جذابیت تماشای آنلاین و آفلاین اسپاتیفای برای کودکان

جذابیت تماشای آنلاین و آفلاین اسپاتیفای برای کودکان

پلتفرم اسپاتیفای مجموعه گسترده‌ای از موسیقی‌ها، پادکست ترانه‌ها و… است. حتی هنرمندان مطرح دنیا نیز در این برنامه برای خود صفحات اختصاصی ایجاد نموده و بهترین و جدیدترین آثار خود را از طریق آن برای طرفداران خود منتشر خواهند کرد. امروزه پیشرفت فراوان در زمینه‌ی موسیقی، باعث شده برای استفاده راحت‌تر کاربران علاقمند به این صنعت، در کنار امکاناتی مانند هدفون، اسپیکر که سخت‌افزاری هستند امکانات نرم افزاری هم بسیار مورد توجه قرار گرفته شود.

در طی این مسیر شرکت‌های سازنده مختلف، برنامه‌های متنوعی را برای اجرای موسیقی ساخته و به  بازار دنیای مجازی عرضه کرده‌اند.

در حال حاضر موسیقی در سراسر دنیا کاربران بسیاری دارد و کمتر کسی پیدا می‌شود که دنبال کننده این هنر باشد و با برنامه‌های مرتبط با آن از جمله اسپاتیفای آشنایی نداشته باشد که  نظر علاقمندان بسیاری را به خود جلب کرده است.

در این مقاله به بررسی ویژگی‌های برنامه اسپاتیفای و قابلیت‌های جذاب آنلاین و آفلاین آن پرداخته‌ایم، از شما عزیزان درخواست داریم برای کسب اطلاعات جامع‌تر در این زمینه تا انتهای مطلب همراه با ما باشید.

 اسپاتیفای چیست؟

قبل از بیان توضیحات لازم در رابطه با نسخه‌های مختلف اسپاتیفای دریافتید که این برنامه یک سرویس استریم موسیقی، پادکست و حتی ویدیو است، بهتر است بدانید که اسپاتیفای تولید شده در کشور سوئد توسط شرکتی به نام Spotify AB است و و در اکتبر ۲۰۰۸ از اولین نسخه این برنامه رونمایی شده است.

نسخه‌های اسپاتیفای به دو صورت رایگان و اشتراکی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، که منظور از نسخه اشتراکی همان اسپاتیفای پرمیوم است. این پلتفرم از سازگاری بسیار بالایی با ویندوز، اندروید و iOS برخوردار است و این امر دسترسی کاربران که از گوشی‌های هوشمند با سیستم‌عامل مختلف استفاده می‌کنند را راحت‌تر می‌کند.

کاربران با استفاده از اسپاتیفای امکان  دسترسی به بیش از ۳۵ میلیون آهنگ را در سراسر دنیا خواهند داشت. همچنین کاربران قادر هستند بر اساس نام هنرمند، نام آلبوم، یا حتی سبک مورد علاقه خود، آهنگ یا ویدیوهای مورد نظرشان را جست‌وجو کرده و از شنیدن آن‌ها لذت ببرند و موارد مورد علاقه خود را با دیگر کاربران یا دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارند.

حتی هنرمندان نیز می‌توانند از پخش آثار خود در این برنامه هزینه‌ای را دریافت کنند که در این صورت حق استفاده از آثار آن‌ها محفوظ خواهد ماند.

تفاوت اسپاتیفای پرمیوم و عادی

همان‌طور که در بخش قبل اشاره کردیم، اسپاتیفای دو نسخه رایگان و اشتراکی یا همان پرمیوم را در اختیار کاربران قرار داده است. در نسخه رایگان یا عادی، کاربران می‌توانند از امکانات بسیاری استفاده نمایند. نسخه عادی با استفاده از اپلیکیشن‌های تلفن‌های هوشمند، نرم افزار کامپیوتر یا وب سایت قابل دسترس خواهد بود. برای کاربرانی که از نسخه عادی استفاده می‌کنند محدودیت‌هایی وجود دارد که در نسخه پرمیوم رفع شده است.

از جمله این عوامل که ممکن است برای افراد خوشایند نباشد این است که احتمال پخش موسیقی به صورت بهم ریخته وجود دارد و کاربران تنها می‌توانند شش آهنگ را در یک ساعت رد کنند.

همچنین مشاهده تبلیغات اضافی و محدودیت استفاده از رادیوی اسپاتیفای هم یکی از مواردی است که در اشتراک رایگان ایجاد می‌شود. البته کاربران اشتراک رایگان به لیست‌های پخش  روزانه دسترسی دارند و توانایی کشف موسیقی‌های جدید و اشتراک‌گذاری آن‌ها را خواهند داشت.

تفاوت اسپاتیفای پرمیوم و عادی

اما برای استفاده از اشتراک پرمیوم افراد موظف به پرداخت هزینه‌ای به صورت ماهیانه، سه ماهه، شش ماهه یا یک ساله هستند. در اسپاتیفای پرمیوم کاربران اجازه‌ی استفاده بدون محدودیت را در این برنامه دارند و تبلیغات را به شکل اجباری مشاهده نمی‌کنند. کاربران می‌توانند از اکانت پرمیوم هم  در کامپیوتر، تلفن همراه یا تبلت استفاده کنند

. کاربران پرمیوم قادر هستند لیست‌های پخش را جست‌وجو کرده و بشنوند. یا این‌که لیست‌های پخش اختصاصی خود را بسازند و ویرایش کنند یا به اشتراک بگذارند. علاوه بر این کاربران پرمیوم قابلیت دانلود موارد مورد علاقه و پخش آن‌ها را در زمانی که آفلاین هستند با کیفیت بسیار بالاتر از نسخه عادی خواهند داشت.

خرید اسپاتیفای برای کاربران ایرانی

با توجه به علاقه بسیاری از افراد به استفاده از مزایای اسپاتیفای در سراسر جهان، در کشورمان ایران نیز افراد بسیاری به استفاده از این پلتفرم تمایل  دارند.

سایت‌ها و شرکت‌های مختلفی در ایران در زمینه فروش نسخه اورجینال برنامه‌های مختلف فعالیت دارند. با در نظر گرفتن تحریم بسیاری از پلتفرم‌ها در ایران، برای خرید اکانت اسپاتیفای بعد از پرداخت هزینه و خرید خدمات از سایت‌های معتبر یک اکانت پرمیوم تحویل کاربران داده می‌شود که با سرعت بالا و بدون قطعی امکان استفاده از این برنامه را برای کاربران فراهم می‌نماید.

قیمت اکانت اسپاتیفای

همان‌طور که توضیح دادیم اسپاتیفای پرمیوم به صورت ماهیانه، سه ماهه، شش ماهه یا یک ساله قابل خریداری است که افراد با توجه به انتخاب بازه زمانی مورد نظر خود نسبت به پرداخت هزینه اکانت باید اقدام نمایند.

کاربران می‌توانند اسپاتیفای را به صورت طرح انفرادی یا خانوادگی خریداری کنند. در این بین ممکن است قیمت شرکت‌های مختلف به نسبت خدمات مورد ارائه و میزان پشتیبانی از کاربران خود متفاوت باشد.

جمع بندی

در این مطلب برای شما عزیزان قابلیت‌های جذاب استفاده از اکانت اسپاتیفای را مورد بررسی قرار دادیم.

این برنامه قابلیت‌ها و ویژگی‌های جذابی دارد. برای استفاده از مزایای این برنامه بدون محدودیت به شما پیشنهاد می‌کنیم اکانت پرمیوم اسپاتیفای را خریداری کنید.

شما هم بخوانید