نحوه خرید تلگرام پولی و استفاده از امکانات آن

نحوه خرید تلگرام پولی و استفاده از امکانات آن

تلگرام پرمیوم (premium telegram) نسخه ی غیر رایگان برنامه محبوب تلگرام است. این یکی از مهمترین پیام‌هایی است که پاول دورف در کانال خود منتشر کرد. به نظر می‌رسد توسعه دهندگان این اپلیکیشن به دنبال جلب رضایت کاربران خود هستند.

پیش از این گزارش‌های زیادی مبنی بر ناراحتی کاربران از محدودیت‌های تلگرام منتشر شده بود. به همین دلیل تلگرام به دنبال راهی برای حذف یا دست کم کاهش محدودیت‌های کانال ارتباطی خود بود.

طبق ادعای موسس این پیام رسان در نسخه پولی تلگرام محدودیت‌های موجود در بخش چت، رسانه و حتی آپلود فایل تا حد چشمگیری کاهش خواهد یافت.

تلگرام پولی | نحوه خرید نسخه پولی تلگرام

آشنایی با شبکه اجتماعی تلگرام

پیام رسان تلگرام برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ روانه بازار شد. امروزه این اپلیکیشن یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های اجتماعی دنیا محسوب می‌شود. این ادعا تنها یک حرف نیست، بلکه آمارها به خوبی این قضیه را اثبات می‌کنند. طبق آخرین نتایج منتشر شده این شبکه در حال حاضر بیش از ۵۰۰ میلیون نصب فعال دارد.

کمتر اپلیکیشنی توانسته این تعداد نصب را تجربه کند. در داخل ایران نیز تلگرام طرفداران زیادی دارد. هر چند پس از فیلتر این شبکه اجتماعی، تعدادی کثیری از کاربران آن کاهش پیدا کردند، اما هنوز هم بسیاری از افراد از این ابزار برای ارسال پیام استفاده می‌کنند.

لازم به ذکر است telegram خدمات بی نظیری به طرفداران خود ارائه کرده است. امکان ارسال انواع پیام متنی، صوتی و تصویری و همچنین سایر قابلیت‌های این اپلیکیشن توانسته تا حدود زیادی رضایت کاربران را جلب کند. با این وجود محدودیت‌های این شبکه برای بسیاری از افراد ناخوشایند است. به عنوان مثال تا پیش از این هر کاربری تنها می‌توانست از طریق حساب کاربری خود تنها ۲ گیگابایت فایل آپلود کند.

با تمام تفاسیر به نظر می‌رسد این محدودیت‌ها با انتشار تلگرام پولی از بین خواهد رفت. اگر شما نیز به دنبال راهی برای کاهش محدودیت‌های این شبکه هستید، شاید نسخه جدید این محصول بتواند گزینه خوبی برای‌تان باشد.

مروری بر امکانات تلگرام

هیچ اپلیکیشنی به طور اتفاقی مورد استقبال مردم قرار نمی‌گیرد. در این قسمت مروری کلی بر امکانات و خدمات telegram خواهیم کرد. به جرات می‌توان ادعا کرد خدمات این شبکه اجتماعی آنقدر هیجان انگیز و کاربرپسند است که توانسته محبوبیت شگفت انگیزی میان کاربران کسب کند:

ارسال انواع پیام به مخاطبین: یکی از قابلیت‌های بزرگ تلگرام پشتیبانی از انواع پیام‌های متنی، صوتی و تصویری است. در واقع شما هیچ محدودیتی در نوع پیام ارسالی به مخاطبین خود نخواهید داشت.

امکان برقراری انواع تماس: telegram به کاربران خود اجازه می‌دهد از انواع تماس‌های صوتی و تصویری لذت ببرند. این قابلیت در دنیای امروز بسیار کاربردی است.

ساخت چت محرمانه: بسیاری از اوقات تمایل داریم تا فضای ارتباطی بین ما و سایر کاربران رمزنگاری شده باشد. این قابلیت نیز در این پیام رسان گنجانده شده است.

ساخت ربات: به لطف تلگرام امروزه ربات‌های زیادی با کاربردهای گوناگون فعالیت می‌کنند. این ربات‌ها همگی در محیط این برنامه فعال هستند.

ایجاد گروه دوستی: اگر می‌خواهید یک گروه ایجاد کنید و با دوستان خود در ارتباط باشید، این نرم افزار می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد.

ایجاد کانال ارتباطی: کانال های ارتباطی معمولا با اهداف تجاری ساخته می‌شوند. شما می‌توانید با هر هدفی یک کانال ایجاد کنید و فعالیت خود را آغاز نمایید.

سازگاری با انواع دستگاه‌ها: هر چند telegram برای گوشی‌های اندروید و آی او اس توسعه داده شده است، اما بسیاری از نسخه‌های غیر رسمی آن برای کاربران ویندوز نیز در دسترس است. بنابراین این اپ در تمامی دستگاه‌ها اجرا می‌شود.

