معرفی رستوران ساحل کرمان + عکس و لوکیشن و منوی غذا

معرفی رستوران ساحل کرمان

اگر ساکن کرمان هستید یا قصد سفر به این شهر زیبا و فوق‌العاده را دارید، لازم است اطلاعات مفصلی درباره رستوران‌های سنتی و مدرن این شهر به دست آورید!

شهر کرمان با داشتن چندین رستوران سنتی و مدرن بسیار مشهور در ایران، یکی از بهترین مقاصد گردشگری آشپزی است. مخصوصا با وجود غذاهای سنتی بسیار خوشمزه نظیر بزقورمه، شهر کرمان می‌تواند شما را با مزه‌های جدید و بی‌نظیری آشنا سازد.

مجموعه غذایی ساحل

اگر به لیست‌های معرفی بهترین رستوران های کرمان نگاه کرده باشید، بدون شک به نام رستوران ساحل برخورده‌اید. رستوران ساحل از جمله رستوران‌های گران‌قیمت شهر کرمان است و با بهره‌مندی از منوی بسیار متنوع، کافی‌بار، غذاهای سنتی استان کرمان و نوشیدنی‌های سرد بسیار خوشمزه، یک رستوران عالی برای گردشگران است.

در رستوران ساحل به انواع غذاهای دریایی دسترسی خواهید داشت.

در رستوران ساحل به انواع غذاهای دریایی دسترسی خواهید داشت.

رستوران ساحل از جمله انواع رستوران کرمان است که به یک مجموعه بزرگ‌تر متعلق بوده و می‌تواند خدماتی فراتر به شما ارائه دهد. برای مثال تالار ساحل کرمان به همین مجموعه تعلق دارد؛ تالار ساحل یکی از تالارهای لاکچری و بسیار جذاب در این شهر است و می‌تواند میزبانی حرفه‌ای برای مراسمات بزرگ‌تر شما باشد. این تالار در سه‌راه سیلو، کند راه اول سمت راست قرار دارد.

ظرفیت رستوران ساحل ۵۰ نفر است و مناسب مراسم‌های بزرگ نیست؛ هرچند برای مراسمات کوچک‌تر می‌توان فضای رستوران را نیز رزرو کرد. البته رزرو رستوران برای برگزاری مراسم در روزهایی غیر از آخرهفته و مناسبت‌ها امکان‌پذیر خواهد بود. خانه وزیر کرمان از دیگر رستوران‌های لاکچری شهر کرمان است و اگر به دنبال بهترین‌های کرمان هستید، خانه وزیر یکی از گزینه‌های ایدئال پیش روی شما خواهد بود.

رستوران ساحل در محدوده والفجر، حمزه، هزارویکشب، شفا و پرستار قرار دارد و آدرس دقیق آن بلوار حمزه بین کوچه ۷ و ۹ است. برای تماس تلفنی با مجموعه ساحل می‌توانید با تلفن ۳۶۷۸ تماس بگیرید. رستوران ساحل رزرو تلفنی دارد و البته امکان خرید آنلاین نیز برای شما وجود خواهد داشت. ساعات کار رستوران ساحل ۱۱:۳۰ تا ۱ بامداد است و در تمامی این ساعات شما می‌توانید به این رستوران مراجعه نمایید.

از دیگر امکاناتی که این رستوران را برای گردشگران جذاب می‌سازد، بهره‌مندی رستوران ساحل از پارکینگ است؛ از آنجایی که این رستوران در مناطق شلوغ شهر قرار دارد، در برخی ساعات ممکن است پیدا کردن جای پارک کمی مشکل باشد؛ خوشبختانه این مشکل با راه‌اندازی پارکینگ برطرف شده است.

در بخش بعدی به محیط و طراحی داخلی رستوران ساحل می‌پردازیم.

طراحی داخلی رستوران ساحل

درباره محیط و طراحی داخلی این رستوران باید گفت که از لحاظ متراژ و گستردگی فضا، این رستوران در لیست رستوران‌های کوچک و متوسط قرار می‌گیرد.

این رستوران با ظرفیت حدود ۵۰ نفر، متراژ چندان بزرگی ندارد. از سویی فضای باز نیز دارد اما متراژ آن نیز چندان بزرگ نیست. درباره دکوراسیون داخلی رستوران ساحل باید گفت طراحی آن مدرن است.

