بهترین مراکز خرید در دبی برای ایرانی‌ها

در دبی، این شهر توریستی لاکچری، انواع و اقسام امکانات مدرن و به‌روز را مشاهده خواهید کرد که باعث شگفتی انسان می‌شوند. گردشگران بسیاری با تور دبی به این شهر لوکس سفر می‌کنند که علاوه‌بر بازدید از جاهای دیدنی نظیر برج خلیفه، آکواریوم، مسجد جمیرا و…، به مراکز خرید این شهر نیز سری می‌زنند.

این مراکز خرید شگفت‌انگیز، دارای فروشگاه‌های بسیار متعدد هستند که بهترین برندهای خارجی را عرضه می‌کنند. از این رو دبی یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید و پاساژ‌گردی بوده که هر ایرانی بدون خرید به کشور خود باز نخواهد گشت.

بهترین مراکز خرید در دبی برای ایرانی‌ها

دبی مال مرکز خرید لاکچری در قلب دبی

دبی مال که یکی از لوکس‌ترین و شکیل‌ترین مراکز خرید در دبی و در دنیا است دارای متراژی ۱۱۲۴۰۰۰ متری بوده که در برج خلیفه قرار دارد. از آنجا که برج خلیفه بلندترین برج جهان است، توانسته امکانات متعدد و مناسبی را در اختیار گردشگران قرار دهد که دبی مال یکی از این موارد است. در سال ۲۰۰۸ این مجموعه شروع به فعالیت کرد که از ۱۲۰۰ واحد تجاری تشکیل شده است. دبی مال که به منظور ثبت رکوردهای جهانی ایجاد شده، توانست در سال ۲۰۱۰ عنوان دار بهترین و لوکس‌ترین مرکز خرید در جهان باشد.

دسترسی به دبی مال به راحتی امکان‌پذیر بوده و می‌توان از وسایل عمومی استفاده کرد. در این مرکز خرید شاهد امکانات مناسبی نظیر فورکورت، سینما، آکواریوم، باغ وحش، پارک، پیست روی یخ و… هستیم که می‌توان از آنها استفاده کرده و در کنار خانواده روز خوشی را پشت سر گذاشت.

 

سیتی سنتر دیره دبی

سیتی سنتر دیره دبی نیز یکی دیگر از بهترین مراکز خرید بوده که باعث به وجد آمدن گردشگران شده است. در این مرکز خرید علاوه‌بر خرید اقلامی نظیر کیف و کفش، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی و… می‌توان به تفریح و هیجان پرداخت و در کنار خانواده و دوستان ساعات خوشی را ایجاد و سپری کرد.

این مرکز خرید دارای ۴۳۰ فروشگاه بوده که آماده خدمت رسانی هستند و بهترین برندهای جهان را عرضه می‌نمایند و در تقاطع خیابان‌های الاتحاد و بنی‌یاس بنا شده است.

علاوه‌بر این فروشگاه‌ها، تفریحات سرگرم‌کننده‌ای نظیر چتر بازی، بولینگ، زمین بازی کودک، سینما، فودکورت و… وجود دارد که هم برای کودکان و هم برای بزرگ‌سالان مناسب هستند. ساعت کار این مجموعه از دوشنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است و در روزهای جمعه و یکشنبه از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب در حال خدمت‌رسانی هستند.

 

اوت لت مال دبی

اوت لت مال دبی یکی از مراکز خرید نسبتا ارزان دبی است که می‌توان در روزهای دوشنبه برخی کالاها را تا ۵۰ درصد آف خرید و از برند‌های موجود لذت برد. این مرکز خرید محصولات لوکس بی‌شماری نظیر جواهرات را عرضه می‌نماید.

همچنین لوازم الکترونیکی و عطر از معروف‌ترین محصولات بوده که در این مرکز خرید وجود دارند و می‌توان با قیمتی مناسب، اما با کیفیت بالا آن‌ها خریداری کرد.

اوت لت مال دبی از یکشنبه تا پنج شنبه ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و در جمعه و شنبه از ۱۰ صبح تا ۲۴ شب آماده خدمت‌رسانی به گردشگران است.

