خرید اقساطی جهیزیه با چک یا سفته بدون ضامن

فروش اقساطی چیست

در سال‌های اخیر به دلیل بالا رفتن قیمت ارز و تحریم‌های حاکم بر کشور با بالا رفتن قیمت لوازم خانگی روبه‌رو هستیم که این مسئله تنها در رابطه با محصولات خارجی نیست بلکه قیمت کالاهای ایرانی نیز افزایش پیدا کرده است.

خرید اقساطی جهیزیه

برای مثال اگر نگاهی به قیمت محصولات اسنوا در سال ۹۹ بیندازیم متوجه می‌شویم که قیمت‌ها در سال جاری مقداری افزایش پیدا کرده است و در نتیجه امکان تهیه تولیدات این برند و دیگر برندها برای تمامی خانواده‌ها وجود ندارد.

در این شرایط برخی از افراد جهت تهیه لوازم خانگی مورد نیاز خود به دنبال گرفتن وام و یا قرض کردن هستند که این روش‌ها مناسب نیستند و می‌توان گفت خرید اقساطی لوازم خانگی در این شرایط یکی از بهترین گزینه‌ها می‌تواند باشد.

و حال منظور از فروش اقساطی چیست؟ منظور از فروش اقساطی لوازم خانگی این است که فروشنده ابتدا مبلغ کمی از بهای کالا را از مشتری دریافت می‌کند که به اصطلاح به آن پیش پرداخت می‌گویند البته برخی از مکان‌ها فروش اقساطی لوازم خانگی را بدون پیش پرداخت نیز انجام می‌دهند‌.

بعد از این مرحله کالا به مشتری تحویل داده می‌شود و مشتری متعهد می‌شود که باقیمانده بهای کالا را در ماه‌های آینده پرداخت کند که تعداد ماه‌ها و میزان مبلغ اقساط از قبل تعیین شده است.

اگر شما نیز به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی به دنبال خرید لوازم خانگی اقساطی هستید مکان‌های زیادی هستند که برای تمامی اقشار جامعه امکان خرید لوازم خانگی اقساطی در کرمانشاه، خرید لوازم خانگی اقساطی تبریز، خرید لوازم خانگی اقساطی در مشهد، خرید اقساطی لوازم خانگی در اصفهان و در دیگر شهرها را مهیا کرده‌اند که شما با مراجعه به این مکان‌ها در محل زندگی خود می‌توانید خرید اقساطی لوازم خانگی را انجام دهید.

البته تعداد زیادی فروشگاه لوازم خانگی و یا کانال لوازم خانگی قسطی نیز در بستر اینترنت و مجازی فعال هستند که فرآیند خرید اقساطی لوازم خانگی را راحت‌تر کرده‌اند و شما بدون نیاز به حضور و تنها از طریق گوشی، لپ تاپ و کامپیوتر متصل به اینترنت خود به این فروشگاه‌ها متصل شده و به خرید اقساطی کالای مورد نظر خود بپردازید.

شرایط خرید قسطی

همان‌طور که گفتیم تعداد فروشگاه‌هایی که به صورت حضوری و اینترنتی به فروش انواع محصولات لوازم خانگی به صورت قسطی می‌پردازند کم نیست و یکی از تفاوت‌های عمده‌ای که در بین این فروشگاه‌ها وجود دارد این است که شرایط خرید قسطی لوازم خانگی در تمامی آنها به یک شکل نیست.

برخی از فروشگاه‌ها به فروش اقساطی لوازم خانگی بدون بهره و برخی دیگر نیز با بهره می‌پردازند و از نظر میزان مبلغ پیش پرداخت، تعداد اقساط و میزان بهره با یکدیگر متفاوت هستند. یکی دیگر از تفاوت‌هایی که در بین فروشگاه‌ها وجود دارد این است که جهت ضمانت اعتبار از مشتریان چک و سفته دریافت می‌کنند و برخی از آنها می‌خواهند تا مشتری یک یا دو ضامن معتبر را معرفی کنند تا در صورتی که مشتری پرداخت اقساط را به تعویق انداخت بتوانند به صورت قانونی از طریق چک و سفته دریافتی اقدام کنند و یا اینکه ضامن که معرفی کردن به جای آنها پرداخت اقساط را انجام دهند.

