بهترین کیف پول های بیت کوین در سال ۲۰۲۲

بهترین کیف پول های بیت کوین در سال ۲۰۲۲

امروزه بیت کوین دارای طرفداران زیادی در سرتاسر جهان است. این ارز دیجیتال همچنان به رشد محبوبیت خود ادامه می‌دهد. برخلاف آنچه که در خرید سهام یک شرکت رخ می‌دهد، شما می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را از یک صرافی رمزنگاری برداشته و در یک کیف پول خارجی ذخیره کنید.

امروزه افراد زیادی علاوه بر پیش بینی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۲ به دنبال بهترین کیف‌پول‌های بیت کوین هستند که بتوانند سبد دارایی خود را بهتر اداره و مدیریت کنند.

اگر به دنبال خرید و ذخیره بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال هستید، ممکن است دغدغه شما انتخاب بهترین کیف پول بیت کوین باشد. در ادامه ما فهرستی از کیف‌پول‌های بیت کوین را معرفی می‌کنیم که براساس میزان کارمزد، تجربه کاربر، ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده و سایر ویژگی‌ها انتخاب شده‌اند.

کیف پول بیت کوین چیست؟

کیف پول بیت کوین چیست؟

کیف پول بیت کوین مکانی است که پس از خرید از سایت معتبر خرید بیت کوین، آن را در کیف پول ذخیره می‌کنید. همچنین در هنگام استفاده از ارز دیجیتال بیت کوین تراکنش‌های شما را تایید می‌کند. یک کیف پول اطلاعات محرمانه‌ای را نگه می‌دارد که به آن کلید خصوصی می‌گویند.

کلید خصوصی مانع از استفاده شخص دیگری از بیت کوین شما یا تغییر تراکنش توسط شخص ثالث می‌شود. کیف پول جایی است که تمام ارزهای دیجیتال شما در آن نگهداری می‌شود و یا می‌توانید پول فیات را برای استفاده در آینده نگه دارید.

بهترین کیف پول بیت کوین

در ادامه بعترین کیف پول‌های بیت کوین در سال ۲۰۲۲ را معرفی می‌کنیم. برای کسب اطلاعات از نحوه استخراج بیت کوین می‌توانید از سایت Which cryptocurrency mining is profitable? استفاده کنید.

Exodus

کار کردن با این کیف‌پول برای کاربران مبتدی بسیار مناسب است. رایگان بودن و پشتیبانی خوب از مشتری از مهم‌ترین ویژگی‌های کیف‌پول Exodus است.

کیف پولExodus ، بر روی دسکتاپ و موبایل نصب می‌شود و دارای رابط کاربری بسیار ساده است. یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌های Exodus این است که از تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر کیف‌ پولExodus بیش از ۱۵۰ ارز دیجیتال مختلف را پشتیبانی می‌کند.

این کیف پول با رابط کاربری بسیار ساده خود، برای مبتدیانی که تازه وارد فضای ارزهای دیجیتال می‌شوند، کارآمد است. یک ویژگی ضروری برای مبتدیانی که تازه وارد بازاری می‌شوند، پشتیبانی عالی است. به گفته کاربران کیف‌پول Exodus دارای پشتیبانی خوبی است.

در حالی که این کیف پول برای مبتدیان عالی است، Exodus برای کاربران حرفه‌ای‌تر ادعا دارای برخی از ویژگی‌ها نیست. اول اینکه،Exodus  یک کیف پول کاملا متن باز نیست. این موضوع برخلاف ایده بیت کوین و بلاک چین بوده و می‌تواند برای کاربران نگرانی‌های امنیتی ایجاد کند.

Electrum

یکی از کیف پول‌های اصلی بیت کوین، Electrum است. این کیف پول از سال ۲۰۱۱، دو سال پس از ایجاد بیت کوین، وجود داشته و دارای اعتبار زیادی است. این کیف پول در ابتدا فقط برای پلتفرم ویندوز استفاده می‌شد، اما به مرور زمان پیشرفت کرده و امروزه در سایر پلتفرم‌های لینکوس و مک هم ارائه شده است.

پس از اعتراضات کاربران، در سال ۲۰۱۶ از نسخه اندرویدی این کیف پول رو نمایی شد، اما متاسفانه هنوز برای کاربران ios وجود ندارد. همچنین این کیف پول دارای گزینه‌های حرفه‌ای است که برای کاربران پیشرفته مناسب‌تر است.Electrum  متن باز است و حدود ۱۰ درصد از کل تراکنش‌های بیت کوین از این کیف پول انجام می‌شود.

زبان برنامه‌نویسی این کیف پول پایتون بوده که زبانی قدیمی، امن و شناخته‌شده است. Electrum کیف پول اختصاصی برای بیت کوین بوده و از ارزهای دیجیتال دیگر پشتیبانی نمی‌کند. البته نسخه کلون شده این کیف پول از چند ارز دیجیتال بیت کوین کش، لایت کوین، ورج و غیره پشتیبانی می‌کند.

