ملی پیامک چیست؟ معرفی خدمات پیامکی Melipayamak

ملی پیامک چیست؟ معرفی خدمات پیامکی Melipayamak

اگر کسب‌وکاری دارید و به فکر تبلیغات کارتان هستید، حتما دربارۀ بازاریابی پیامکی شنیدید، این روش بازاریابی که به آن اس ام اس مارکتینگ هم می‌گویند، این امکان را به شما می‌دهد تا با تعرفه مناسب و مقرون‌به‌صرقه بتوانید در سطحی وسیع برای افراد مختلف و محله‌های متفاوت پیامک تبلیغاتی ارسال کنید تا محصولات و خدماتتان را به آن‌ها معرفی کنید.

اگر برایتان این سوال پیش آمده که برای این روش باید چه کنید، جواب شما مراجعه به شرکت‌های ارائه دهندۀ سامانه‌های اس ام اسی برای دریافت پنل ارسال پیام کوتاه است.

این شرکت‌ها معیارهای مختلفی را برای بهترین سامانه ارسال پیام کوتاه دارند و ما تلاش کردیم که همۀ این معیارها را برای ارائۀ پنل پیامکی یکجا در سامانه ملی پیامک جمع کنیم، تا با اطمینان بیشتری از این روش تبلیغاتی استفاده کنید. در ادامه هم تنها چند مورد مهم از خدمات ملی پیامک را برای معرفی بهتر این سامانه برایتان آوردیم!

ارائه خطوط اختصاصی برای ارسال پیام

یکی از خدماتی که سامانه ملی پیامک در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، ارائه خطوط اختصاصی برای ارسال پیام است. خطوط اختصاصی ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند سرعت بالا در ارسال پیام، قابلیت دریافت گزارش دقیق، تعرفه مناسب برای پیام‌ها و … را دارند، اما از همه مهم‌تر اینکه خطوط اختصاصی فقط برای کسب‌وکار خودتان است.

ارسال انبوه پیامک، برای هر هدف تبلیغاتی که دارید

اگر پیام‌های زیادی را به دفعات متعدد برای مشتری ارسال می‌کنید، به پنل پیامکی احتیاج دارید تا برای هر کمپین تبلیغاتی، پیام  هدفمند ارسال کنید.

ملی پیامک به کسب‌وکارها این امکان را داده تا بتوانند بر اساس شهر و استان، محله و منطقه، کدپستی و مشاغل و اصناف مختلف پیامک انبوه ارسال کنند.

علاوه‌بر این، بعد از ارسال هر پیام ملی پیامک امکان گزارش‌گیری را در اختیارتان قرار می‌دهد، در نتیجه می‌توانید فایل گزارش را دانلود کنید، پیام‌های ارسال شده، ارسال نشده، گوشی‌های خاموش و کلی اطلاعات جزئی را بررسی کنید و از تحلیل آن برای ارسال‌های بعدی استفاده کنید.

وب سرویس ملی پیامک

یکی از خدمات مهم سامانه ملی پیامک وب‌سرویس است. شما با استفاده از وب‌سرویس می‌توانید وب‌سایت یا نرم‌افزار خود را به سامانه ملی‌پیامک وصل کنید، و در زمان مورد نیاز اقدام به ارسال، دریافت یا مدیریت پیام‌ها کنید. معمولا برای فروشگاه‌های اینترنتی که نیاز به حساب کاربری، ارسال رمز عبور و کد تائید دارند، وب‌سرویس یکی از خدمات ضروریست.

ارسال پیام صوتی

در صورتی که نمی‌خواهید برای مخاطب پیامک متنی بفرستید، ملی پیامک شرایط ارسال پیام صوتی را به شما معرفی می‌کند.

در ضمن، علاوه‌بر ‌اینکه امکان بارگذاری فایل صوتی را در پنل دارید، می‌توانید متن موردنظرتان را بنویسید تا سامانه ملی پیامک متن را به صورت خودکار تبدیل به گفتار سلیس کرده و پیام صوتی را به کاربر ارسال کند.