فروش اقساطی با چک و بدون چک

فروش اقساطی جهیزیه

یکی از مهم‌ترین اقداماتی که یک تازه عروس جهت شروع زندگی خود باید انجام دهد تهیه و خرید جهیزیه است. بالارفتن قیمت یخچال فریزر، قیمت تلویزیون، قیمت اجاق گاز و دیگر لوازم و کالاهای ضروری و مورد نیاز زندگی زمینه‌ای را برای فعالیت مکان‌های فروش اقساطی جهیزیه در کرج، فروش جهیزیه اقساطی اصفهان، فروش جهیزیه اقساطی در مشهد و دیگر نقاط ایجاد کرده است.

این مکان‌ها با فروش اقساطی جهیزیه باعث شده‌اند تا زوج‌های جوان برای تهیه کالاهای مورد نیاز خود زیر بار قرض و وام نروند و بتوانند لوازم خانگی دلخواه خود را خریداری کنند. ولی متاسفانه مشکلی که معمولا در مراجعه به این مکان‌ها وجود دارد این است که شاید تنوع محصولات در آنها بالا نباشد و یا فقط در زمینه فروش اقساطی محصولات مارک خاصی فعالیت داشته باشند و یا اینکه شرایطی خرید اقساطی لوازم خانگی در آنها به گونه‌ای است که با شرایط تمامی زوج‌ها همخوانی ندارد و به مشکل بربخورند.

یکی از مکان‌هایی که بدون این مشکلات و دردسرها می‌توانید خرید اقساطی جهیزیه را انجام دهید فروشگاه اینترنتی سل است. در فروشگاه سل تنوع بالایی از انواع محصولات لوازم خانگی از برندهای ایرانی و خارجی با تضمین کیفیت و تضمین قیمت به صورت نقد و اقساط به فروش می‌رسد و شما در هر مکان و هر زمانی که هستید با متصل شدن به این فروشگاه می‌توانید لوازم خانگی مد نظرتان را به صورت قسطی و با شرایط کاملا مناسب انجام دهید.

اگر به دنبال خرید اقساطی جهیزیه به صرفه هستید پیشنهاد می‌کنیم که به جای خرید و انتخاب کالای خارجی به سراغ برندهای ایرانی بروید. یکی از برندهای سرشناسی که تولیداتش از سوی مصرف کنندگان تایید شده برند اسنوا است.

اسنوا را می‌توان یکی از پرطرفدارترین برندهای ایرانی در زمینه لوازم خانگی دانست و بسیاری از فروشگاه‌ها با در نظر گرفتن این موضوع در فروش اقساطی اسنوا در اصفهان، فروش اقساطی اسنوا در همدان، فروش اقساطی اسنوا در تهران و سایر شهرها فعالیت دارند.

با دانلود کاتالوگ محصولات اسنوا از سایت رسمی اسنوا می‌توانید با ویژگی‌ها و جزئیات لوازم خانگی اسنوا آشنا شوید. کارخانه اسنوا کجاست؟ این کارخانه در شهرک صنعتی مورچه خورت اصفهان احداث شده است که با توجه به نیازهای متعدد و روز افراد جامعه لوازم‌خانگی متنوعی از کارخانه اسنوا اصفهان به بازار، نمایندگی فروش اسنوا در تهران و در دیگر شهرهای ایران عرضه می‌شود.

کیفیت ساخت، مجهز بودن به امکانات روز و طراحی ظاهری محصولات اسنوا در سطح مناسبی قرار دارد و انتخاب اول بسیاری از خانواده‌های ایرانی هستند.

اگر شما به دنبال جهیزیه اقساطی اسنوا و خرید تلویزیون اسنوا قسطی، خرید اجاق گاز اسنوا قسطی، خرید یخچال فریزر اسنوا اقساطی، خرید ماشین ظرفشویی اسنوا قسطی و دیگر محصولات این برند هستید تنها کافی است که به فروشگاه اینترنتی سل مراجعه کنید و با دسترسی داشتن به طیف گسترده‌ای از مدل‌های مختلف لوازم خانگی اسنوا بهترین انتخاب را بر اساس نیازها و سلیقه خود داشته باشید.

