آشنایی با پارک های آبی آنتالیا و هتل های ۵ ستاره در سال ۲۰۲۲

آب مایع حیات و تدام زندگی و درمان انواع بیماری ها است، بنابراین بشر از دیرباز به ورزش و بازی های آبی علاقه مند بوده است.گردشگری تابستانی در ترکیه به طور کلی و تور آنتالیا به طور خاص محبوب است. این شهر ساحلی، قطب گردشگری ترکیه، نه تنها از سواحل آبی، بلکه پارک های آبی آنتالیا نیز مراقبت کرده است.

چه چیزی برای پارک های آبی آنتالیا متمایز است؟

آنتالیا دارای زیبایی های طبیعی، طبیعت ناب، مناطق بازی متنوع، مکان های تفریحی و شنا است که آن را به مقصدی برای گردشگران تور ارزان آنتالیا تبدیل کرده است

پیدا کردن بهترین پارک های آبی در آنتالیا آسان نیست زیرا بازی های زیادی برای همه سنین وجود دارد. در اینجا لیستی از بهترین پارک های آبی آنتالیا آمده است:

آشنایی با پارک های آبی آنتالیا و هتل های 5 ستاره در سال 2022

۱.آکوالند دلفین آنتالیا

آکوالند آنتالیا دلفین یکی از برترین شهرهای تفریحی آبی آنتالیا است که هزاران گردشگر را از منطقه و جهان که مشتاق لذت بردن از پارک های آبی در تور لحظه آخری آنتالیا گلبرگ سیر هستند به خود جذب می کند.

چیزی که آن را به یکی از اولین انتخاب های گردشگران تبدیل می کند، آرامش آبی و مسیرهای متنوع آن از نظر شکل و اندازه است که برای همه سنین ایده آل است.دارای سرسره های آبی، فضای سبز و استخر است. دوستداران نمایش دلفین می توانند از موجودات صمیمی و مهربان، بازی لذت ببرند.

۲.دولوسو پارک کمر

شهر بازی های آبی آنتالیا یکی از زیباترین و لذت بخش ترین شهرهای آبی است، پارک دولوسو کمر، بزرگترین پارک آبی آنتالیا، با بازی های فراوان برای کودکان زیر هفت سال که خانواده و دوستان می توانند لذت بخش ترین اوقات را در آن سپری کنند.

این پارک دارای یک استراحتگاه ساحلی نزدیک به ساحل، با استخری حدود ۸۰۰ متری با امواج مصنوعی روان و ۲۳ نوع مختلف سرسره آبی است.اکیداً به شما توصیه می‌کنیم که لذت قایق‌های کشویی را با سرعت حداکثر ۴۲ کیلومتر در ساعت از دست ندهید و اجازه دهید کودکانتان لذت قطره چکان‌های آب را در سرسره‌ها تجربه کنند.

از دوستداران ماجراجویی دعوت می شود تا سرسره ۱۰۰ متری را در تونل تاریک تجربه کنند تا تجربه ای فراموش نشدنی داشته باشند. بازی اسکیت در سه مسیر طراحی و ساخته شده است تا امکان مسابقه بین اعضای خانواده یا دوستان را فراهم کند.

مدیریت شهر آب این فرصت را برای لذت بردن از تجربه استخر حباب فوم زیبا در تعطیلات آخر هفته از ساعت ۱۶:۱۵ ارائه می دهد.

۳.پارک دلفین کمر

گردشگری سافارق با داشتن بزرگترین استراحتگاه دلفین در ترکیه و اروپا، برای دوستداران نمایش های پرش دلفین و پستانداران دریایی، این فرصت را به شما ارائه می دهد که با خانواده همراه شوید و از زیباترین نمایش های موجودات باهوش و انسانی لذت ببرید.

می توانید با دلفین ها شنا کنید، تماشا کنید که چگونه آنها نقاشی می کشند و از حرکات رقص آنها لذت ببرید. شما لذت خواهید برد و زیباترین عکس ها را برای لحظاتی فراموش نشدنی می گیرید.

بازی های آبی در آنتالیا Legends Land Resort

یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا سرزمین افسانه ها، شهر تفریحی و اقامتگاه های مجلل در هتل برای کودکان است. مساحت آن بیش از ۶۳۹۰۰۰ متر مربع است که منبع شادی و سرگرمی برای کودکان است. همچنین دارای پارک ماجراجویی است که دارای ۲۰ فعالیت سرگرمی و بیش از ۷۰ بازی آبی دیگر است.

قایقرانان آبی و امواج متلاشی کننده می توانند شما را در یک ماجراجویی قدرتمند، جسورانه و به یاد ماندنی به ارتفاع ۴۰ متری ببرند.

Dolphin Adventure City با بیش از ۷۰ بازی هیجان‌انگیز آبی، به گردشگران امکان می‌دهد در یک سافاری زیر آب شرکت کنند، از پیاده‌روی در آب در رودخانه لذت ببرند یا با حیوانات دریایی شیرجه بزنند.

