آشپزخانه داشته باشید تا اندازه غلظت گازهای مختلف را تشخیص دهد و از میزان گازهای خطرناک در این فضا مطلع شوید.

این سنسورها به این شکل کار می‌کنند که در صورت وجود گاز با غلظت بیش از اندازه زنگ هشدار دارند و با علائم مختلفی موضوع را به شما هشدار می‌دهند. همچنین بعد از اینکه غلظت گاز به حد متعادل و بدون خطر رسید، آلارم آن به‌صورت خودکار خاموش می‌شود. این سنسور تا حد زیادی می‌توانید امنیت شما را تامین کند.

هوشمندانه پریز انتخاب کنید!

بله پریز برق هم می‌تواند هوشمند باشد و تغییری جذاب و همراه با تکنولوژی در فضای آشپزخانه ایجاد کند. نمی‌توان انکار کرد که پریزها پرکاربردترین ابزار برقی در هر خانه هستند و بدون وجود آن‌ها تقریبا استفاده از برق و حجتی اینترنت امکان‌پذیر نیست.

به عبارت دیگر تمامی وسایل و ابرازهای برقی  و تکنولوژی به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم با پریزها در تماس هستند.

بهتر است به جای پریزهای معمولی از پریزهای هوشمند استفاده کنید. این پریزها در اصل دوشاخه مجزا هستند که آن را به محل پریز معمولی قبلی وصل می‌کنید. همچنین برای استفاده از آن می‌توانید زمان مشخصی را برای روشن و خاموش شدن وسیله برقی تعریف کنید تا پار پریز هوشمند آغاز شود. به همین راحتی!

الکسا، خدمتکار هوشمند شما!

تغییر دکوراسیون خانه با وسایل و ابزارهای مدرن واقعا شگفت‌انگیز است. در این میان الکسا با تکنولوژی های نو و بسیار جذاب به شما امکان می‌دهد که بتوانید به شکل بهتری از این فضا لذت ببرید و آن را تغییر دهید.

به‌طور مثال کافی است از دستار الکسا برای روشن و خاموش کردن چراغ‌های آشپزخانه استفاده کنید و یا اینکه قبل از ورود به خانه قهوه ساز را روشن کنید. در این صورت با آمدن به خانه خدمتکار شما الکسا، بهترین قهوه را آماده کرده است نوش جان کنید.

الکسا روش‌ها و کارهای دیگری نیز می‌تواند انجام دهد. به‌طور مثال آشپزی سرآشپزهای مطرح دنیا را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید مانند آن‌ها غذا بپزید.

برای این کار از الکسا بپرسید که رامسای آشپز مشهور و مطرح، چه روشی برای پخت بهتر مرغ دارد؟ خواهید دید که روش آموزشی رامسای در اختیار شما قرار دارد و تنها لازم است تا به اینترنت متصل باشید تا به دنیایی از اطلاعات دسترسی داشته باشید برای این کار هم خرید بسته های اینترنت هفتگی رایتل گزینه ی مناسبی است.

تکنولوژی واقعا جذاب است و به‌خوبی می‌تواند کارهای ما را زودتر از روالی که تصور می‌کنیم، پیش ببرد. همه چیز با سرعت و کیفیت حرکت می‌کند و علاوه بر آن، امنیت نیز در بالاترین حد خود قرار می‌گیرد.

آغاز سال نو فرصت خوبی برای متصل شدن به تکنولوژی‌های برتر در آشپزخانه است. نظر شما چیست؟ چقدر از تکنولوژی‌های جدید استفاده می‌کنید و لذت می‌برید؟

مطلب مفید بود ؟ ۲ ۰

شما هم بخوانید