بهترین مکان ها برای عکاسی در تور کیش

بهترین مکان ها برای عکاسی در تور کیش

بهترین مکان ها برای عکاسی در تور کیش مسافرت با ارزانترین تور کیش و نحوه رزرو آنلاین را در سایت فتوکده می خوانید

بهترین مکان ها برای عکاسی در تور کیش

عکس گرفتن یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که افراد در سفرهایشان به آن می پردازند و اگر از حق نگذریم بعضی چیزها واقعاً ارزش عکس گرفتن را دارند.

جزیره کیش یکی از مکان هایی است که شما در هر قدم خود به یک سوژه عکاسی بر میخورید. این جزیره یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در ایران است که سالانه گردشگران زیادی برای تفریح و دیدن جاذبه های گردشگری معروفش به این جزیره سفر می کنند.

اگر قصد سفر با تور کیش را دارید، ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که در سفرتان به کجاها بروید تا عکس های بسیار زیبا و منحصر به فرد بگیرید.

بهترین مکان ها برای عکاسی در تور کیش

کشتی یونانی

بهترین مکان ها برای عکاسی در تور کیش

کشتی یونانی یکی از دیدنی ترین جاهای گردشگری کیش است.

این کشتی بین گردشگران در سراسر دنیا شهرت جهانی پیدا کرده، به طوری که بسیاری از توریست های خارجی برای دیدن این کشتی نسب به رزرو تور کیش اقدام می کنند.

کشتی یونانی به تنهایی می تواند سوژه بهترین عکس های شما باشد.

باغ پرندگان و دلفیناریوم

بهترین مکان ها برای عکاسی در تور کیش

باغ پرندگان و دلفیناریوم کیش از جمله اصلی ترین جاهایی هستند که هر گردشگر در سفر خود با تورهای کیش بازدید از آن ها را در برنامه سفر خود قرار می دهد.

تماشای حرکات نمایشی دلفین ها روی آب فرصتی است که در سفرتان به این جزیره نباید از دست بدهید، علی الخصوص اگر فرزندتان نیز در سفر همراه شما باشد.

در باغ پرندگان کیش حدود ۵۰ گونه پرنده از جمله طوطی، طاووس، پلیکان و دیگر پرندگان زیبا و رنگارنگ وجود دارد که شرایط را برای گرفتن عکس های فوق العاده فراهم می کند.

عکاسی از حرکات نمایشی دلفین ها روی آب نیز سوژه ای ناب برای عکاسی در تور کیش می باشد.

شهر باستانی حریره

شهر باستانی حریره نیز یکی از معروف ترین جاذبه های تاریخی و دیدنی جزیره کیش است که نام آن در فهرست آثار ملی نیز به ثبت رسیده است.

این شهر که در قسمت شمالی جزیره قرار گرفته و در حال حاضر تنها ویرانه هایی از آن به جای مانده است، در واقع یادگار دوران شکوفایی و رونق اقتصادی – تجاری جزیره کیش می می باشد.

در گوشه و کنار این شهر تاریخی، نشانه هایی از معماری دوران قدیم وجود دارد که قدمت آن را حدود ۸ قرن می توان تخمین زد، این شهر باستانی نیز به نوبه خود مکان بسیار مناسبی برای گرفتن عکس های هنری و زیبای شما می باشد.

مطلب مفید بود ؟ ۵ ۰

شما هم بخوانید