خرید آلبوم عکس چسبی و ۴ مزیت شگفت انگیز در استفاده از بهترین مدل

خرید آلبوم عکس چسبی و ۴ مزیت شگفت انگیز در استفاده از بهترین مدل

چکیده : نگهداری خاطرات از قدیم جایگاهی ویژه در میان مردم داشته است؛ چه در ذهن و چه در آلبوم های عکس. با رشد تکنولوژی، آلبوم های عکس چسبی جایگزین مدل های ساده می شوند و خرید آنها با وجود دیجیتالی شدن جامعه به مرور حتی زیادتر شده است

آیا شما هم از آن دسته از افراد هستید که هنوز ترجیح می دهند عکس های خود را در آلبوم نگه دارند؟ آلبوم عکس چسبی می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد. این نوع از آلبوم، خصوصیات خاص خود را دارد و در موارد بسیاری از آلبوم های ساده بهتر به نظر می رسند.

اگر شما هم‌ قصد خرید آلبوم عکس چسبی و کسب اطلاعات را دارید، در این مقاله از زبان ناچو با ما همراه باشید، تا ضمن داشتن یک راهنمای خرید عالی، از مطالب مفید این حوزه آگاه شوید‌.

آلبوم عکس چسبی چیست و چه انواعی دارد؟

در قسمت اول از راهنمای خرید آلبوم عکس چسبی بهتر است تا با این مدل آلبوم و انواع آن بیشتر آشنا شوید. آلبوم هایی که از گذشته مورد‌ استفاده قرار می گرفتند،‌ نیاز به چسباندن عکس به صفحه خود را داشتند. عموما چسبیدن عکس توسط خود کاربر انجام می شد. ممکن بود چسب استفاده شده باعث خرابی عکس ها شود و گاهی حتی آنها را پاره می کرد!

به همین دلیل بود که آلبوم‌ عکس چسبی ساخته شد. صفحات این آلبوم ها به گونه ای طراحی شده که دارای چسب خاصی است که به عکس آسیب نمی رساند و یک ورق پلاستیکی روی آن ها را پوشانده است.‌ شما باید ورق‌ را بردارید و عکس ها را روی صفحه چسبانده و سپس دوباره ورق‌ پلاستیکی را روی آن ها بکشید.

 البته باید این موضوع را بدانید که عکس چسبیده شده را نمی توان به راحتی از آلبوم جدا کرد. پس بهتر است تا جای عکس‌ را از قبل مشخص کرده ‌تا یک بار این‌ کار را انجام دهید. برای خرید آلبوم عکس چسبی باید از انواع آن نیز با خبر باشید. پس انواع پر استفاده از این آلبوم را که طرفداران بسیاری دارند در زیر معرفی می کنیم

آلبوم عکس چسبی سیمی

صحافی سیمی برای دفتر یکی از بهترین انواع است چون باعث راحتی کار می شود. می توان آلبوم عکس چسب دار را هم به صورت سیمی ساخت و همان راحتی را از آن انتظار داشت. 

خرید آلبوم عکس چسبی سیمی اما ممکن است با انواع گوناگون آن همراه باشد؛ به عنوان مثال برای بعضی مدلها امکان اضافه کردن یا کم کردن صفحه وجود دارد.

آلبوم عکس چسبی عروسی یا نامزدی

خرید آلبوم عکس چسبی بزرگ برای عروسی یا نامزدی هم می تواند انجام شود. صفحات این نوع از آلبوم معمولا بزرگتر بوده تا هم اینکه سایز عکس بزرگ تر در آن قرار بگیرد و هم تعداد عکس بیشتری را بتوان در آن بچسباند. برای تولد یا کودک هم آلبوم چسبی وجود دارد که قطع آن کوچک تر است و برای سایز عکس کوچک طراحی شده است.

آلبوم عکس چسبی با جلد چرمی

یکی دیگر از ویژگی هایی که برای آلبوم های عکس چسبی در نظر گرفته می شود، جنس جلد آن است. اغلب جلد آلبوم ها، کاغذی یا مقوایی است. با این حال برای اینکه آلبوم نفیس تر به نظر برسد و استحکام بالا نیز داشته باشد، از جلد چرمی استفاده می شود. معمولا آلبوم های عروسی یا نامزدی برای اینکه مدت زمان بیشتری دوام داشته باشد، از جلد چرمی در آن ها استفاده می شود.

آلبوم عکس چسبی با صفحات اضافه

یکی دیگر از مدل های محبوب در خرید آلبوم عکس چسبی، نوعی است که با صفحات اضافه خریداری می شود. این صفحات معمولا برای نوشتن توضیحات برای عکس یا خاطرات قرار داده می شوند. به دلیل داشتن صفحه چسبی، نمی توان این توضیحات را روی آن ها نوشت.