خرید اقساطی لوازم خانگی با چک

نحوه فروش اقساطی

با توجه به اینکه شرایط و نحوه فروش اقساطی لوازم خانگی در تمامی فروشگاه‌ها یکسان نیست بنابراین بهتر است برای خرید اقساطی لوازم خانگی فروشگاهی را انتخاب کنید که روش‌های متعددی را برای خرید اقساطی لوازم خانگی در نظر گرفته باشد.

فروشگاه سل یکی از فروشگاه‌های اینترنتی مطمئن و ایده‌آل در زمینه فروش اقساطی انواع لوازم خانگی است و تنوع محصول و مارک در این فروشگاه به قدری بالاست که تمامی سلایق و توان‌های مالی مختلف افراد جامعه را پوشش می‌دهد. همچنین امکان خرید اقساطی لوازم خانگی دوو، اسنوا، جی پلاس، ال جی و دیگر برندهای ایرانی و خارجی را با روش‌های متنوعی چون خرید اقساطی با فیش حقوقی، بدون ضامن، با چک و غیره فراهم کرده است.

این دو ویژگی در کنار تضمین کیفیت محصولات، ارسال سریع کالا و ارائه اطلاعات جامع از محصولات فروشگاه اینترنتی سل را به یکی از فروشگاه‌های ایده‌آل در این زمینه تبدیل کرده است که همواره موجب رضایت مشتریان خود شده است.

جهت دریافت اطلاعات لازم و مطلع شدن از شرایط و جزئیات شرایط خرید اقساطی لوازم خانگی با کارشناسان فروش سایت سل تماس بگیرید.

لوازم خانگی اقساطی با فیش حقوقی

کسانی که دارای فیش حقوقی هستند بهتر است از روش خرید لوازم خانگی اقساطی با فیش حقوقی استفاده کنند در این صورت بدون نیاز به معرفی ضامن و یا ارائه چک و سفته می‌توانند لوازم مورد نیازشان را قسطی خریداری کنند.

فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن

همان طور که گفته شد یکی از شرایطی که بسیاری از فروشگاه‌ها برای خرید قسطی لوازم خانگی خود در نظر می‌گیرند معرفی ضامن معتبر است که متاسفانه بسیاری از افراد شرایط معرفی ضامن را ندارند. فروشگاه اینترنتی سل با فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن مشکل این دسته از افراد را جهت خرید اقساطی لوازم خانگی حل کرده است.

لوازم خانگی اقساطی بدون چک

روش خرید لوازم خانگی اقساطی بدون چک همان طور که از نامش مشخص است جهت خرید قسطی نیازی به ارائه چک نیست. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی سل دیگر نیازی به هدر دادن زمان، وقت و انرژی خود برای یافتن مکان‌های فعال در زمینه فروش اقساطی لوازم خانگی بدون چک در شیراز و سایر شهرها نیست.

خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان

جمعیت بالایی از ایران را بازنشستگان تشکیل می‌دهند و افزایش و بالا رفتن قیمت کولر گازی، قیمت یخچال فریزر، قیمت تلویزیون و دیگر کالاهای ضروری سبب شده است تا قدرت خرید این دسته از اقشار جامعه پایین بیاید.

در فروشگاه اینترنتی سل امکان خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان نیز وجود دارد که هماهنگ با شرایط این دسته از عزیزان بوده و شامل خرید اقساطی اسنوا بازنشستگان و دیگر برندها می‌شود.

برای دریافت اطلاعات و راهنمایی لازم در خصوص شرایط فروش اقساطی اسنوا برای بازنشستگان و دیگر برندها تنها کافیست با کارشناسان فروشگاه اینترنتی سل تماس بگیرید.

خرید اقساطی لوازم خانگی با چک

در فروشگاه اینترنتی سل خرید اقساطی لوازم خانگی با چک روش مناسبی برای آن دسته از افرادی است که دسته چک دارند و از آن به راحتی می‌توانند جهت ضمانت اعتبار خود استفاده کنند.

مطلب مفید بود ؟ ۱۴ ۳

شما هم بخوانید