اوت لت مال دبی

 

مرکز خرید ابن بطوطه بازار ارزان فروشان دبی

این بازار زیبا و رویایی که از نام دانشمند ابن بطوطه گرفته شده، دارای طراحی خاصی است. از آنجا که این دانشمند به کشورهای مختلفی از جمله ایران سفر داشته، هر قسمت از این مجموعه بی‌نظیر نیز با الهام از سفرنامه‌های وی در جاده شیخ زاید طراحی و اجرا شده است. تکمیل کننده این زیبایی و اصالت، وجود کالاهایی باکیفیت و مرغوب است. در مرکز خرید ابن بطوطه انواع پوشاک و لباس مجلسی، خیابانی، اسپرت و… وجود دارد و همچنین کالاهای ورزشی اورجینال با قیمتی مناسب عرضه می‌شوند.

امکانات مناسبی نیز در این مرکز خرید به گردشگران و مسافران عرضه می‌شود که می‌توان به سینما، شهربازی، بولینگ، رستوران، فودکورت و… اشاره کرد. می‌توانید علاوه‌بر خرید و گردش بین برندهای مطرح جهان، از امکانات و تفریحات در نظر گرفته شده نهایت لذت را ببرید.

مرکز خرید مرکاتو

اگر عاشق ایتالیا در دوره رنسانس هستید، بهترین گزینه برای شما مرکز خرید مرکاتو است که یکی از جاهای دیدنی دبی به‌شمار می‌رود که در جاده جمیرا قرار گرفته است. از آنجا که مرکاتو به معنی بازار است، در این مرکز خرید جذاب و متفاوت انواع برندهای لوکس و بین‌المللی به چشم می‌خورد که مناسب ایرانی‌ها خواهد بود.

این مرکز خرید به دلیل بنای زیبا و خاص و محصولات باکیفیت و مرغوب، توانسته بین گردشگران محبوبیت پیدا کند و در لیست تور دبی قرار بگیرد. در این مرکز خرید که شاهد ۱۴۰ فروشگاه هستیم، محصولات غذایی متنوع و با کیفیتی عرضه می‌شود.

همچنین انواع پوشاک در رده‌های سنی متفاوت وجود دارد. علاوه‌بر این، محیطی مفرح و شاد نیز برای کودکان ایجاد شده تا بتوانند در آن به سوارکاری و بازی بپردازند. وجود سینما، شهربازی، رستوران و… از دیگر امکانات موجود است.

دراگون مارت

دراگون مارت یا بازار اژده‌ها با ۵۰۰۰ فروشگاه، یکی دیگر از مراکز خرید دبی بوده که محصولات خود را با قیمتی مناسب و معقول عرضه می‌نماید و گزینه مناسبی برای خریداران است. در این فروشگاه شاهد لوازم باکیفیت چینی هستیم که محصولاتی نظیر اسباب بازی، پوشاک، لوازم برقی و الکترونیک، سخت افزار و… به فروش می‌رسد.

در ورودی این مرکز خرید یک آبنما وجود دارد که با چند اژده‌ها تزیین شده است و سمبل‌ها و نمادهای مردم چین به چشم می‌خورد. فیلمبرداری و عکاسی در این مرکز خرید ممنوع بوده و بهتر است به این نکته توجه نمایید.

دراگون مارت

سخن پایانی

از آنجا که شهر دبی به فکر تمامی نیازهای گردشگران و مسافران خود است، از نظر خرید و فروش نیز کم نگذاشته و مراکز خرید متعددی را تاسیس کرده است. با توجه به اینکه این مراکز خرید بسیار لوکس و زیبا هستند، به محل‌های مناسبی برای تفریح و گردش بدل شده‌اند و از جاهای دیدنی دبی به شمار می‌روند.

مرکز خرید اوت لت، مرکز خرید دبی مال، مرکز خرید ابن بطوطه، مرکز خرید دراگون مارت و… از مراکزی هستند که کالاهای برند و باکیفیت را با قیمتی مناسب و معقول عرضه می‌نمایند تا گردشگران بتوانند نیازهای خود را در تور دبی برطرف کنند.

شما هم بخوانید