مزایای خرید آلبوم های عکس چسبی

امروزه به دلیل استفاده از گالری گوشی یا آلبوم های عکس دیجیتال، ممکن است عده کمتری از مردم تمایل به خرید آلبوم عکس داشته باشند. اما استفاده از آلبوم عکس چسبی بزرگ یا کوچک مزایایی دارد که شما را به خرید آن ترغیب می کند. این فواید را در زیر نام می بریم:

۱- دوام عالی عکس حتی بعد از سالها

اولین مزیت که برای خرید آلبوم عکس چسبی در نظر گرفته می شود، دوام بیشتر عکس است. همان طور که در بالا بیان کردیم، ممکن است آلبوم های دیگر که از چسب

برای چسباندن عکس استفاده می کنند، به کلکسیون عکس شما آسیب برسانند. هم چنین ممکن است عکس در مجاورت با هوا، واکنش نشان داده و کمرنگ یا محو شود. یک آلبوم عکس چسبی می تواند از خاطرات پرارزش شما در برابر این موارد محافظت کند. این باعث می شود تا شما یادگاری های روزگاران گذشته خود را همیشه در سلامت کامل در دسترس داشته باشید.

۲- نظم دهی به تمامی عکس ها

 اگر به چاپ عکس های خود علاقه دارید و نگران گم شدن یا از دست دادن آن ها هستید، می توانید خرید آلبوم عکس چسبی را امتحان کنید و به عکس های خود نظم دهید. در این صورت به راحتی می توانید تمامی عکس های خود را به صورت یک جا داشته و سریع پیدا کنید.

۳- آلبوم عکس چسبی، یک هدیه عالی

آلبوم چسب دار می تواند یک هدیه عالی نیز در نظر گرفته شود. طرح ها و انواع مختلفی از این آلبوم وجود دارند که می توانید آن ها را بر اساس سلیقه فرد مقابل خود خریداری کرده و هدیه دهید. اگر تعدادی عکس با مخاطب خود دارید، می توانید آن ها را چاپ کنید در یک آلبوم چسبی بزرگ یا کوچک چسبانده و سپس آن را هدیه دهید. این می تواند یک ایده عالی و خاطره انگیز برای کادو دادن باشد.

۴- مقرون به صرفه بودن

خرید آلبوم عکس چسبی می تواند نسبت به استفاده از آلبوم های دیجیتال یا دیگر انواع آلبوم در بازار ارزان تر باشد. بنابراین شما با پرداخت هزینه کمتر می توانید یک آلبوم برای عکس های خود داشته باشید و عکس ها را در آن قرار دهید.

قیمت آلبوم عکس چسبی چقدر است؟

پس از اینکه با انواع آلبوم عکس چسبی آشنا شدیم نوبت به قیمت آن می رسد. همان طور که در بالا بیان کردیم، استفاده از آلبوم های عکس چسبی مقرون به صرفه است و نسبت به دیگر روش های نگهداری عکس ارزان تر در نظر گرفته می شود. با این حال عوامل مختلفی روی قیمت آن می گذارد. به عنوان مثال نوع جلد و صحافی اولین موردی است که برای قیمت در نظر گرفته می شود.

معمولا آلبوم با جلد مقوایی یا کاغذی تک لایه ارزان تر از جلد سخت ضخیم و چرمی قیمت گذاری می شود. قیمت آلبوم عکس چسبی به نوع صفحات آن هم بستگی دارد.

صفحاتی که بدون اسید باشند و از چسب مرغوب تری برای آن ها استفاده شده باشد، معمولا گران تر هستند. با این حال شما با هر بودجه ای می توانید یک آلبوم عکس چسبی برای خود خریداری کنید. برای اطلاع از قیمت ها می توانید به سایت مرجع فروش این نوع از آلبوم مراجعه کرده و قیمت به روز را در سایت ناچو مشاهده کنید.

بهترین راه برای خرید آلبوم عکس چسبی

پس از اینکه اطلاعات کاملی درباره آلبوم های عکس چسبی کسب کردید، نیاز است تا بهترین راه برای خرید آن ها را نیز بدانید. ابتدا باید نوع آلبوم عکس چسبی و هدف از خرید آن را مشخص کنیم و سپس یک فروشگاه عالی را انتخاب کنیم.

گروه هنری ناچو یکی از بهترین تولید کنندگان آلبوم و دفترچه است که آلبوم های عکس چسبی را نیز عرضه می کند. شما می توانید به سایت ناچو با همین نام مراجعه کنید و از محصولات با کیفیت آن دیدن کنید.

آلبوم های چسبی ناچو در طرح های مختلف در این سایت وجود دارند که شما می توانید با خواندت مشخصات آن ها آلبوم مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را خریداری کنید.

این امکان برای شما وجود دارد که قبل از خرید با مشاوران مجرب ناچو صحبت کنید و از آن ها درباره خرید خود کمک بگیرید. هم چنین محصول خریداری شده در تهران به صورت خیلی سریع با پیک و در شهرستان بین ۲ تا ۷ روز کاری ارسال خواهند شد.

 شماره های تماس: ۰۲۱۲۲۱۸۷۴۰۲ فروش – پشتیبانی ۰۹۳۰۲۲۲۰۷۴۷

شما هم بخوانید