رستوران ساحل از طراحی مدرن داخلی بهره می‌برد.

رستوران ساحل از طراحی مدرن داخلی بهره می‌برد.

هرچند بسیاری از غذاهای رستوران ساحل ایرانی و سنتی است و به نوعی می‌توان آن را در زمره رستوران‌های سنتی به حساب آورد، دکوراسیون داخلی آن مدرن است. اگر به فضاهای تماما سنتی علاقه دارید، معرفی بهترین رستوران های سنتی کرمان h ttps://blog.snappfood.ir/رستوران-های-سنتی-کرمان/  را ببینید.

در مجموع فضای داخلی رستوران ساحل زیبا و چشم‌نواز است و در مجموع فضای آرامش‌بخشی دارد.

همچنین امکان سفارش غذا کرمان https://snappfood.ir/service/restaurant/city/Kerman?page=0 و به طور کلی شهرهای غیر تهران خیلی گسترده نیست و اگر هم امکان‌پذیر باشد در مورد کیفیت آن چون و چرا وجود دارد.

شما می‌توانید به صورت آنلاین از رستوران ساحل کرمان غذا سفارش دهید و نگران کیفیت دریافتی غذای خود نباشید.

سرو غذا در رستوران ساحل

آنچه به شما نشان می‌دهد رستوران ساحل یک رستوران سنتی و نه مدرن است، بیش از هرچیز به شیوه سرو غذای آن مرتبط می‌شود. اغلب غذاهای این رستوران و مخصوصاً کباب‌های آن نه در ظرف‌های معمولی که در سینی‌های بزرگ سنتی سرو می‌شود و از این جهت رستوران ساحل یک گزینه ایدئال برای طرفداران غذاهای ایرانی خواهد بود. اما اگر به دنبال یک فست‌فودی حرفه‌ای با غذاهای مدرن و فوق‌العاده هستید، حتما سری به فست‌فود گاورس کرمان بزنید.

البته سرو غذا در این مجموعه به دو شیوه انجام می‌شود: معمولی و فوری. اگر غذای انتخابی شما به منوی فوری اختصاص داشته باشد، غذای شما در ظرف‌های معمولی سرو خواهد شد و نه در ظروف سنتی؛ بدین ترتیب امکان انتخاب شیوه غذا برای شما وجود دارد.

از سوی دیگر باید به دورچین‌های بسیار جذاب آن نیز اشاره کنیم: ریحان تازه یا سبزی خوردن، لیموترش، ترشی کلم، سس مخصوص هر غذا، پیاز، پیاز سرخ‌شده، گوجه کبابی و… از جمله دورچین‌های خوشمزه غذاهای این مجموعه هستند.

یک موضوع دیگر که این رستوران را در بین رقبای خود در شهر کرمان متمایز می‌کند، بهره‌مندی آن از دسرهای بسیار خاص و همچنین منوی بار سرد و گرم است. شما می‌توانید در این رستوران به دسرهای بسیار خوشمزه‌ای دسترسی داشته باشید؛ همچنین چند گزینه برای پیش‌غذا نیز در دسترس شما خواهد بود که از جمله آن‌ها می‌توان به بزقورمه که غذای سنتی کرمان است اشاره کرد.

بزقورمه رستوران ساحل بسیار خوش‌پخت و خوش‌طعم بوده و از جمله گزینه‌های محبوب در بین کرمانی‌هاست. از سوی دیگر وجود انواع سردنوش‌های مدرن و سنتی در منوی این رستوران، منوی آن را بسیار متنوع و جذاب ساخته و باعث شده به یکی از بهترین مقاصد گردشگری این شهر تبدیل شود. در قسمت بعدی منوی این رستوران را مشاهده کنید.

پیش‌غذا و غذاهای اصلی

این رستوران انواع غذاهای سنتی، کباب‌ها و غذاهای دریایی را با بهترین کیفیت برای شما آماده می‌کند.