نمایندگی پنل اسم ام اس ملی پیامک

با دریافت نمایندگی ملی پیامک ، می‌توانید درآمدزایی داشته باشید. سامانه ملی پیامک این امکان را فراهم کرده تا با دریافت نمایندگی، شما نیز سامانه‌ای مشابه سامانه ملی پیامک داشته باشید که همه امکانات کاربری و مدیریتی آن با نام برند خودتان است.

با گرفتن نمایندگی از ملی پیامک شما هم سامانه مدیریتی برای ایجاد کاربر دارید و هم با خریدن بسته پیشرفته نمایندگی، می‌توانید وب‌سایت اختصاصی برای امکانات، تعرفه‌ها و بسته‌های کاربران خود را داشته باشید. همچنین، به عنوان نماینده ملی پیامک درآمدزایی مخصوص را دارید، یعنی می‌توانید:

● بخشی از درآمد را با فروش پنل پیامکی داشته باشید

● با فروش خط اختصاصی به درآمد برسید.

● از طریق پیامک ارسالی کاربران کسب درآمد کنید، یعنی هر چه تعداد اس ام اس ارسالی بیشتر باشد تعداد کاربران هم بیشتر شده و در نتیجه درآمد هم افزایش پیدا می‌کند.

● خود شما به عنوان نماینده ملی پیامک، نیز می‌توانید با فروش سامانه نمایندگی مجدد درآمدزایی داشته باشید.

پشتیبانی ملی پیامک

پشتیبانی از مشتریان و پاسخگویی به سوالات کاربران، برای ملی پیامک ارزشمند است. بنابراین پشتیبانی سامانه ملی پیامک از نیروهای متعهد و حرفه‌ای تشکیل شده تا همه‌روزه حتی در روزهای تعطیل و جمعه‌ها در محل کار حضور داشته باشند، پاسخگوی تلفن کاربران باشند و مشکلات احتمالی را بررسی کنند.

البته ملی پیامک علاوه بر پشتیبانی، آموزش‌های لازم را نیز برای کاربران تهیه کرده است و در اختیار آنان قرار می‌دهد. آموزش‌ها به صورت فایل Pdf و ویدئوهای آموزشی تهیه شده و در کانال آپارات منتشر شده است.

ملی پیامک همواره با مشتریان در ارتباط است و در صفحه اینستاگرام نیز به آموزش‌های مختلف می‌پردازد. پس اگر در مورد کار با پنل نگران هستید، این را بدانید که محیط کاربری پنل ما بسیار ساده و به زبان فارسی است، تیم پشتیبانی هم تمام آموزش‌های لازم را برای استفاده از پنل در اختیارتان قرار می‌دهد.

تعرفه مناسب ملی پیامک

سامانه ملی پیامک تعرفه ارسال اس ام اس مناسب با نیاز مشتری طراحی کرده است تا هر کس بر اساس هدف تبلیغاتی و حجم پیامک‌های ارسالی‌اش بتواند یکی از پنل‌ها را تهیه کند. در ضمن، روی هر پنل شما تعدادی هم پیامک هدیه دریافت می‌کنید.

ملی پیامک، یکی از بهترین سامانه‌های ارسال پیام کوتاه

ما تنها به بخشی از خدمات ملی پیامک در زمینه بازاریابی پیامکی اشاره کردیم . اگر کسب‌وکار شما پنل اختصاصی خودش را داشته باشد، امکانات بیشتری از جمله ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات، ارسال پیامک از روی نقشه،ارسال پیامک به تفکیک  شماره‌های همراه اول و ایرانسل نیز در دسترس شما خواهد بود.

بدون شک در عرصۀ تبلیغات و بازاریابی دیجیتال هر چیزی که به آن نیاز دارید، در سامانه ملی پیامک برای شما مهیا شده است. برای دریافت فوری پنل می‌توانید در صفحه اصلی سایت ملی پیامک به آدرس Melipayamak.com ثبت‌نام کنید و هر سوالی که دارید را از همکاران من در بخش پشتیبانی با شماره تلفن ۰۲۱۶۳۴۰۴ بپرسید تا برای تهیه پنل پیامکی مناسب کسب‌وکار خود، بهتر تصمیم‌ بگیرید.

مطلب مفید بود ؟ ۶ ۰

شما هم بخوانید