بهترین کیف پول بیت کوین

Mycelium

Mycelium یک کیف پول بیت کوین متن باز و فقط برای موبایل است. در حال حاضر فقط از توکن‌های بیت کوین،ETH  و ERC-20 پشتیبانی می‌کند. از برخی جهات،Mycelium  کاملا شبیه کیف پول Electrum است. برخی از تفاوت‌های این کیف پول نسبت به Electrum این است که Mycelium  فقط برای موبایل بوده و رابط کاربری آسان‌تری نسبت به Electrum دارد.

همچنین دارای چند ویژگی جالب دیگر مانند پشتیبانی از کیف پول سخت افزاری است که به کاربران امکان می‌دهد بیت کوین خود را در یک دستگاه ذخیره‌سازی آفلاین نگه دارند در حالی که هنوز از رابط کاربری Mycelium برای مشاهده دارایی های‌ خود استفاده می‌کنند.

Ledger Nano X

کیف پول Ledger Nano X ، کیف پول سخت افزاری است که از ارزهای مانند بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، بیت کوین کش وغیره پشتیبانی می‌کند. این کیف پول شبیه درایو USB بوده و از طریق USB یا بلوتوث به دستگاه شما متصل می‌شود. بنابراین شما می‌توانید بدون نیاز به رایانه، کیف پول را به دستگاه iOS یا Android خود متصل کنید.

این کیف پول از بیش از ۱۸۰۰ ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند. این کیف پول دارای یک صفحه نمایش بوده که استفاده از آن بسیار راحت است. کاربران یا استفاده از این صفحه نمایش معاملات خود را تایید می‌کنند. امنیت بالا در کنار راحتی استفاده از این کیف پول، باعث بوجود آمدن طرفداران زیاد کیف پول Ledger شده است.

Trezor Model T

Trezor، مانند لجر، نامی مترادف با ذخیره سازی کیف پول سرد ارزهای دیجیتال است. مدل T آن دومین نسل کیف پول‌های سخت افزاری است. مدل T از یک صفحه نمایش لمسی استفاده می‌کند که استفاده از آن برای مبتدیان راحت‌تر از دکمه هایی است که مدل قبلی آن داشت. مانند Ledger،کیف پولTrezor Model T  نیز دارای کابل USB Type-C است که بتوانید به گوشی هوشمند یا رایانه رومیزی خود متصل شوید. در حال حاضر،Trezor Model T  از بیش از ۱۸۰۰ ارز دیجیتال مختلف پشتیبانی می‌کند.

Ledger Nano S

Ledger Nano S اولین نسل کیف پول سخت افزاری است که توسط لجر معرفی شد. این کیف پول یکی از اولین کیف پول‌های سخت افزاری بوده که تاکنون ساخته شده است. این کیف پول با بیش از ۱۸۰۰ ارز دیجیتال سازگار است. این مدل با کابل USB Type-C عرضه نمی‌شود، بنابراین کاربرانی که گوشی‌های هوشمند مدرن‌تری دارند ممکن است در اتصال به دستگاه‌های خود دچار مشکل شوند.

منهای چند ویژگی، مدل Nano S مشابه جانشین خود،Nano X  است. هر دو از یک لیست ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کنند و به نرم افزار Ledger Live دسترسی دارند.Ledger Nano S  با قیمت تنها ۵۹ دلار، فروخته می‌شود. این کیف پول مناسب افرادی است که به دنبال ذخیره ایمن ارز دیجیتال خود با قیمتی منصفانه هستند. همچنین استفاده از آن با Ledger Live بسیار آسان است و آن را به یک محصول ایده‌آل برای کاربران تبدیل می‌کند.

هزینه کیف پول بیت کوین چقدر است؟

هزینه کیف پول بیت کوین چقدر است؟

اگر در کیف پول فقط بیت کوین را ذخیره می‌کنید، استفاده از کیف پول بیت کوین هیچ هزینه‌ای برای شما ندارد. با این حال، کیف شما بسته به تراکنش و نوع کاری که می‌خواهید انجام دهید، هزینه‌های مختلفی از شما دریافت می‌کند. خرید یک کیف پول می‌تواند از ۰ تا ۲۰۰ دلار یا بیشتر هزینه داشته باشد.

کلام آخر

کیف پول‌های گفته شده از بین ده‌ها کیف پول بیت کوین در سرتاسر جهان بررسی شده و بر اساس عواملی مانند امنیت، هزینه‌ها و نظرات مشتریان، بهترین کیف پول‌های سرد و گرم را انتخاب شده‌اند. قطعا امنیت مکانی که شما دارایی‌های خود را در آن قرار می‌دهید، بسیار مهم است. بنابراین مهم است از کیف پولی استفاده کنید که به خوبی مورد استفاده قرار گرفته و دارای پروتکل‌های امنیتی زیادی باشد.

شما هم بخوانید