ماهیچه گوسفندی

گردن گوسفندی

ژیگو گوسفندی

زبان گوساله

بشقاب دریایی

کباب سلطانی

بلدرچین

کباب وزیری

ماهی کباب شیر

ماهی قزل آلا کبابی

ماهی شیر سرخ شده

میگو سوخاری

میگو پفکی

ماهی قزل آلا سرخ شده

رولت گوشت

مرغ ربی

مرغ زعفرانی

فیله مرغ سرخ شده

بره کباب

جوجه کباب مخصوص

لقمه کباب

شیشلیک

بال کباب

زرشک پلو

شیرین پلو

باقلاپلو

منو روزانه

منو روزانه رستوران ساحل شامل غذاهایی است که تنها در روزهای خاصی از هفته پخت می‌شوند.

خورشت قیمه بادمجان (شنبه)

خورشت قلیه ماهی هوور (یکشنبه)

خورشت قرمه سبزی

خورشت بادمجان (سه شنبه)

قیمه نثار قزوین (چهارشنبه)

خورشت فسنجان

شوید پلو با تکه های مرغ (شنبه)

کلم پلو شیرازی (یکشنبه)

ته چین مرغ (یکشنبه)

استانبولی پلو (سه شنبه)

گوجه پلو (چهارشنبه)

ته چین گوشت (چهارشنبه)

نخود پلو با گوشت (پنجشنبه)

عدس پلو( جمعه)

بزقرمه (پنجشنبه،جمعه)

کشک بادمجان

سوپ جو

رستوران ساحل در مرکز شهر کرمان قرار دارد.

رستوران ساحل در مرکز شهر کرمان قرار دارد.

دسرها

دسرهای خاص و خوشمزه ساحل را در ادامه مشاهده کنید:

دسر تیرامیسو

دسر سوهان

دسر پان اسپانیایی

دسر پارافه موز

نوشیدنی‌های سرد طبیعی

علاوه بر انواع نوشابه، ماءالشعیر و دوغ‌های محلی، می‌توانید این سردنوش‌ها را نیز در رستوران ساحل سفارش دهید:

آب پرتقال

موهیتو

لیموناد

لیمو ریحان

به لیمو

لیمو دارچین

لیمو دارچین

لیمو زنجبیل

لیمو زنجبیل

سفارش آنلاین از بیرون بر ساحل کرمان

به طور کلی دو روش تهیه غذای بیرون‌بر از رستوران ساحل وجود دارد:‌ ۱. خرید مستقیم از رستوران به صورت بیرون‌بر و ۲. سفارش آنلاین.

اگر عجله دارید قطعاً راه اول برای شما مناسب‌تر است؛ اما اگر فرصت کافی دارید می‌توانید از خدمات آنلاین این رستوران بهره بگیرید که عملکرد آن عالی است.

در ضمن رستوران ساحل می‌تواند برای تهیه غذای مراسمات نیز با شما همکاری کند.

اطلاعات بیشتر اسنپ فود:

● بلاگ اسنپ فود: https://snappfood.ir/blog/مجله-اینترنتی/

● آدرس سایت :   https://snappfood.ir/

● آدرس اینستاگرام :  https://www.instagram.com/snappfood_ir/   

● آدرس اپ اسنپ فود: https://snappfood.ir/app 

در فصول گرم می‌توانید در فضای آزاد رستوران غذای خود را سرو کنید.

در فصول گرم می‌توانید در فضای آزاد رستوران غذای خود را سرو کنید.

از آنجایی که مجموعه غذایی ساحل ارسال با پیک دارد و بخش پیک موتوری آن تاکنون به خوبی توانسته‌ است رضایت مشتریان را جلب کند، شما می‌توانید به طور آنلاین از این رستوران غذا سفارش دهید و ظرف مدت‌ زمان نسبتاً کوتاهی به غذای گرم خود دسترسی داشته باشید. همچنین امکان سفارش سردنوش‌ها و دسرهای این رستوران نیز به طور آنلاین فراهم است.

دسترسی آنلاین به رستوران‌های سرتاسر ایران!

اگر می‌خواهید از رستوران ساحل یا هر رستوران دیگری در سرتاسر ایران خرید کنید، شما می‌توانید از اسنپ‌ فود کمک بگیرید! اگر شما به رستوران ساحل کرمان یا سایر رستوران‌های گران‌قیمت شهر کرمان رفته‌اید، می‌توانید تجربه خود را در قسمت کامنت‌ها با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. از همراهی شما متشکریم.

مطلب مفید بود ؟ ۳ ۰

شما هم بخوانید