● …

امکانات پیام رسان تلگرام

آشنایی با تلگرام پولی

تا به اینجا با امکانات بی نظیر telegram آشنا شدید. این شبکه اجتماعی یک کانال ارتباطی قدرتمند است که توانسته مخاطبین زیادی جذب کند. با این حال به نظر می‌رسد تلگرام پولی قصد دارد تا یک دنیای جدید از امکانات و قابلیت‌ها را به کاربران معرفی کند.

نسخه غیر رایگان این اپلیکیشن که به زودی از آن رونمایی خواهد شد، قرار است تا محدودیت‌های کاربران را کاهش دهد. محدودیت‌هایی که هم روی چت‌ها تاثیر گذار خواهد بود و هم روی سایر موارد.

اگر از طرفداران سر سخت این پیام رسان هستید، بی شک می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره این نسخه جدید کسب کنید. همچنین شاید بخواهید بدانید چگونه باید نسخه پولی را نصب کرد.

امکانات تلگرام پولی

هنوز اطلاعات دقیقی درباره قابلیت‌های تلگرام پولی وجود ندارد. بنابراین باید منتظر ماند و دید چه تفاوت هایی بین نسخه پولی و رایگان این شبکه اجتماعی اعمال می‌شود. با این وجود به نظر می‌رسد برخی از امکانات مدنظر تیم توسعه دهنده عبارت باشند از:

● افزایش محدودیت حجم آپلود: تا پیش از این هر کاربری می‌توانست تنها ۲ گیگ فایل بر بستر این شبکه آپلود کند. اما به احتمال فراوان این محدودیت در نسخه جدید این برنامه بیشتر خواهد شد. به این ترتیب میزان حجمی که کاربران قادر به بارگذاری محتوا هستند، افزایش خواهد یافت.

● ری اکشن‌های جذاب: یکی از ویژگی‌هایی که در نسخه جدید مشاهده خواهیم کرد، ری اکشن‌های جدیدی است که تلگرام توسعه داده است. البته اگر بخواهید از نسخه های رایگان استفاده کنید، چنانچه کسی آن‌ها را برای‌تان ارسال کند، می‌توانید آن را مشاهده کنید.

● سرعت و امنیت بیشتر: اگر از کاربرانی هستید که امنیت و سرعت برای‌تان در اولویت قرار دارد، به احتمال زیاد توجه زیادی به این دو فاکتور در نسخه پولی خواهد شد. بنابراین بهتر است از نسخه غیر رایگان استفاده کنید.

● …

نسخه پولی این برنامه یک فرصت برای درآمدزایی تیم تلگرام محسوب می‌شود. با این حال پاول دورف به خوبی می‌داند، حذف دسترسی رایگان به telegram می‌تواند به منزله مرگ تدریجی این اپلیکیشن باشد. به همین دلیل تیم توسعه دهنده قصد دارد تا سرویس رایگان خود را به همراه نسخه پولی آن ارائه دهد.

اما یک چالش بزرگ برای بسیاری از افراد مطرح می‌شود: چگونه باید نسخه پولی این اپ را خریداری کرد؟

استفاده از نسخه پولی telegram با گیفت کارت

اگر از هواداران سرسخت تلگرام هستید، به احتمال فراوان می‌خواهید بدانید چگونه باید نسخه غیر رایگان یا پرمیوم این برنامه را نصب کرد. بهترین گزینه برای کاربران ایرانی استفاده از گیفت کارت‌های اپ استور می‌باشد. شما می‌توانید با استفاده از گیفت کارت حساب فروشگاه خود را شارژ کنید و سپس اقدام به خرید نسخه پولی تلگرام کنید.

نحوه فعال سازی نسخه پولی تگرام با گیفت کارت اپل یا گوگل پلی

گیفت کارت اپل: اگر از گوشی های ios استفاده می‌کنید، باید با استفاده از گیفت کارت اپل حساب اپل استور خود را شارژ کنید و نسخه پولی telegram را دریافت نمایید.

گیفت کارت گوگل پلی: چنانچه از کاربران اندروید هستید نیز باید ابتدا گیفت کارت گوگل پلی تهیه کنید تا با افزایش موجودی گوگل پلی خود، بتوانید نسخه پولی برنامه را نصب کنید.

موبوگیفت، ارائه دهنده انواع گیفت کارت

چنانچه علاقه مند به خرید گیفت کارت گوگل پلی یا گیفت کارت اپل هستید تا بتوانید تلگرام پولی را بر روی گوشی خود نصب کنید، قطعا یافتن یک فروشگاه گیفت کارت معتبر می‌تواند نیاز شما را برطرف کند.

موبوگیفت با ارائه انواع گیفت کارت توانسته یک محیط امن برای شما مشتریان گرامی فراهم کند. بنابراین اگر به دنبال سریع‌ترین و بهترین راه خرید Gift Card هستید، پیشنهاد می‌کنم از خدمات ما استفاده کنید.

بلافاصله پس از خرید گیفت کارت، کد شارژ برای شما پیامک می‌شود و شما می‌توانید حساب کاربری خود را در اپ، فروشگاه و شبکه‌های مختلف شارژ کنید.

شما هم بخوانید