با گردشگری گلبرگ سیراز پارک های آبی آنتالیا دیدن کنید

گردشگری گلبرگ سیر کلیه خدمات رزرواسیون و سفر را به شما ارائه می دهد تا از بهترین پیشنهادات شهرهای آبی، در یک چرخ و فلک یا در یک برنامه خصوصی بهره مند شوید.

ما طیف وسیعی از خدمات از جمله خدمات فرودگاهی، ترانسفر، اقامت و تور را ارائه می دهیم.برای رزرو و استعلام، از تماس با ما دریغ نکنید تا تمام خدمات و کمک ها را به شما ارائه دهیم.

با گردشگری گلبرگ سیراز پارک های آبی آنتالیا دیدن کنید

کدام هتل ها پارک آبی دارند؟

هتل لیبرتی لارا

این یکی از مجلل ترین هتل های پارک آبی است.هتل لیبرتی لارا آنتالیا در ۰.۹ کیلومتری شهر واقع شده است و دارای صندلی های آفتابگیر، استخر و سرسره های آبی است. بازار پرستیژ تقریباً ۷۰۰ متر با اینجا فاصله دارد.محل برگزاری در کنار سواحل شنی قرار دارد. این اقامتگاه دارای ۳۱۰ اتاق زیبا با کتری برقی و تجهیزات تهیه قهوه/چای است. پارک ساحلی لارا چند دقیقه با ماشین با هتل فاصله دارد.

هتل دلفین پالاس

هتل دلفین پالاس علاوه بر اینکه هتل های رویایی آنتالیا با پارک های آبی است، به همه چیز نزدیک است.هتل ۵ ستاره دلفین پالاس آنتالیا ۰.۷ کیلومتر از شهر و ۱.۲ کیلومتر از پارک آکوا فاصله دارد.

این مکان دارای یک استخر سرپوشیده و همچنین تراس آفتاب گرفتن و رستوران می باشد.این اقامتگاه در مرکز شهر آنتالیا و در مجاورت ساحل گرند پارک لارا واقع شده است. یک ساحل شنی در یک پیاده روی از هتل است. هتل دلفین پالاس در چند دقیقه رانندگی از استودیو تراس قرار دارد.

رامادا ریزورت لارا

این همچنین یکی از بهترین هتل های آنتالیا با پارک های آبی سرپوشیده است.رامادا ریزورت لارا آنتالیا، واقع در منطقه ساحلی لارا، در ۱.۴ کیلومتری فروشگاه بزرگ پرمیوم، دارای استخر فصلی روباز، تلویزیون صفحه تخت و تراس حمام آفتاب است.

مهمانان به استخر روباز، سوئیت تناسب اندام و Wi-Fi در سراسر ملک دسترسی دارند.ساحل اختصاصی در یک پیاده روی کوتاه از ملک است. رامادا ریزورت لارا فقط یک پیاده روی کوتاه از مرکز خرید امپریال فاصله دارد.

مجموعه لارا باروت

هتل لارا باروت کالکشن آنتالیا با یک کلوب شبانه، سالن زیبایی و تراس حمام آفتاب، در منطقه ساحل لارا، در ۳ کیلومتری پارک آکوا، اقامت ارائه می‌کند.

مهمانان به استخر روباز فصلی، سالن بدنسازی و وای فای رایگان در سرتاسر سالن دسترسی دارند.پارک ساحلی لارا کمتر از ۲.۶ کیلومتر فاصله دارد. این هتل در کنار ساحل شنی واقع شده است. این ملک چند دقیقه با ماشین از ساحل شنی لارا پلاجی و دیگر جاذبه های اصلی آنتالیا فاصله دارد.

ریکسوس دان

ریکسوس در ۲.۹ کیلومتری پارک ساحلی، دارای سالن بدنسازی، استخر و رستوران است. این مکان با موقعیت مکانی نزدیک به موزه بزرگ تاریخ آنتالیا آناتولی، منظره ای از دریای مدیترانه به همراه حمام ترکی، مرکز اسپا و ماساژهای مختلف در محل دارد.

این هتل در منطقه ساحل کنیالتی واقع شده است و در فاصله ۳.۲ کیلومتری از پارک آتاتورک قرار دارد. ساحل شینگل آنتالیا یک پیاده روی با اقامتگاه فاصله دارد. مرکز خرید میگروس تنها با ماشین کمی فاصله دارد.

مردان پالاس

یکی از محبوب ترین هتل های دارای پارک آبی در آنتالیا است.هتل تایتانیک مردان پالاس آنتالیا با یک آرایشگاه، مرکز سلامتی و پارکینگ رایگان، ۱۰ دقیقه با ماشین تا شهر فاصله دارد. این مکان در منطقه ساحلی لارا واقع شده است و ۲.۷ کیلومتر از پارک آکوا فاصله دارد.این اقامتگاه در منطقه خرید آنتالیا واقع شده است.

این هتل منحصر به فرد در نزدیکی ساحل زیبا واقع شده است. آمفی تئاتر تنها چند دقیقه با ماشین فاصله دارد.

مطلب مفید بود ؟ ۳ ۱

شما هم بخوانید